29_j Skrevet 1. januar #1141 Skrevet 1. januar Grüner skrev (2 timer siden): Synes den episoden om dødsfallet til Tones søster var veldig fint laget ❤️. Veldig , å den sangen🥹❤️ jeg gråt skikkelig. Så trist dette. Mistet å en venn bare et par mnd før, selvmord det også. 1 3
fusetufs Skrevet 1. januar #1142 Skrevet 1. januar Vibelator skrev (På 31.12.2025 den 12.06): Man blir sliten av mye alkohol og alltid folk rundt seg Alenetid UTEN internett er mye viktigere enn mange aner Men Hedvig herregud for ett rotehue både i klesveien og på kjøkkenet Småbarnslivet tar på det med alt annet han styrer med Hedvig er fiiiiin
Hirondelle Skrevet 2. januar #1143 Skrevet 2. januar Altså sååå pinlig å se den Spellemann-scenen. Hele greia var ekstremt uproft, hadde faktisk forventet bedre av David etter flere tiår i bransjen! Enig med dere andre at Tone sin sorg ble pent fortalt. For et forferdelig sjokk det må ha vært, fra den høye toppen og så brått ned i den dypeste dal. Jeg så episoden på trening i dag tidlig og måtte gråte noen tårer, var heldigvis ingen andre på senteret! Det var en utrolig fin, verdig og nær måte å fortelle det på - helt uten at Tone ble intervuet og sjokket "melket" av serieskaperne. Å bruke Tones egne opptak fra tiden etter, var en fin måte å illustrere hennes side av sorgen. Jeg vil si dette var en PERFEKT balanse mellom personlig vs privat. 6
Lisasn Skrevet 3. januar #1144 Skrevet 3. januar Sugar&Spice skrev (23 timer siden): Altså sååå pinlig å se den Spellemann-scenen. Hele greia var ekstremt uproft, hadde faktisk forventet bedre av David etter flere tiår i bransjen! Enig med dere andre at Tone sin sorg ble pent fortalt. For et forferdelig sjokk det må ha vært, fra den høye toppen og så brått ned i den dypeste dal. Jeg så episoden på trening i dag tidlig og måtte gråte noen tårer, var heldigvis ingen andre på senteret! Det var en utrolig fin, verdig og nær måte å fortelle det på - helt uten at Tone ble intervuet og sjokket "melket" av serieskaperne. Å bruke Tones egne opptak fra tiden etter, var en fin måte å illustrere hennes side av sorgen. Jeg vil si dette var en PERFEKT balanse mellom personlig vs privat. Hvilken episode er dette?🥰
Hirondelle Skrevet 3. januar #1145 Skrevet 3. januar Lisasn skrev (Akkurat nå): Hvilken episode er dette?🥰 Den siste som er kommet ut, episode 3 tror jeg?
Xstrella Skrevet 4. januar #1146 Skrevet 4. januar Han ser da ikke ut som sin alder, heller motsatt. Operasjoner og nye tenner hjelper ikke på. Mann snart 65 synes jeg. Og LAR har eldes utrolig fort etter JAR. Ser det i Vokteren der hun er mindre sminket og filtrert. Hun og Mona Grudt kunne vært like gamle. Tone er preget, men hun begynte å bli tynn før søsteren døde. Nå er hun på sin alder, kvinne snart 40 år. 3 3
Måne Rampelyset Skrevet 4. januar #1147 Skrevet 4. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Grüner Skrevet mandag kl. 19:55 #1148 Skrevet mandag kl. 19:55 Da jeg så dagens episode med Louise som skulle surprise-male kontoret til David, fikk jeg back-flash til Hedvig sine lite gjennomtenkte påfunn 😳. 7
Tough cookie Skrevet tirsdag kl. 05:35 #1149 Skrevet tirsdag kl. 05:35 Xstrella skrev (På 4.1.2026 den 17.19): Han ser da ikke ut som sin alder, heller motsatt. Operasjoner og nye tenner hjelper ikke på. Mann snart 65 synes jeg. Og LAR har eldes utrolig fort etter JAR. Ser det i Vokteren der hun er mindre sminket og filtrert. Hun og Mona Grudt kunne vært like gamle. Tone er preget, men hun begynte å bli tynn før søsteren døde. Nå er hun på sin alder, kvinne snart 40 år. Han er bare 58 år- ikke 65 3
Kålrota Skrevet tirsdag kl. 06:04 #1150 Skrevet tirsdag kl. 06:04 Grüner skrev (10 timer siden): Da jeg så dagens episode med Louise som skulle surprise-male kontoret til David, fikk jeg back-flash til Hedvig sine lite gjennomtenkte påfunn 😳. Haha, ja! De sier cirka det samme også. «Det er litt kjedelig å male», «jeg liker ikke grunnarbeid», «trenger ikke å maskere». 3
Grüner Skrevet tirsdag kl. 14:58 #1151 Skrevet tirsdag kl. 14:58 Kålrota skrev (8 timer siden): Haha, ja! De sier cirka det samme også. «Det er litt kjedelig å male», «jeg liker ikke grunnarbeid», «trenger ikke å maskere». Med Hedvig så måtte jo David gjøre opp igjen hele malejobben etterpå selv, så det ble jo bare ekstrajobb for han. Louise er vel litt mer nøyaktig enn Hedvig, men hun er jo forelsket i hvitt og beige, noe David synes er litt kjedelig, så det er ikke sikkert han elsker overraskelsen. 5
LastebilZara Skrevet tirsdag kl. 15:09 #1152 Skrevet tirsdag kl. 15:09 Hun brukte vel ikke bare pengene til eksen, hun brukte de vel opp. Hun satt igjen med penger, masse dyre vesker/sko/klær og en Range Rover sport. Han eier vel ikke nåla i veggen. Tror heldigvis ikke at David bruker mer enn han har. Han kjøper vel ikke gaver til flere hundretusen hver måned som JAR gjorde til henne heller. 4
Carabilla Skrevet onsdag kl. 17:52 #1153 Skrevet onsdag kl. 17:52 Tror David bruker MYE penger på Louise, sikkert han som betaler alle reiser,oppussing og interiør i huset. Tviler på at hun har mye å bidra med, er nok iallefall ikke 50/50 deling av utgifter der i huset .... 6
Anelyy Skrevet torsdag kl. 04:56 #1154 Skrevet torsdag kl. 04:56 Brita og David hadde vert et flott par 🫶 2
Kålrota Skrevet torsdag kl. 05:14 #1155 Skrevet torsdag kl. 05:14 Anelyy skrev (17 minutter siden): Brita og David hadde vert et flott par 🫶 Det har de jo også vært ganske lenge. 2 1
Mollebolle Skrevet torsdag kl. 14:31 #1156 Skrevet torsdag kl. 14:31 (endret) Andre som har lagt merke til at det er veldig mye vifting med hender og armer, når David prater? Jeg har fått en hang-up på det, å kan kjenne det er litt irriterende å se på, Altfor mye fakter 🙈😅 Endret torsdag kl. 14:31 av Mollebolle
Tough cookie Skrevet torsdag kl. 17:24 #1157 Skrevet torsdag kl. 17:24 Har nettopp sett episoden der Lukas fyller 22 år, og det var flaut å se Lukas og kompisene med blazer og gullklokker, knapt tørr bak ørene oppføre seg som kakser på 40 år. 13
Xstrella Skrevet fredag kl. 00:09 #1158 Skrevet fredag kl. 00:09 Tough cookie skrev (6 timer siden): Har nettopp sett episoden der Lukas fyller 22 år, og det var flaut å se Lukas og kompisene med blazer og gullklokker, knapt tørr bak ørene oppføre seg som kakser på 40 år. Pappagutter som ikke har gjort et dagsverk for å tjene egne penger. For et samfunn det er blitt. 6 1
Carabilla Skrevet fredag kl. 00:12 #1159 Skrevet fredag kl. 00:12 Tough cookie skrev (6 timer siden): Har nettopp sett episoden der Lukas fyller 22 år, og det var flaut å se Lukas og kompisene med blazer og gullklokker, knapt tørr bak ørene oppføre seg som kakser på 40 år. Noe av det kleineste jeg har sett på lenge🫣🫣🤭🤭 8
Sol 54 Skrevet fredag kl. 03:13 #1160 Skrevet fredag kl. 03:13 Tough cookie skrev (9 timer siden): Har nettopp sett episoden der Lukas fyller 22 år, og det var flaut å se Lukas og kompisene med blazer og gullklokker, knapt tørr bak ørene oppføre seg som kakser på 40 år. Er så innimari pinlig! David burde røske tak i både sønn og samboer, er bare så vondt å se! 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå