Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

heim123 skrev (40 minutter siden):

Screenshot_20250216_102206_Samsung Internet.jpg

Hun er så ufattelig materialistisk, virker som om Riise skjønte det var eneste måte å holde på henne. Det er jo en slags prostitusjon. Jeg hadde blitt så flau om mannen min hadde gitt meg gaver hver måned fordi han følte han måtte!
Hun er så harry golddigger, i det minste er det helt åpenlyst, da.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun fikk gaver fra Riise for 25.000 i mnd da de var gift harmonerer det jo med hverdagsvesken til 29.000 som hun bare måtte ha i Stockholm. 

Når da også datteren og bare må ha 2 par sko hos Chanel og overtaler faren til at det ene paret skal være gave fra ham til en voksen datter på 27 og det andre et lån sier det sitt… 

Antar at også DE må balansere hva som går ut av kontoen med det som kommer inn, et kjapt Google-søk viser at han både har vært begjært konkurs av bank i 2013 samt at det og har vært opp og ned for selskapet… 🙄

Endret av Friluftsdame
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har hun gjort av alle de dyre veskene som hun fikk i gave fra eksmannen? Hun må jo ha en enorm veskesamling? Og hvor ble det av alle de dyre møblene og interiørtingene som de kjøpte fra Slettvoll? Nå bruker hun penger som hun har sugerør inn i Spetalen sin sparekonto😆

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk smaken på den første vesken. Den insane kolleksjonen med nesten identiske vesker, på John arne riise sin regning, helt garantert.  Så selger hun di etterpå, grei nok business det. Men og LEVE sånn på andre menn er helt sinnsykt, med tanke på at hun ikke bidrar med noe som helst i samfunnet. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor han David (og Louise A) hen? Jeg så en video som tilfeldig kom opp på Snap (tror det var der) og han gikk rundt i en leilighet som var skikkelig diger og kunne innvendig se ut til å være på Frogner i Oslo? Kan det stemme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heim123 skrev (12 minutter siden):

Hvor er Louise Angelica fra? Jeg trodde det var Ålesund eller noe, men i den videoen snakker hun fisefin vestkant-dialekt fra Oslo? Er hun derfra, eller er det noe hun har lagt seg til i voksen alder for å virke "finere"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (9 minutter siden):

Hun er fra Stovner 

Serriøst? Snakker som hun er oppvokst på Oslo vest .. men det finnes finere områder på Stovner også 

Endret av saltakatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (48 minutter siden):

Hvor bor han David (og Louise A) hen? Jeg så en video som tilfeldig kom opp på Snap (tror det var der) og han gikk rundt i en leilighet som var skikkelig diger og kunne innvendig se ut til å være på Frogner i Oslo? Kan det stemme? 

Frogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (42 minutter siden):

Hun er fra Stovner 

Ja ha. De snakker ikke akkurat sånn der, så hun har endret dialekten sin i voksen alder, skjønner jeg.

Endret av Million
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en ser den videoen så er det jo klart at hun liker å fråtse i dyre merkeklær/vesker, og er vandt til en svært dyr livsstil. Det var nok et hardt fall da alle pengene forsvant og hun endte opp som alenemor uten utdanning og jobb - i en leilighet med «feil» beliggenhet🥴 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (1 time siden):

Ja ha. De snakker ikke akkurat sånn der, så hun har endret dialekten sin i voksen alder, skjønner jeg.

Samme med masse influencere, Camilla Pihl osv ,de har lagt seg til sånn kunstig Oslo-vest dialekt for å virke "finere" enn de er, bare flaut syns jeg. Alt handler om overflate og alt er kunstig.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser ut som LAR har bedre kjemi og utstråling med Harlem enn David, sååå det sier jo litt😅 David hadde mer kjærlighet og glimt i øye sammen med Hedvig. Nå ser han bare sliten ut. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun må legge seg etter gamle menn, så mye penger hun trenger for å holde på fasaden. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Diverse skrev (På 22.1.2025 den 21.34):

Hun kalte han en simpel sjel. Tenk å kalle kjæresten sin noe sånt på tv.

Simpel, betyr enkel. I dette tilfellet, en enkel sjel. Synes ikke det passer på ham da, med sine kostbare vaner…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (7 timer siden):

Simpel, betyr enkel. I dette tilfellet, en enkel sjel. Synes ikke det passer på ham da, med sine kostbare vaner…

«Simpel» på norsk betyr ikke «enkel». Det betyr tarvelig eller sjofel. Det er et meget nedsettende ord. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

«Simpel» på norsk betyr ikke «enkel». Det betyr tarvelig eller sjofel. Det er et meget nedsettende ord. 

Men, hvis du slår opp i nynorsk ordbok, så betyr det "enkel". Uansett, det var nok enkel hun mente, hvis ikke er det jo helt hårreisende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...