AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Skal flyttevaske en komfyr, hva er det beste rengjøringsmiddelet til en komfyr med induksjonstopp, både innvendig og utvendig? Helst tips til godt rengjøringsmiddel man finner på vanlig butikk, og ikke ørten kjerringråd/tips med ulike eddikprodukter osv. Anonymkode: cab70...21b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Mr Muscle ovnsrens fungerer godt hos meg Anonymkode: 0485a...d69 3
Sola de Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal flyttevaske en komfyr, hva er det beste rengjøringsmiddelet til en komfyr med induksjonstopp, både innvendig og utvendig? Helst tips til godt rengjøringsmiddel man finner på vanlig butikk, og ikke ørten kjerringråd/tips med ulike eddikprodukter osv. Anonymkode: cab70...21b Du må først finne ut om stekeovnen er selvrensende.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Sola de skrev (49 minutter siden): Du må først finne ut om stekeovnen er selvrensende. Det er ingen "knott" eller symbol for selvrensende. Anonymkode: cab70...21b 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 En ovn som er såpass moderne at den har induksjonstopp, vil som regel ha en pyrolyse/selvrens-funksjon. Du kan lett ødelegge en selvrensende ovn ved å bruke ovnrensemiddel på den. Hvis du velger (trykker, skrur) innstilling forbi vanlig over/undervarme, varmluft, grill osv, hva kommer helt til slutt? Er det ikke et renseprogram? Hva heter merket/modellen? Anonymkode: 42ccc...d20
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Jeg skrev egentlig feil, det er ikke induksjonstopp altså. Platene er interegret, altså ikke forhøyet. Ble bare lettere å skrive det slik for jeg aner ikke hva det kalles. Det er ingen instillinger på komfyroverflaten, kun knotter. Og det er ingen selvrensende symbol på knotten, kun ulike innstillinger for overvarme, undervarme, begge deler, grill osv. Anonymkode: cab70...21b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Keramikktopp het det visst. Anonymkode: cab70...21b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En ovn som er såpass moderne at den har induksjonstopp, vil som regel ha en pyrolyse/selvrens-funksjon. Du kan lett ødelegge en selvrensende ovn ved å bruke ovnrensemiddel på den. Hvis du velger (trykker, skrur) innstilling forbi vanlig over/undervarme, varmluft, grill osv, hva kommer helt til slutt? Er det ikke et renseprogram? Hva heter merket/modellen? Anonymkode: 42ccc...d20 Det er dessverre ingen selvfølge. Da jeg kjøpte komfyren min for mange år siden var det kul umulig å finne en frittstående komfyr med både induksjon og pyrolyse (eller annen selvrens-funksjon). Tro meg, vi lette overalt. Men om vi ville ha begge deler var eneste alternativ separat stekeovn og induksjonstopp for innbygging, noe som ikke passet hos oss. Anonymkode: 83abc...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå