Anonym giirl Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har skolte foreldre å bytter på hvem jeg er hos. Når jeg er hos mamma så starter vi alltid diskusjoner som gjør meg sint. At du ikke forstår hva jeg mener. Hu sier jeg kan fortelle hun ting, men når jeg gjør det så tror hun ikke på meg. er en grunn til at mamma vet lite om meg siden hun ikke forstår samt ikke gidder å prøve. Noen som har vært i lignende situasjon? Engang dytta hu meg og trua med å se melsinger da jeg ikke har hjort noe ulovlig
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Hei vet ikke hvor gammel du er men hva med å begynne å fortelle helt vanlige ufarlige ting som hva dere har gjort på Skola , hvilke prosjekter dere jobber med. Hvem du er sammen med . Hva du liker å se på nett, kanskje dere kan se et program eller film som dere kan snakke om . Sånne små ting som gjør at dere får noe felles , så etterhvert blir dere bedre kjent og kanskje kommunikasjonen mellom dere blir bedre . 🙂 Anonymkode: 2651d...59c
buksa di Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Ja, jeg sluttet å prøve å snakke med min mor når jeg var 16. Begynnelsen av 20 årene sluttet jeg å fortelle noe personlig til resten av familien, Kuttet kontakten for 3-4 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå