Gå til innhold

Alt med puls så lenge melonene er super store.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker pupper. Kan komme av og stirre lenge nok på en pupp. Digger brystvortene og elsker og leke med de. 

Er det så galt og knulle vettet av de fleste som har store pupper, og bryr meg lite om hvem personen bak de store melonene er? 

jeg synes ikke det. For jeg vil bare bade i store pupper hele dagen lang. Å spruter de melk. Oi oi oi. Da rekker jeg ikke putte den inni dem engang før jeg har kommet. 

Anonymkode: b7290...9e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke galt. Ikke så lenge du er klar på at det kun er brystene du har lyst på og ikke personen de sitter på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 12.31):

Elsker pupper. Kan komme av og stirre lenge nok på en pupp. Digger brystvortene og elsker og leke med de. 

Er det så galt og knulle vettet av de fleste som har store pupper, og bryr meg lite om hvem personen bak de store melonene er? 

jeg synes ikke det. For jeg vil bare bade i store pupper hele dagen lang. Å spruter de melk. Oi oi oi. Da rekker jeg ikke putte den inni dem engang før jeg har kommet. 

Anonymkode: b7290...9e6

Hvordan reagerer jentene når du koser med puppene deres? Hva gjør du med puppene? Blir du kåt bare av å se et par digre meloner med klær? Naturlige store best?

Anonymkode: 54e29...266

Skrevet

Sjekk puppene til ria sakuragi 

Skrevet

Så lenge det er samtykkende sex så kan du vel knulle vettet av akkurat hvem du vil. Hvorfor tilrettelegger du for at andre skal legge seg opp i hvem du har sex med?

Anonymkode: e8c50...f5e

Skrevet

🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 2f6bd...813

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg får stå så fort en dame med digre jur er i nærheten. En gang gikk det for meg på cafe i utlandet, da jeg smugkikket på en lekker kvinne med store mugger som satt å gjorde seg fryktelig til da.. med enorme pupper som hun stolt viste frem med dyp utringning. Syltynn kropp, liten sprettrumpe og de feite puppene. Hadde vært noe å kost seg med ☺️ 

alle menn vil ha det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg får stå så fort en dame med digre jur er i nærheten. En gang gikk det for meg på cafe i utlandet, da jeg smugkikket på en lekker kvinne med store mugger som satt å gjorde seg fryktelig til da.. med enorme pupper som hun stolt viste frem med dyp utringning. Syltynn kropp, liten sprettrumpe og de feite puppene. Hadde vært noe å kost seg med ☺️ 

alle menn vil ha det.

Spiller det noen rolle om de ikke er ekte? 
Er det like deilig med falske silikon pupper? 

Anonymkode: 7cfc1...252

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Meloner har da ikke puls....

Meloner | Jacobs

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Spiller det noen rolle om de ikke er ekte? 
Er det like deilig med falske silikon pupper? 

Anonymkode: 7cfc1...252

Hvis silikonpuppene er svære så gåre fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...