Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig mange som utgir seg for å være synsk og drive med healing og ta betaling for det. Synes det er synd det er så mange som bruker penger på slikt når det er lureri. En som virkelig er synsk reklamerer ikke for det og tar ikke betaling. Det er også veldig vanskelig å finne noen som er synsk da det er veldig få av de, og de snakker helst ikke om det. 

Anonymkode: 660e0...e95

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, de som er synske og som healer, tar betaling.. 

Anonymkode: 7fb07...5f2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, de som er synske og som healer, tar betaling.. 

Ja men de kan ikke det. Ingen som går til slike å kan si at de ble friske😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mener du at fordi du ikke kjenner noen som ble frisk, så har ingen blitt frisk?

Kjenner du alle ''synske'' og alle som benytter seg av deres tjenester for å komme til denne konklusjonen?

Sånt, rent objektivt sett?

Ellers har jeg prøvd ''synsk'' bare en gang av ren nysgjerrighet da jeg trengte svar om noe som skulle skje flere måneder i fremtiden og den ''synske'' sa riktig dato. Det kan selvfølgelig være ren flaks at av nesten 300 datoer klarte den ''synske'' å treffe den riktige, men jeg kan ikke utelukke helt at det er mer enn øynene kan se i denne verden :)

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva vet vell du om det? Har du prøvd?

Skrevet
Drizzt skrev (5 minutter siden):

Mener du at fordi du ikke kjenner noen som ble frisk, så har ingen blitt frisk?

Kjenner du alle ''synske'' og alle som benytter seg av deres tjenester for å komme til denne konklusjonen?

Sånt, rent objektivt sett?

Ellers har jeg prøvd ''synsk'' bare en gang av ren nysgjerrighet da jeg trengte svar om noe som skulle skje flere måneder i fremtiden og den ''synske'' sa riktig dato. Det kan selvfølgelig være ren flaks at av nesten 300 datoer klarte den ''synske'' å treffe den riktige, men jeg kan ikke utelukke helt at det er mer enn øynene kan se i denne verden :)

Hvilken synsk var dette?❤️

Anonymkode: 03a7f...748

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken synsk var dette?❤️

Anonymkode: 03a7f...748

En eldre dame i et annet land for en del år siden :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er veldig mange som utgir seg for å være synsk og drive med healing og ta betaling for det. Synes det er synd det er så mange som bruker penger på slikt når det er lureri. En som virkelig er synsk reklamerer ikke for det og tar ikke betaling. Det er også veldig vanskelig å finne noen som er synsk da det er veldig få av de, og de snakker helst ikke om det. 

Og hvor mener du de skal få penger til husleien?😂

sry ass, du har sikkert vært uheldig og ikke funnet deg en god healer eller synsk.

i gamle dager sørget landsbyene for at sjamanene fikk husly og de fikk også betalt for arbeidet de utførte. Men du kommer ikke langt med å få levert en høne eller geit i 2021.

Så der du sier de ikke burde få betalt får du tenke litt på at ALLE slike har fått betalt men innimellom har de ikke gjort det av sitt gode hjerte.

jeg healet en dame gratis for et år siden, hun ble bra og ga meg votter som takk. Og fortsatt er hun i form.  
Så jeg gjør mye flott uten å være grisk eller be om noe for det. 

Men jeg må ha meg en 8-16 jobb ved siden av, så du mener at jeg da skal forlenge arbeidstiden min for å heale feks deg gratis i en time?
da hadde du sørget for å vaske huset mitt som takk for timen jeg brukte på deg og utsatte mitt liv? Eller går dette med å hjelpe kun èn vei?

Anonymkode: e9302...550

Skrevet

Nei, man kommer ikke langt med en høne eller geit som takk i 2021. De betaler ikke regninger.

Det er sikkert en god del svindlere der ute, men det er også de som har evnene. 

• Liker 3
Skrevet

Glemte helt å tilføye. Det står i norsk lov at vi ikke skal skryte av våre prestasjoner eller hva vi kan da vi kan bli straffet med bot/fengsel. Ikke noe rart at du derfor ikke finne masse av slike gode historier - de må bli fortalt av mottakeren. Og det er ikke ofte folk forteller om sine gode historier fordi tullinger som ikke tror skal spre hat, og da tør ikke noen gå ut med «jeg kan strikke igjen, fordi jeg var hos en healer som heter blabla» ingen ønsker å bly bygdetullingen som tror på tull og fjas.

så let etter de som har fått healing som fungerte.

Skrevet
Drizzt skrev (3 minutter siden):

Nei, man kommer ikke langt med en høne eller geit som takk i 2021. De betaler ikke regninger.

Det er sikkert en god del svindlere der ute, men det er også de som har evnene. 

Dessverre... jeg skulle gjerne gjort det på heltid fordi det gjør meg så glad av å se hvor mye bedre folk er når jeg er ferdig.

men jeg får gjort det innimellom når jeg ikke er trøtt etter jobb.😇

Er dog enig med deg, veldig mange som ikke er like flinke fordi de ikke vet hva de skal gjøre. Har personlig kun møtt èn person som har et enormt talent som klarsynt. Flott dame! Av healere har jeg kun møtt meg 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dessverre... jeg skulle gjerne gjort det på heltid fordi det gjør meg så glad av å se hvor mye bedre folk er når jeg er ferdig.

men jeg får gjort det innimellom når jeg ikke er trøtt etter jobb.😇

Er dog enig med deg, veldig mange som ikke er like flinke fordi de ikke vet hva de skal gjøre. Har personlig kun møtt èn person som har et enormt talent som klarsynt. Flott dame! Av healere har jeg kun møtt meg 😂

Det er flere som er healere, men vet ikke det. Altså ikke utviklet evnene sine. Noen er i mindre grad, andre i større. Og sikkert en del av dem tror ikke på dette i det hele tatt og dermed kommer aldri til å utvikle sine egne evner. 

Folk er forskjellige og hvis noen velger å ''ikke tro på sånt tull som det der'', er det deres rett. Det gjør nok livet lettere enn å fordype seg i mystiske hav og utforske egne evner. Ikke minst fordi man ikke kan snakke åpent om det med andre uten å bli stemplet som rar, koko, svindler eller løgner. 

• Liker 1
Skrevet

Så folk skal ikke ta betalt for å bruke talentene sine for å hjelpe andre? 

Anonymkode: 106e6...4a6

Skrevet

Jeg gikk til en healer (husker ikke om hun var synsk også ) tidligere i noen år men opplevde ingen effekt av det. Hadde gladelig prøvd igjen om jeg kunne være sikker på at det var sant. Er nemlig rimelig desperat .

Anonymkode: 04104...96b

• Liker 2
Skrevet

Det er en myte fra gammelt av at en ikke kan snakke høyt om det og ikke ta betalt. Hvordan skal de leve? De har og regninger og betale og er et menneske.

Om det blir sett på som skrytt, hva med alle andre som kan noe annet som crosssykling eller fotball?

Anonymkode: e0c9c...6e0

Skrevet

Alle blir lurt av synske...

• Liker 2
Skrevet
Teatrica skrev (4 minutter siden):

Alle blir lurt av synske...

Ja, men de vet det ikke selv. Febrilsk prøver de å jobbe livet sitt inn mot det den synske da har "sett" for å tilpasse det. Så løper de å forteller dette villig til venner og bekjente. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har de det som yrke eller tjener penger på det er beløpet 'synske' tjener både skatte- og momsbelagt og da bør man i utgangspunktet regne med at de som tar seg betalt prøver å opptre ærlig og har erfaring. En spesifisert faktura er et positivt tegn.

De som tar seg betalt og ikke spesifiserer regning og derfor har det som biinntekt eller ekstrainntekter er det etter min mening større grunn å stille spørsmålstegn ved til da de allerede svindler staten. Den spesifiserte regningen og kvitteringen på at du har betalt også moms skal du ha. Er noen villig å betale noe de er nødt å forstå er svarte penger støtter de bare opp om å ødelegge for dem som er mer seriøse i bransjen og er derfor også med på å bidra til at å lete etter seriøse blir som å lete etter en nål i høystakk.

Hvorfor blande healere og 'synske'? 

Endret av Lawyam
Skrevet

Har snakket med flere synske. De har vært så treffsikre at den første begynte jeg å lure på om han klarte å koble seg på mobilen min og avlytte det jeg sa og  gjorde i hverdagene fordi det var  så treffsikkert, konfidensielt og detaljert. 

Selvfølgelig kobler de seg ikke på mobiler.

De har kontakt med den andre siden og de er klarsynte. 

Selvfølgelig må de ta seg betalt, er ikke rettferdig at de skal bare gi og ikke få noe tilbake. 

Anonymkode: efdbb...e7c

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (På 11.2.2021 den 11.46):

Ja, men de vet det ikke selv. Febrilsk prøver de å jobbe livet sitt inn mot det den synske da har "sett" for å tilpasse det. Så løper de å forteller dette villig til venner og bekjente. 

Nei. Synske forteller også om fortid, nåtid, relasjoner etc. Så det er ikke selvoppfyllende profetier. Noen veldig veldig få er klarsynte, og sånn er det. 

Anonymkode: efdbb...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...