29_j Skrevet 11 timer siden #1221 Skrevet 11 timer siden Outandabout skrev (43 minutter siden): Så en episode der Louise skulle på et event og treffe en eller annen fra LA. Andrea var med. Må si Andrea kom ut av det på en veldig god måte. Louise not so much. Hun fremstår som utrolig desperat etter å «menge seg med piffen» Ja, Andrea syntes jeg er veldig jordnær og snill. Hun vil ikke ta så mye plass, det liker jeg. Er litt sånn selv.
Sonit Skrevet akkurat nå #1222 Skrevet akkurat nå 29_j skrev (11 timer siden): Syntes ikke han ser så sliten ut jeg? Han er fortsatt 57, ingen høy alder. (Jeg er 38 nå) Men han virker ikke så fornøyd. Er litt god på kroppsspråk, men jeg føler ikke han er 100% happy nå. Ja, det er nok bedre formulert. Er man ikke happy og stresser produseres kortisol. Han virker ukomfortabel. Det er tydelig at han er en people pleaser, og det er mange som krever noe av ham; både jobb og særlig privat. Og ja, han er 57, men fra 60 så begynner årene å rase om man ikke tar bedre vare på seg selv. Reagerer på all festingen, men det er jo et semi-redigert dokudrama så.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå