Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

Hun er jo ikke for gammel til å få barn. 

Neinei men om hun hadde de hensiktene så burde hun tenkt på det før hun gikk inn i forhold med han. 

Jeg tror helt ærlig at det blir irritasjoner mellom de fremover og at det muligens blir slutt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
29_j skrev (2 minutter siden):

Neinei men om hun hadde de hensiktene så burde hun tenkt på det før hun gikk inn i forhold med han. 

Jeg tror helt ærlig at det blir irritasjoner mellom de fremover og at det muligens blir slutt. 

Ja, det er det jeg tenker også. Hvis hun vil ha flere barn, burde hun jo ikke gå etter en mann som er en generasjon eldre, som allerede har barn som er voksne. 

Jeg tror ikke det blir et evigvarende forhold, men bedre odds enn forholdet til umodne Hedvig.

• Liker 2
Skrevet
Reisejenta skrev (1 time siden):

Hvorfor er det dårlig gjort? Hun velger da selv å bli sammen med han. Hun er godt kjent medzalderen hans. Pluss at hun er tidenes golddigger og har gjort det et levebrød å bare date velstående menn. 

Ja det ekke mer Eriksen om penga vart borte. 

• Nyttig 1
Skrevet
MizzVic skrev (3 timer siden):

Syns rett og slett det er dårlig gjort å bli sammen med en yngre dame som ønsker seg flere barn, når du selv er helt ferdig med det livet.

En dag blir kjæresten for "gammel".

Da er det for sent for hun å bli mor igjen, ikke kan hun bli ny "trophy-wife", mens han kan "kjøpe" en ny yngre utgave igjen.

Man er alderen sin, samme hvor ung man føler seg.

Herrefred LAR er da vel gammel nok til å telle penga hans dermed velger hun helt fritt selv mer dårlig gjort av henne å knekke mannen på alle måter

• Liker 3
Skrevet
Queen19 skrev (På 13.1.2026 den 23.04):

Det er ikke såå lenge siden han var sammen med Hedvig, likevel syns jeg han så mye yngre ut da han var sammen med henne. Jeg liker ikke å diskutere utseende i disse rampelys-trådene, men han ble plutselig veldig mye eldre på veldig kort tid. 

Er nok Louise som har gitt han noen ekstra bekymringsrynker, han virker også litt irritabel synes jeg. 

• Liker 4
Skrevet
Fnugg1 skrev (17 timer siden):

Er nok Louise som har gitt han noen ekstra bekymringsrynker, han virker også litt irritabel synes jeg. 

Ja i episoden igår virket hun skikkelig irritert. Jeg tror ikke dette vil gå i lengden jeg, bare vent å se. Andrea tror jeg klikka best med Hedvig. 

• Liker 2
Skrevet

Hørte litt av intervjuet med han og Ida Fladen. Han holder igjen i forholdet pga aldersforskjellen. Han tror hun blir lei når han virkelig blir gammel. Da ble visst LAR fornærmet. 

Skrevet

LAR blir ikke lei før penga er borte.,,

• Liker 4
Skrevet
fusetufs skrev (Akkurat nå):

LAR blir ikke lei før penga er borte.,,

Tror han blir lei lenge før henne. 

Skrevet
Fnugg1 skrev (20 timer siden):

Det har han jo selv sagt i intervju også. Han har vært stressa og mer hissig enn vanlig pga mye jobb og tøff tid på jobb, lite fritid og lite egentid. 

• Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (23 timer siden):

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louise bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut, gjør meg kjempe sint. At David godtar det???

Boligmarkedet er jo tøft å komme inn på som student og ung nå i dag.

Hun er så egoistisk at jeg blir kvalm.

Hun koster nok David mer enn hva han bruker på barna sine...

Hun  vil bli hans undergang...slik som det endte med Jon  A Riise....Hun tar ALT!

Helt enig!!

Louise Riise er og blir ei tjuvkjerrig…

melker kontoen til mannfolka tørr!!!

farlig kynisk dame 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Renisa skrev (54 minutter siden):

Helt enig!!

farlig kynisk dame 

Ja lurer egentlig hvor mye hun bidrar økonomisk der? Hun ser jo på han med lange øyne når hun har handlet. Gaad, kan de ikke tjene sine egne penger? 

Skrevet
Renisa skrev (1 time siden):

Helt enig!!

farlig kynisk dame 

Det er vel greit i dette tilfellet, da det åpenbart er det han vil ha.
Forholdet er jo en klassiker og han er bokstavelig talt ikke født i går. Selvfølgelig vet han at det er penger og status som gir han tilgang på søte, mye yngre damer. Han betaler prisen.

Skrevet
Carabilla skrev (På 14.1.2026 den 20.39):

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louise bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut, gjør meg kjempe sint. At David godtar det???

Boligmarkedet er jo tøft å komme inn på som student og ung nå i dag.

Hun er så egoistisk at jeg blir kvalm.

Hun koster nok David mer enn hva han bruker på barna sine...

Hun  vil bli hans undergang...slik som det endte med Jon  A Riise....Hun tar ALT!

Enig. Louise er drøy 

Skrevet

Jeg tenker man skal trå litt varsomt ovenfor voksne barn som fars nye unge kjæreste, men det gjør hun ikke. Presenterer Andrea som stedattera si og tar med Lukas på shopping til første skoledag for å gi han BI-stilen som han åpenbart ikke ønsket. Ikke rart Lukas spør kamera om faren har fått ny familie.

• Liker 3
Skrevet
Sol79 skrev (45 minutter siden):

Jeg tenker man skal trå litt varsomt ovenfor voksne barn som fars nye unge kjæreste, men det gjør hun ikke. Presenterer Andrea som stedattera si og tar med Lukas på shopping til første skoledag for å gi han BI-stilen som han åpenbart ikke ønsket. Ikke rart Lukas spør kamera om faren har fått ny familie.

Det må jo røre noe inni David når Lukas sier sant på tv. Andrea sa vel noe lignende? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...