Gå til innhold

Irritert over exens forhold til SOME.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå,jeg er så irritert over exens liv på sosiale medier.  Før vi ble sammen ,var han ganske aktiv med delinger.  I de 3 årene vi var sammen - nesten ingenting ,,,men gav mye oppmerksomhet til andre,, men nesten ingenting om "oss. ..🙄,, med forklaring om at han ikke var opptatt av sosiale medier ( selv om jeg så at han var aktiv flere ganger daglig ) Nå som det har vært slutt mellom oss noen måneder, legger han ut ting i det vise og brede igjen !!Så irriterende- fordi da jeg påpekte det i forholdet, - så stemplet han meg som crazy.... Det jeg etterspurte i forholdet var ikke massiv deling av vårt privatliv,,😉, men samme balanse som " tidligere"...Det irriterer,fordi jeg fortsatt er glad i ham,,men det ikke er liv laga...samtidig som jeg er sint fordi han fikk meg til å føle meg urimelig ved å påpeke det..dengang..Men jeg hadde jo rett.. Så han er på jakt igjen ,tydeligvis...og jeg er oppgitt over meg selv ,for å savne dusten... Klarer ikke å blokkere ( vi er ikke venner på Some, men jeg sjekker statusen hans flere ganger i uka 🙄,, dels fordi jeg savner han,og dels for å bekrefte for meg selv at jeg HADDE rett,ifht nettvanene hans... som var å gi og få oppmerksomhet fra andre damer. Så tåpelig!! Da vi begge er godt voksne 🙈😪

Anonymkode: c57a7...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en eks. Get over it

Anonymkode: fdea8...c9b

• Liker 7
Skrevet

OK.

Man skjønner liksom at dette her tok slutt...

Anonymkode: 30112...2c8

• Liker 1
Skrevet

Oida. 

Anonymkode: 3d881...d75

Skrevet

I know,,,🙄,,og grunnen var hans behov til å følge kvinner og ekser med likes og kommentarer på Some.. noe jeg ikke " godtok "..- og ble stemplet av ham som kontrollerende... Noe jeg ikke er,,,reagerte 1.gang,da han hadde gitt en ex over 80 likes på 3 mnd... Det var slik det startet... 

Skrevet (endret)

Han likte sikkert ikke alle kommaene og punktumene dine som hagler etter hver setning. Det holder med ett!

Mange menn liker ikke å tinglyse på SOME at de har dame og er i fast forhold, for da går de glipp av mye juicy tilbakemeldinger, likes og meldinger fra andre damer som tror han er ledig. Et lite rødt flagg, det der. 

Endret av Million
  • Liker 4
Skrevet

Vær glad han er en ex, blokker, slett & lev ditt eget liv uten å se hva han gjør! 😃👍🏼

Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Han likte sikkert ikke alle kommaene og punktumene dine som hagler etter hver setning. Det holder med ett!

Mange menn liker ikke å tinglyse på SOME at de har dame og er i fast forhold, for da går de glipp av mye juicy tilbakemeldinger, likes og meldinger fra andre damer som tror han er ledig. Et lite rødt flagg, det der. 

Mulig det... tegnsetting og old school lojalitet er nok for mye å forvente , når man var forlovet...Shame on me ! 

Skrevet
Dalila skrev (10 minutter siden):

Vær glad han er en ex, blokker, slett & lev ditt eget liv uten å se hva han gjør! 😃👍🏼

Prøver 😅, det eneste som funka i forholdet, var sexen.. Grunnen til at det er vanskelig å slippe tanken på hva som kunne vært,- er at vi før forholdet var gode venner gjennom en årrekke, uten noe drama 😪, så jeg hadde større forventninger til ham som partner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 13.24):

ble stemplet av ham som kontrollerende... Noe jeg ikke er,,,reagerte 1.gang,da han hadde gitt en ex over 80 likes på 3 mnd...

Hvordan vet du dette tallet?

Anonymkode: 5ee0f...9b0

• Liker 1
Skrevet

Han må jo få lov til å gå videre i livet og finne seg en ny dame så mye han orker. SOME er vel en foretrukket metode for han - fult forståelig. At aktiviteten der er mye mindre når man er opptatt er da høyst naturlig, det er mer regelen enn unntaket slik jeg opplever det. Du må bare kutte ut å stalke han, å telle antall likes osv er bare så lite sunt... Kom deg videre! 

Anonymkode: 5a8f6...0ce

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med ... hele tiden?

Anonymkode: 4d03b...649

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 13.24):

I know,,,🙄,,og grunnen var hans behov til å følge kvinner og ekser med likes og kommentarer på Some.. noe jeg ikke " godtok "..- og ble stemplet av ham som kontrollerende... Noe jeg ikke er,,,reagerte 1.gang,da han hadde gitt en ex over 80 likes på 3 mnd... Det var slik det startet... 

Ikke kontrollerende når du sitter og teller at han gir 80 likes på 3 mnd? Ok 😂

Anonymkode: 4a4b9...599

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så jævlig lei av some at jeg snart får kramper. Det er ikke livet og en eks er en eks for en grunn. Finn noe annet å bedrive tiden din med, før du blir helt besatt. Noen ganger må du bare innse at du er ikke den store kjærligheten hans så gå videre. 

Anonymkode: f5e36...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...