Anonym giirl Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg lagde et lignende innlegg, der det ble noen feil Jeg er 17og han 24, han er ikke veldig voksen av seg samtidig som at vi har lik humor. Jeg tenker ikke nøye på aldersforskjellen, personlig har jeg vært litt skeptisk mot store aldersforskjeller når man er ung. Nå er jeg i et slikt forhold selv. Er dette rart? Jeg blir jo 18 dette året, samt det er 6-7 år mellom oss. Hva synes dere? Deres meninger. Hvorfor er dette bra og hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har vært der du er. Jeg var sammen med en som var 6 år eldre enn meg i mange år, fra jeg var 16 og han var 22. Det endte ikke godt til slutt. Man endrer seg mye i løpet av 20-årene. Du føler deg kanskje voksen nå, men tro meg du kommer til å vokse mer Han er på et annet stadie i livet enn du er, rett og slett. Eksen min var heller ikke veldig voksen av seg. Jeg var det. Jeg fortsatte å vokse, han fortsatte å alltid være barnslig. Det er ikke en bra ting når man er 30 år og nekter å slå seg ned, og heller vil bruke all fritid med venner enn med sin kjære. Jeg har også snakket med mannen min (ikke han som er eksen) om dette. Vi er nå over 30, og han mener selv at en 22-24-åring som går etter en som ikke er myndig er... ekkelt. Og det er faktisk det. Det er ikke helt bra rett og slett. Anonymkode: dbb43...3e7 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Huff det er ikke bra. Anonymkode: fa01e...317 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Det er milevis forskjell på en som er 17/18 og en som er 24. Mens det ikke vil være like stor forskjell på en som er 32 og 38... tidlig tyveårene er de formative år. Det er en viktig tid for de aller fleste og former oss fra ungdommeligheter til unge voksne. Denne prosessen begynner som regel når en er 20 og varer til man er 25/26. 17/18 åringer har ikke kommet til denne modningsprosessen enda og vil ikke forstå det heller. Den kalles den voksnes pubertet. Det er rart at en som er i denne fasen er sammen med en som ikke er der eller «er ferdig» med denne fasen enda Anonymkode: b2cda...9ba 3
Troyamin Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Hva mer enn humor har dere til felles da? Og hvilke fremtidsplaner har dere? Feks hva hvordan skal dere gjøre det når du skal (gjerne langt avgårde) for å studere og han har jobb der dere er nå?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Anonym giirl skrev (15 minutter siden): Er dette rart? Jeg blir jo 18 dette året, samt det er 6-7 år mellom oss. Ikke ille i det hele tatt. Mentalt vil jeg si at dere er nesten jevngamle. Hadde han vært 30+ så hadde det vært mye. Anonymkode: 5f452...d5b 1
deedee_ Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Det er alltid en grunn til at ikke jenter på hans egen alder vil ha han. Det er alltid noe som skurrer med menn i midten av tjueårene som går for så mye yngre jenter. Du går fortsatt på VGS og han kan teknisk sett være ferdig med studier og etablert. Det er ALTFOR stor forskjell på hvor dere er i livet. Det er ekkelt, og virker merkelig at en oppegående 24 åring skulle hatt noe til felles med en 17 år gammel jente. Ikke minst nok til felles til å ville være sammen med en. Æsj. Rødt flagg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå