Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm. Hvis Eccentric People sliter med økonomien burde de kanskje roe ned på de all-inclusive turene til Marbella osv for alle profiler og ansatte?

• Liker 4
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
baremeg007 skrev (Akkurat nå):

Samme her! Og deretter trodde jeg H og A var søsken. Mildt sagt sjokkerende når det fremkom at H var dama hans. For en fyr, rett og slett, at han får seg til det? 

Ekskona hans er jo vakker og blond hun også, så han har åpenbart en type, men det er forstyrrende når de er på alder med datteren hans. Han kunne i hvert fall gått for noen som var 10 år eldre enn Hedvig og LAR, da hadde det ikke vært like yucky. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (21 minutter siden):

Hmm. Hvis Eccentric People sliter med økonomien burde de kanskje roe ned på de all-inclusive turene til Marbella osv for alle profiler og ansatte?

Sliter de økonomisk? Er folk lei av å se på, høre på og følge med på wannebe rikmannslivet der borte i Oslo. 😁

• Liker 6
Skrevet
Xstrella skrev (7 minutter siden):

Sliter de økonomisk? Er folk lei av å se på, høre på og følge med på wannebe rikmannslivet der borte i Oslo. 😁

De sa det i siste episode, at de hadde tjent mye mindre enn budsjettert blant annet pga sykemeldinger og kanselleringer (f.eks Tone), og Kristina var litt bekymret for økonomien. Men i stedet for å stramme inn pengebruken på «gøye ting» som Marbella ville de heller prøve å jobbe hardere og ansette flere for å tjene mer. 

• Liker 4
Skrevet
Grüner skrev (22 minutter siden):

De sa det i siste episode, at de hadde tjent mye mindre enn budsjettert blant annet pga sykemeldinger og kanselleringer (f.eks Tone), og Kristina var litt bekymret for økonomien. Men i stedet for å stramme inn pengebruken på «gøye ting» som Marbella ville de heller prøve å jobbe hardere og ansette flere for å tjene mer. 

Ansette flere profiler da eller? Nå har de jo mistet Iselin G, hun fikk nok en god del cash inn i kassa. Lurer på hvorfor hun avsluttet samarbeidet der? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Queen19 skrev (12 timer siden):

Ansette flere profiler da eller? Nå har de jo mistet Iselin G, hun fikk nok en god del cash inn i kassa. Lurer på hvorfor hun avsluttet samarbeidet der? 

Ja, og Davids høyre hånd, Lavrans, sluttet også for å jobbe med musikk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da får de sette seg på skolebenken og skaffe seg samfunnsnyttige jobber. Det de holder på med nå er luftslott og gir ikke full jobb til de er 67.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ser at LAR får kritikk for gjennomsiktig topp og bulende silikonpupper. Jeg synes imidlertid det er mye verre at ikke David synes det er flaut og tacky. Tobarnsfar til voksne barn som pusher 60 med dame som flasher puppene. 

• Nyttig 7
Skrevet
Sitat

Syns rett og slett det er dårlig gjort å bli sammen med en yngre dame som ønsker seg flere barn, når du selv er helt ferdig med det livet.

En dag blir kjæresten for "gammel".

Da er det for sent for hun å bli mor igjen, ikke kan hun bli ny "trophy-wife", mens han kan "kjøpe" en ny yngre utgave igjen.

Man er alderen sin, samme hvor ung man føler seg.

• Liker 3
Skrevet
MizzVic skrev (1 time siden):

Syns rett og slett det er dårlig gjort å bli sammen med en yngre dame som ønsker seg flere barn, når du selv er helt ferdig med det livet.

Da er det for sent for hun å bli mor igjen, ikke kan hun bli ny "trophy-wife", mens han kan "kjøpe" en ny yngre utgave igjen.

Hvorfor er det dårlig gjort? Hun velger da selv å bli sammen med han. Hun er godt kjent medzalderen hans. Pluss at hun er tidenes golddigger og har gjort det et levebrød å bare date velstående menn. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er da et valg hun tar for seg selv. Om ønsket om flere barn var viktigst, så kunne gått for et helt annet liv, med en mann i passende alder, men det har hun ikke gjort. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louise bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut, gjør meg kjempe sint. At David godtar det???

Boligmarkedet er jo tøft å komme inn på som student og ung nå i dag.

Hun er så egoistisk at jeg blir kvalm.

Hun koster nok David mer enn hva han bruker på barna sine...

Hun  vil bli hans undergang...slik som det endte med Jon  A Riise....Hun tar ALT!

Endret av Carabilla
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Carabilla skrev (2 minutter siden):

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louisr bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut gjør meg kjeme sint. At David gostar det???

Ja jeg ble pinlig berørt. Louise kan da ikke bare hoppe inn her å si det. Som Lucas sa, hun er ikke mora hans. Blir Louise litt utenfor i denne gjengen? Føler heller ikke David er helt into Louise av en eller annen grunn. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er jo ikke tvunget til å være sammen med han, og hun visste hvor gammel han var og at han hadde voksne barn, da hun ble sammen med han, så jeg er ikke enig med deg i at det er dårlig gjort av han. 

• Liker 2
Skrevet

...og Louise hadde vel neppe egenkapital selv på Lucas sin alder. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

Hun er jo ikke tvunget til å være sammen med han, og hun visste hvor gammel han var og at han hadde voksne barn, da hun ble sammen med han, så jeg er ikke enig med deg i at det er dårlig gjort av han. 

Og Louise er godt voksen selv. Midten av 30åra 

Skrevet
MizzVic skrev (2 timer siden):

Hun lever vel på han økonomisk? Han tjener jo en hel masse.  Hun er voksen og valgte selv å bli med han, så nei. Ikke dårlig gjort. 

• Liker 3
Skrevet
Carabilla skrev (9 minutter siden):

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louise bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut, gjør meg kjempe sint. At David godtar det???

Hun koster nok David mer enn hva han bruker på barna sine...

Hun  vil bli hans undergang...slik som det endte med Jon  A Riise....Hun tar ALT!

Lucas oppfører seg jo som en bortskjemt brat, da, som trenger en liten realitetsorientering, men det burde kanskje ikke kommet fra henne.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
29_j skrev (4 minutter siden):

Og Louise er godt voksen selv. Midten av 30åra 

Hun er jo ikke for gammel til å få barn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...