cerruti Skrevet onsdag kl. 11:39 #1281 Skrevet onsdag kl. 11:39 Ninaen skrev (13 minutter siden): Så ham aldri sånn på kamera med Hedvig Det spiller vel ingen trille… Hedvig er en eks!! 1
Renisa Skrevet onsdag kl. 11:41 #1282 Skrevet onsdag kl. 11:41 cerruti skrev (2 minutter siden): Det spiller vel ingen trille… Hedvig er en eks!! Jo det spiller rolle fordi poenget er at David kan få en mye bedre dame enn den øgla han er med nå. 6 2 2
Fnugg1 Skrevet onsdag kl. 11:49 #1283 Skrevet onsdag kl. 11:49 Ninaen skrev (14 minutter siden): Og nå episoden med teppet på hytta, og hundegreine… han virker oppriktig sur og sint og provosert og oppgitt. Så ham aldri sånn på kamera med Hedvig Snakk om å tvinne David rundt lillefingeren. Hun er altså så utspekulert og manipulerende. Hun vet at hun er det også, men så lenge hun bare trenger blunke litt med tårevåte øyne så funker det det jo, for henne. Skjønner godt han ble forbannet etter å ha blitt lurt med på det valpegreiene og så var det jo selvfølgelig han som måtte be om unnskyldning. Altså…. Jeg sier det igjen, hun er creepy den dama. Synes ikke David virker lykkelig i det hele tatt, smiler anstrengt og stresser som bare det. Og det med god grunn, spør du meg. Og hvordan hun opptrådte ang JAR er bare vondt og tragisk å se/høre. 13 11
Renisa Skrevet onsdag kl. 11:54 #1284 Skrevet onsdag kl. 11:54 Hvis ikke Louise Angelica Riise begynner å oppføre seg normalt så blir hun norges Anna Anka. / Gunilla Persson 13 1 2
Carabilla Skrevet onsdag kl. 12:45 #1285 Skrevet onsdag kl. 12:45 (endret) Litt komisk at David skal hjelpe JAR i omdømmebygging, når det egentlige problemet er samboeren hans😂😂 Hennes omdømme ser iallefall helt på trynet ut nå, når Jon Arne har sagt hva som egentlig skjedde....Sier veldig mye om en person hvordan man behandler exen sin i et brudd. Håper David har gode venner og sine nærmeste som kan hjelpe han å se hva slags menneske har har sluppet inn i livet sitt. Tror desverre det er for sent, men han forstår det vel når han står på bar bakke. Noen bør gi David et bok om " hvordan oppdage en narsessist"... Endret onsdag kl. 12:48 av Carabilla 10 5
Tough cookie Skrevet onsdag kl. 13:59 #1286 Skrevet onsdag kl. 13:59 29_j skrev (6 timer siden): Jaaa! Jeg blir så provosert. Tenk å pinlig, hun går å kjøper ting for hans penger?! Har hun ikke penger og jobb? Det er jo verre enn min tenåring hjemme. Nei jeg håper og tror David får nok av disse 30åringene og finner ei dame i 40-50 årene som er selvstendig og litt mer i hans nåværende status og liv. Hilsen meg på 37. Tjener hun noe på snap?
Zooli Skrevet onsdag kl. 15:39 #1287 Skrevet onsdag kl. 15:39 Mollami skrev (6 timer siden): Spørs hvem man sammenligner med. I dèt miljøet er det vel for småpenger å regne, hos andre er den summen alt man har å rutte med pr. mnd. til all husholdning/ mat og klær… Takk for opplysningen. Nå er det vel miljøet til David vi snakker om? Da er ikke 5000kr svindlende summe i bursdagsgave. 1 1
punkyB Skrevet onsdag kl. 21:34 #1288 Skrevet onsdag kl. 21:34 Fnugg1 skrev (9 timer siden): Snakk om å tvinne David rundt lillefingeren. Hun er altså så utspekulert og manipulerende. Hun vet at hun er det også, men så lenge hun bare trenger blunke litt med tårevåte øyne så funker det det jo, for henne. Skjønner godt han ble forbannet etter å ha blitt lurt med på det valpegreiene og så var det jo selvfølgelig han som måtte be om unnskyldning. Altså…. Jeg sier det igjen, hun er creepy den dama. Synes ikke David virker lykkelig i det hele tatt, smiler anstrengt og stresser som bare det. Og det med god grunn, spør du meg. Og hvordan hun opptrådte ang JAR er bare vondt og tragisk å se/høre. Ja hvordan klarte hun å få snudd det til at det hundeopplegget plutselig ble til at han måtte be om unnskyldning Det med møblene ble jo også litt til at han måtte be litt om unnskyldning for at han protesterte - dette fordi nye dyre møbler ser jo selvfølgelig bra ut - men betyr jo dermed ikke at det er ok/normalt å bruke så mye penger på det Hytta er jo ganske ny så de møblene som var der fra før kunne jo ikke være så gamle 12 2
Surikatt Skrevet onsdag kl. 22:36 #1289 Skrevet onsdag kl. 22:36 (endret) Så lenge han er i det miljøet der med folk som er 20-40 år yngre enn han så møter han kun på golddiggere. Dette forholdet er dømt til å mislykkes . Hvorfor skal han be om unnskyldning for hennes manipulerende oppførsel? Det er helt sykt. Endret torsdag kl. 06:10 av Surikatt 7 9
Mollami Skrevet torsdag kl. 05:48 #1290 Skrevet torsdag kl. 05:48 Fnugg1 skrev (17 timer siden): Snakk om å tvinne David rundt lillefingeren. Hun er altså så utspekulert og manipulerende. Hun vet at hun er det også, men så lenge hun bare trenger blunke litt med tårevåte øyne så funker det det jo, for henne. Skjønner godt han ble forbannet etter å ha blitt lurt med på det valpegreiene og så var det jo selvfølgelig han som måtte be om unnskyldning. Altså…. Jeg sier det igjen, hun er creepy den dama. Synes ikke David virker lykkelig i det hele tatt, smiler anstrengt og stresser som bare det. Og det med god grunn, spør du meg. Og hvordan hun opptrådte ang JAR er bare vondt og tragisk å se/høre. Ja , om ikke hun har gjort det før, fikk hun virkelig vist hvem hun er, da hun skulle «overraske» David igår! Det var direkte ubehagelig å se/ høre på. Hun har null respekt for både ham og familien hans, og oppfører seg som ei bortskjemt fjolle, samtidig som hun er utstudert manipulativ.At det er han som ender opp med å si unnskyld, er et kjempestort rødt flagg! Narsissisme i høyeste potens! Løp! 13 10
Renisa Skrevet torsdag kl. 10:01 #1291 Skrevet torsdag kl. 10:01 Mollami skrev (4 timer siden): Ja , om ikke hun har gjort det før, fikk hun virkelig vist hvem hun er, da hun skulle «overraske» David igår! Det var direkte ubehagelig å se/ høre på. Hun har null respekt for både ham og familien hans, og oppfører seg som ei bortskjemt fjolle, samtidig som hun er utstudert manipulativ.At det er han som ender opp med å si unnskyld, er et kjempestort rødt flagg! Narsissisme i høyeste potens! Løp! Veldig bra skrevet!!! Spot on. 5 1
Sh999 Skrevet torsdag kl. 10:34 #1292 Skrevet torsdag kl. 10:34 Jeg må si jeg ble sjokkert over å se når hun skulle «overraske « David og tok han med på kennel! Vel vitende om at D ikke har lyst på en ny hund, manipulerer hun han på den måten. Han ble selvfølgelig sint og skuffet, og hun bruker da tårer som virkemiddel fordi han ble sint og «misforsto» Hva ender det opp med ? Jo LAR fikk det akkurat som hun ville. David fikk dårlig samvittighet, og det ble ny hund. Altså.., håper virkelig D ser dette selv i et annet lys i ettertid, når det er dokumentert så tydelig . 9 10
Grüner Skrevet torsdag kl. 11:04 #1293 Skrevet torsdag kl. 11:04 punkyB skrev (13 timer siden): Ja hvordan klarte hun å få snudd det til at det hundeopplegget plutselig ble til at han måtte be om unnskyldning Det med møblene ble jo også litt til at han måtte be litt om unnskyldning for at han protesterte - dette fordi nye dyre møbler ser jo selvfølgelig bra ut - men betyr jo dermed ikke at det er ok/normalt å bruke så mye penger på det Hytta er jo ganske ny så de møblene som var der fra før kunne jo ikke være så gamle Teppet var nytt og kostet 25000kr, så David var jo ganske fortvilet over at hun ville bytte ut det. Han skulle sagt, ja, hvis du betaler! Hun driver jo bare og shopper på hans kort. 3 11
Grüner Skrevet torsdag kl. 11:16 #1294 Skrevet torsdag kl. 11:16 Renisa skrev (23 timer siden): Hvis ikke Louise Angelica Riise begynner å oppføre seg normalt så blir hun norges Anna Anka. / Gunilla Persson Gunilla har vel tjent sine penger selv i det minste. 2
baremeg007 Skrevet torsdag kl. 13:16 #1295 Skrevet torsdag kl. 13:16 Hvem var han sammen med før Hedvig?
Tough cookie Skrevet torsdag kl. 13:54 #1296 Skrevet torsdag kl. 13:54 (endret) baremeg007 skrev (1 time siden): Hvem var han sammen med før Hedvig? Var det ikke Brita som han har barn med? Endret torsdag kl. 15:11 av Tough cookie
Rosakatt Skrevet torsdag kl. 13:59 #1297 Skrevet torsdag kl. 13:59 Grüner skrev (2 timer siden): Teppet var nytt og kostet 25000kr, så David var jo ganske fortvilet over at hun ville bytte ut det. Han skulle sagt, ja, hvis du betaler! Hun driver jo bare og shopper på hans kort. Hun er ei pen dame som liker shopping. Kunne han ikke tilbydd det som en eldre mann, er det jo ikke sikkert hun hadde likt han. Nå skal ikke jeg si sikkert, men noe føler jeg personlig han må betale for å være så mye eldre. Hadde aldri hatt en eldre mann så fremt jeg ikke likte penger mer enn kjærlighet. 1
Grüner Skrevet torsdag kl. 14:18 #1298 Skrevet torsdag kl. 14:18 Hedvig var jo helt håpløs og oppførte seg som et barn i tillegg til at hun gjorde mange og dumme impulsive valg og var vimsete og ukonsentrert pga adhd-en. Da det ble slutt tenkte jeg at han kanskje ville velge en litt er eldre og modnere partner neste gang…. 2 1
Natta01 Skrevet torsdag kl. 14:55 #1299 Skrevet torsdag kl. 14:55 Grüner skrev (35 minutter siden): Hedvig var jo helt håpløs og oppførte seg som et barn i tillegg til at hun gjorde mange og dumme impulsive valg og var vimsete og ukonsentrert pga adhd-en. Da det ble slutt tenkte jeg at han kanskje ville velge en litt er eldre og modnere partner neste gang…. Kanskje dette er damer som trenger en farsfigur. Som velger litt eldre menn i manko på noe. Kan være han ønsker å leve som evig ung og hva er vel bedre enn å leve med ei ung flott dame? Kanskje de begge to får det de higer etter, men at gi og ta da blir høyst nødvendig grunnet aldersforskjell. 2 2
Babyface Skrevet torsdag kl. 15:48 #1300 Skrevet torsdag kl. 15:48 Men kjære vene, selv om dere misliker Louise, er da David sammen med henne av helt egen fri vilje. Godt mulig han blir lei både det ene og det andre etterhvert, men pr nå er han åpenbart sammen med den dama han elsker. Og han virker ikke dum, han vet selvfølgelig godt at hun lever på han, det er jo hans måte å ta vare på sine nærmeste. Dessuten, han er såpass gammel at han nok har blitt rausere med årene og godtar flere usympatiske sider ved de han liker enn gjerne yngre folk gjør. Selv kunne jeg aldri tatt for meg av et annet menneskes penger på den måten hun gjør, men hun får jo lov av han som har pengene. Det er fullstendig opp til han. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå