Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (53 minutter siden):

Det blir fort slik for de av oss med lite mellom øra. Da er det liksom ikke så mye mer å henge fingre og tunge i enn shoppingposer og vasne (manne)baller.

«De av oss». Den var gøy. 

Det virker da som de har det helt topp sammen. Alder er virkelig bare et tall. 

Endret av Hallepalle2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å ha bestemte meninger om personer basert på slik de fremstilles i media. Men SoMe og denne serien styrer de selv.. så inntrykket  som formidles der må de stå inne for. 

Jeg har ikke sett alle episoder, men hver gang jeg klikker meg innom og ser litt er det 3 ting som slår meg: 

• Virkelighetsfjernt: overfladiske tema og diskusjoner 
  • Overforbruk og materielt fokus. Virkelighetsfjernt det og. 
  • Fasade og «lille speil på veggen der, se på meg». 

Som en bombe som plutselig sprekker. Vanskelig å ta disse folka seriøst, og influencer-boblen må være uggen å være i. Det er ikke et yrke å bli gammel i, og jeg vil tro LA har gode utsikter til å bli minstepensjonist. En som driver dagene med selvpleie, shopping og nye prosjekt for oppussing styrer stødig mot minstepensjonist med mindre hun har privat pensjonssparing. 

Så skal jeg gi datteren rett i en ting: De aller fleste ser nok ikke serien fordi de liker og ser opp til denne gjengen. Men mer for å kikke inn og se hvor virkelighetsfjern, materialistisk og selvsentrert det er mulig å bli. 

• Liker 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...