AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Dette året fylle rjeg 18 og han 25. Er dette en syk aldersforksjell i alle fall når man er ung? Jeg tenker ikke at han er 24 når vi tilbringer tid sammen, vi driver bare på. Det jeg er redd for er hva familie og venner skal si, Er ikke alle som vet om det. I det miljøet jeg er så er det mye aldersfojell mellom ulike venner. Pliiiiiis skriv din mening. Anonymkode: 6d463...408
Jif Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Overskrift samsvarer ikke med det du skriver i innlegg? 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Er han 18,24, eller 25? Du nevner 3aldre her Anonymkode: d5af2...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Dere er begge voksne, kjør på. Men jeg skal innrømme at jeg tenker mitt om en 25-åring som går etter 18-åringer. Dere burde strengt talt ikke ha noe til felles Anonymkode: 4a732...3e9 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dere er begge voksne, kjør på. Men jeg skal innrømme at jeg tenker mitt om en 25-åring som går etter 18-åringer. Dere burde strengt talt ikke ha noe til felles Anonymkode: 4a732...3e9 Hvorfor skal man ikke ha noe til felles? Er det sånn at man stopper å like div bøker, filmer reiser, samtaler etter man passerer en viss alder? Anonymkode: 0495c...a77 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal man ikke ha noe til felles? Er det sånn at man stopper å like div bøker, filmer reiser, samtaler etter man passerer en viss alder? Anonymkode: 0495c...a77 Jeg tror vedkommende mener at man er på forskjellig sted i livet. Jeg er selv 25, og fullfører min mastergrad nå, skal kjøpe hus med kjæresten min og få barn etterhvert. Det sier seg selv at jeg absolutt ikke var der da jeg var 18, og det er jo en god ting. Så for meg er det ganske uforståelig at noen på min alder ønsker et forhold til noen som er i tenårene fordi man er på ulikt sted i livet. Anonymkode: f7746...b0c 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror vedkommende mener at man er på forskjellig sted i livet. Jeg er selv 25, og fullfører min mastergrad nå, skal kjøpe hus med kjæresten min og få barn etterhvert. Det sier seg selv at jeg absolutt ikke var der da jeg var 18, og det er jo en god ting. Så for meg er det ganske uforståelig at noen på min alder ønsker et forhold til noen som er i tenårene fordi man er på ulikt sted i livet. Anonymkode: f7746...b0c Det blir noe annet, men man kan fortsatt ha masse til felles. Anonymkode: 0495c...a77
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette året fylle rjeg 18 og han 25. Er dette en syk aldersforksjell i alle fall når man er ung? Jeg tenker ikke at han er 24 når vi tilbringer tid sammen, vi driver bare på. Det jeg er redd for er hva familie og venner skal si, Er ikke alle som vet om det. I det miljøet jeg er så er det mye aldersfojell mellom ulike venner. Pliiiiiis skriv din mening. Anonymkode: 6d463...408 Jeg var sammen en når jeg var 16 og han 22. Det var aldri et godt forhold selvom det føltes sånn. Jeg skulle mange ganger ønsket jeg hørte på de rundt meg. Tror nok at når det er den aldersforskjellen er kanskje sannsynligheten større for at det ikke er et sunt forhold. Men hør med de rundt deg, de som kjenner dere ect? For det kan jo gå bra Anonymkode: 97a17...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Jif skrev (28 minutter siden): Overskrift samsvarer ikke med det du skriver i innlegg? Nei vet, skrev det i et eget innlegg Anonymkode: 6d463...408
Anonym giirl Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg var sammen en når jeg var 16 og han 22. Det var aldri et godt forhold selvom det føltes sånn. Jeg skulle mange ganger ønsket jeg hørte på de rundt meg. Tror nok at når det er den aldersforskjellen er kanskje sannsynligheten større for at det ikke er et sunt forhold. Men hør med de rundt deg, de som kjenner dere ect? For det kan jo gå bra Anonymkode: 97a17...4e7 Kan spørre venner som vet om det osv, men Ekke mange som vet vi henger sammen. Ikke familie heller, redd for hva de kjem til P si
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 Anonym giirl skrev (2 timer siden): Kan spørre venner som vet om det osv, men Ekke mange som vet vi henger sammen. Ikke familie heller, redd for hva de kjem til P si Ikke bry deg om omgivelsene! Dere er begge voksne,- så hvis DERE har det fint sammen,så kjør på ❤ Jeg møtte min 1.ektemann som 16- åring,han var da 27. Varte i 21 år. Leve kjærligheten ! Anonymkode: a4b3c...27b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke bry deg om omgivelsene! Dere er begge voksne,- så hvis DERE har det fint sammen,så kjør på ❤ Jeg møtte min 1.ektemann som 16- åring,han var da 27. Varte i 21 år. Leve kjærligheten ! Anonymkode: a4b3c...27b Tør nesten ikke skrive det her da jeg garantert får masse "pepper", men hun var 16 og jeg var 30 da vi møttes. Hun var voksen for alderen og jeg var nok litt barnslig, men slik ble det. Vi er fortsatt lykkelig sammen etter over 35 års samliv så det går an. Jeg ville ikke byttet henne ut for alt i verden ❤️ Anonymkode: 9fc3c...1c4
Anonym giirl Skrevet 8. februar 2021 #14 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tør nesten ikke skrive det her da jeg garantert får masse "pepper", men hun var 16 og jeg var 30 da vi møttes. Hun var voksen for alderen og jeg var nok litt barnslig, men slik ble det. Vi er fortsatt lykkelig sammen etter over 35 års samliv så det går an. Jeg ville ikke byttet henne ut for alt i verden ❤️ Anonymkode: 9fc3c...1c4 Folk sier jeg er voksen for alderen er 17 år gammel jente, han ekg driver på er litt barnslig men gutter vokser seinere. Jeg liker han og han liker meg, er bare usikker ppt responsen fra venner og familie 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 Så til TS. Dette er slett ikke en syk aldersforskjell. Det spørs hvordan dere er som mennesker. Det finnes 18-åringer som er voksne for alderen og 40-åringer som er som fjortiser. Dessuten vil aldersforskjellen "viskes" mer ut jo eldre dere blir. Anonymkode: 9fc3c...1c4
Frekkulf Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette året fylle rjeg 18 og han 25. Er dette en syk aldersforksjell i alle fall når man er ung? Jeg tenker ikke at han er 24 når vi tilbringer tid sammen, vi driver bare på. Det jeg er redd for er hva familie og venner skal si, Er ikke alle som vet om det. I det miljøet jeg er så er det mye aldersfojell mellom ulike venner. Pliiiiiis skriv din mening. Anonymkode: 6d463...408 Hvis dere tenner på hverandre og har det bra sammen, har alderen ikke noe å si. Kose dere.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 Anonym giirl skrev (2 timer siden): Kan spørre venner som vet om det osv, men Ekke mange som vet vi henger sammen. Ikke familie heller, redd for hva de kjem til P si Så du er redd for hva de kommer til å si, da vet du jo innerst inne selv at det ikke er helt greit. En 25-åring skal ikke fly etter en 18-åring. Du nærmer deg verdig med videregående, han kan ha rukket å ta en mastergrad og jobbet i flere år og ha egen bolig. Det skjer MYE i hodet fra 18 år til 25 år, selv om du føler deg moden nå så er du ikke det Hjernen er ikke ferdig utviklet før man er 25. Jeg ser tilbake på mitt tilsvarende forhold med grøss, og tenker hvorfor gikk jeg med på det. Når jeg selv ble 25 virket jo en 18-åring som et uskyldig barn. Mannen min er også enig i at en på 22-23 ikke skal fly etter en 18-åring. Det er for ungt. Anonymkode: ee1f5...ea3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 Jeg synes ikke drt er et problem så lenge dere er sånn nogenlunde samme sted i livet. Jeg var 19 da jeg ble sammen med samboeren min som da var 25. Vi har vært sammen i snart 15 år. Så hvis du føler det er riktig så må du jo bare prøve Anonymkode: 5cb2c...7f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå