Gå til innhold

Strykelapp på tovet sitteunderlag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få festet en strykelapp (figur, navn osv) på et tovet sitteunderlag? 

Anonymkode: b218c...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men du må nok smelte den litt ned i sitteunderlaget, så det er ikke sikkert det blir veldig pent. Men jeg har fått festet strykelapper på tovede votter osv, men da er det jo en innside som ikke synes så godt..

Er det en gave eller noe du ønsker skal se pent ut, så kan det være at det er bedre å lage en hempe eller noe i et kraftig stoff/bånd eller skinn, og så feste navnelappen på denne. Eller brodere initialene med passende garn..

Anonymkode: c2a0d...13d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men du må nok smelte den litt ned i sitteunderlaget, så det er ikke sikkert det blir veldig pent. Men jeg har fått festet strykelapper på tovede votter osv, men da er det jo en innside som ikke synes så godt..

Er det en gave eller noe du ønsker skal se pent ut, så kan det være at det er bedre å lage en hempe eller noe i et kraftig stoff/bånd eller skinn, og så feste navnelappen på denne. Eller brodere initialene med passende garn..

Anonymkode: c2a0d...13d

Tusen takk for svar. Det er en gave til et barn og vurderte derfor å pynte sitteunderlaget med en figur eller lignende for å få det til å se mer lekent ut. Strykelapp ala. Kjøper på hobby butikken 🤔

Anonymkode: b218c...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for svar. Det er en gave til et barn og vurderte derfor å pynte sitteunderlaget med en figur eller lignende for å få det til å se mer lekent ut. Strykelapp ala. Kjøper på hobby butikken 🤔

Anonymkode: b218c...acd

Hei, da tror jeg heller jeg hadde klippet ut noe i filt (eller sett om du fikk kjøpt en filtfigur), og applikert på. https://www.epla.no/handlaget/produkter/910002/

Anonymkode: c2a0d...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...