Carabilla Skrevet tirsdag kl. 14:47 #1261 Skrevet tirsdag kl. 14:47 (endret) 29_j skrev (2 timer siden): Alle har jo ADHD. Sikkert vi også om vi tester oss. Blitt trendy å ha ADHD... Endret tirsdag kl. 14:47 av Carabilla 6 2
Grüner Skrevet tirsdag kl. 15:07 #1262 Skrevet tirsdag kl. 15:07 Kålrota skrev (22 timer siden): Og nå har Andrea også fått fokus på økonomi/ADHD. Hun var sjokkert over at hun kun skulle ha 1000 kroner til restaurant i måneden og bursdagsgave fra far til 29-årsdagen var 5000 kroner. De har et forbruk som ikke helt samsvarer med folk flest. 5000kr i bursdagsgave fra far er jo ikke så ekstremt, og 1000kr i restaurantbudsjett er ganske lite! Da hun sa at hun hadde 6000kr i matbudsjett, tenkte jeg at det ikke var så ille, men når det var ytterligere 6000 bare i takeaway og tilsvarende på restaurant, ja da ble det ganske voldsomt. Og den hundebarnehagen var jo dyrere enn en fulltidsplass i en bhg for barn og forsikring bare av hunden var 1600kr/mnd! Og hun shopper jo også mye. I en tidligere sesong så sa hun at hun hadde 10 skinnjakker el noe sånt og likevel kjøpte hun en ny til 10000kr. Så hun auser jo ut penger. Men adhd-diagnosen kan ha gjort det verre. 2
Grüner Skrevet tirsdag kl. 16:25 #1263 Skrevet tirsdag kl. 16:25 Louise kunne jo ha snakket med han først, da: https://www.tv2.no/video/underholdning/sa-ingen-glede-i-livet/20324259?abgroup=neste4a&playlist=JI19dxLbnd 2 4
Kålrota Skrevet tirsdag kl. 16:26 #1264 Skrevet tirsdag kl. 16:26 Vi lever i helt ulike verdener. Jeg har aldri vært i nærheten av å gi barna 5000 kr til en vanlig bursdag. Ikke til 18, 20 eller 25 heller. 1 2
Taffel Skrevet tirsdag kl. 16:37 #1265 Skrevet tirsdag kl. 16:37 Synes det er en pinlig seanse m Jon Arne. Døøør av folk som tror de fremstår som bra når de sier: Åååå, inger liker deg, men jeeeeg gjør det.. JAR har vanvittig høy stjerne i internasjonalt fotballmiljø. Så jeg tar en David. Det litt søtt når en forfengelig eldre mann som lar seg piske rundt av kjæreste, egentlig er stolt over at barna er bortskjemte, og klarer seg noenlunde i bransjen sin, men ikke suverent - skal fixe omdømmebyggingen🤭 5 1
Grüner Skrevet tirsdag kl. 16:44 #1266 Skrevet tirsdag kl. 16:44 Kålrota skrev (12 minutter siden): Vi lever i helt ulike verdener. Jeg har aldri vært i nærheten av å gi barna 5000 kr til en vanlig bursdag. Ikke til 18, 20 eller 25 heller. Nei, men det er ikke unormalt, så det er ingen grunn til å si at stemple det som det, når det heller er du som er i den andre enden av skalaen og har dårlig råd! Men den shoppingen til Andrea og å bruke samlet nær 20000kr på mat og 50-60 000 i forsikring og bhg for bikkja er unormalt!
Grüner Skrevet tirsdag kl. 19:29 #1267 Skrevet tirsdag kl. 19:29 (endret) David må slutte å være så dumsnill og låne bort kredittkortet sitt til den shopoholiker-dama si - han klarer jo ikke å si nei til henne, jo selv om hun tømmer kontoen hans! Endret tirsdag kl. 22:37 av Grüner 5 4
Tough cookie Skrevet onsdag kl. 00:33 #1268 Skrevet onsdag kl. 00:33 (endret) Grüner skrev (8 timer siden): Louise kunne jo ha snakket med han først, da: https://www.tv2.no/video/underholdning/sa-ingen-glede-i-livet/20324259?abgroup=neste4a&playlist=JI19dxLbnd Noe så tarvelig av Louise. De har barn sammen, og da informerer man den andre forelderen om at man har møtt en ny som også barnet har blitt involvert i. Endret onsdag kl. 01:26 av Tough cookie 5 6
Kålrota Skrevet onsdag kl. 05:05 #1269 Skrevet onsdag kl. 05:05 Grüner skrev (12 timer siden): Nei, men det er ikke unormalt, så det er ingen grunn til å si at stemple det som det, når det heller er du som er i den andre enden av skalaen og har dårlig råd! Men den shoppingen til Andrea og å bruke samlet nær 20000kr på mat og 50-60 000 i forsikring og bhg for bikkja er unormalt! Det handler ikke om dårlig råd, det handler om fornuft. Uten at du har noe med det, djees. 2
Zooli Skrevet onsdag kl. 05:30 #1270 Skrevet onsdag kl. 05:30 Carabilla skrev (14 timer siden): Blitt trendy å ha ADHD... Alle kjendiser som får diagnosen går i det lille røde trehuset på Volvat. 1 3
Zooli Skrevet onsdag kl. 05:33 #1271 Skrevet onsdag kl. 05:33 Grüner skrev (14 timer siden): 5000kr i bursdagsgave fra far er jo ikke så ekstremt, og 1000kr i restaurantbudsjett er ganske lite! Da hun sa at hun hadde 6000kr i matbudsjett, tenkte jeg at det ikke var så ille, men når det var ytterligere 6000 bare i takeaway og tilsvarende på restaurant, ja da ble det ganske voldsomt. Og den hundebarnehagen var jo dyrere enn en fulltidsplass i en bhg for barn og forsikring bare av hunden var 1600kr/mnd! Og hun shopper jo også mye. I en tidligere sesong så sa hun at hun hadde 10 skinnjakker el noe sånt og likevel kjøpte hun en ny til 10000kr. Så hun auser jo ut penger. Men adhd-diagnosen kan ha gjort det verre. Jada. Sinnsykt bruk av penger skylder man på ADHD diagnosen 🙄. Men jeg må si at 5000 kr i bursdagsgave er ikke sååå mye. 3 1
29_j Skrevet onsdag kl. 07:13 #1272 Skrevet onsdag kl. 07:13 Carabilla skrev (16 timer siden): Blitt trendy å ha ADHD... Veldig! Det som er interessant er jo hvor fort de blir testet for det. Ifølge min lege må jeg gjennom en hel masse før de diagnoiserer meg. 2 2
29_j Skrevet onsdag kl. 07:17 #1273 Skrevet onsdag kl. 07:17 Grüner skrev (11 timer siden): David må slutte å være så dumsnill og låne bort kredittkortet sitt til den shopoholiker-dama si - han klarer jo ikke å si nei til henne, jo selv om hun tømmer kontoen hans! Jaaa! Jeg blir så provosert. Tenk å pinlig, hun går å kjøper ting for hans penger?! Har hun ikke penger og jobb? Det er jo verre enn min tenåring hjemme. Nei jeg håper og tror David får nok av disse 30åringene og finner ei dame i 40-50 årene som er selvstendig og litt mer i hans nåværende status og liv. Hilsen meg på 37.
cerruti Skrevet onsdag kl. 08:05 #1274 Skrevet onsdag kl. 08:05 (endret) 29_j skrev (47 minutter siden): Nei jeg håper og tror David får nok av disse 30åringene og finner ei dame i 40-50 årene som er selvstendig og litt mer i hans nåværende status og liv. Hilsen meg på 37. Det tviler jeg på etter å ha etablert seg med både H og L. Det sier noe om mannen som trolig ikke er forenlig med kvinner på egen alder. Som nok er helt gjensidig. Endret onsdag kl. 08:05 av cerruti 3 3
Sen ve ben Skrevet onsdag kl. 08:20 #1275 Skrevet onsdag kl. 08:20 Jeg så 7 sesong av Alle elsker David i går, aldri sett noe av den serien før og må si at den er ganske så hjernedød. 1 2
Mollami Skrevet onsdag kl. 09:34 #1276 Skrevet onsdag kl. 09:34 Zooli skrev (3 timer siden): Jada. Sinnsykt bruk av penger skylder man på ADHD diagnosen 🙄. Men jeg må si at 5000 kr i bursdagsgave er ikke sååå mye. Spørs hvem man sammenligner med. I dèt miljøet er det vel for småpenger å regne, hos andre er den summen alt man har å rutte med pr. mnd. til all husholdning/ mat og klær…
Mollami Skrevet onsdag kl. 09:36 #1277 Skrevet onsdag kl. 09:36 Grüner skrev (14 timer siden): David må slutte å være så dumsnill og låne bort kredittkortet sitt til den shopoholiker-dama si - han klarer jo ikke å si nei til henne, jo selv om hun tømmer kontoen hans! Han er ikke dumsnill, bare dum. 5
Sh999 Skrevet onsdag kl. 10:41 #1278 Skrevet onsdag kl. 10:41 Noe sier meg at dette kommer ikke til å vare evig. Tror barna til David ser galskapen, mens D er fremdeles litt bledndet av forelskelse. I den videoen med JAR, ser man jo at David nok tenker sitt mtp hvordan L behandlet eksen. 8
Ninaen Skrevet onsdag kl. 11:24 #1279 Skrevet onsdag kl. 11:24 Sh999 skrev (42 minutter siden): Noe sier meg at dette kommer ikke til å vare evig. Tror barna til David ser galskapen, mens D er fremdeles litt bledndet av forelskelse. I den videoen med JAR, ser man jo at David nok tenker sitt mtp hvordan L behandlet eksen. Og nå episoden med teppet på hytta, og hundegreine… han virker oppriktig sur og sint og provosert og oppgitt. Så ham aldri sånn på kamera med Hedvig 6 2
Renisa Skrevet onsdag kl. 11:38 #1280 Skrevet onsdag kl. 11:38 Sh999 skrev (55 minutter siden): Noe sier meg at dette kommer ikke til å vare evig. Tror barna til David ser galskapen, mens D er fremdeles litt bledndet av forelskelse. I den videoen med JAR, ser man jo at David nok tenker sitt mtp hvordan L behandlet eksen. Jeg tror nok David begynner sakte men sikkert å våkne litt nå. 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå