hvalstad45 Skrevet søndag kl 10:05 #1061 Del Skrevet søndag kl 10:05 heim123 skrev (40 minutter siden): Hun er så ufattelig materialistisk, virker som om Riise skjønte det var eneste måte å holde på henne. Det er jo en slags prostitusjon. Jeg hadde blitt så flau om mannen min hadde gitt meg gaver hver måned fordi han følte han måtte! Hun er så harry golddigger, i det minste er det helt åpenlyst, da. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet søndag kl 13:53 #1062 Del Skrevet søndag kl 13:53 (endret) Om hun fikk gaver fra Riise for 25.000 i mnd da de var gift harmonerer det jo med hverdagsvesken til 29.000 som hun bare måtte ha i Stockholm. Når da også datteren og bare må ha 2 par sko hos Chanel og overtaler faren til at det ene paret skal være gave fra ham til en voksen datter på 27 og det andre et lån sier det sitt… Antar at også DE må balansere hva som går ut av kontoen med det som kommer inn, et kjapt Google-søk viser at han både har vært begjært konkurs av bank i 2013 samt at det og har vært opp og ned for selskapet… 🙄 Endret søndag kl 14:00 av Friluftsdame 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet søndag kl 14:26 #1063 Del Skrevet søndag kl 14:26 Hvor har hun gjort av alle de dyre veskene som hun fikk i gave fra eksmannen? Hun må jo ha en enorm veskesamling? Og hvor ble det av alle de dyre møblene og interiørtingene som de kjøpte fra Slettvoll? Nå bruker hun penger som hun har sugerør inn i Spetalen sin sparekonto😆 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet søndag kl 17:21 #1064 Del Skrevet søndag kl 17:21 https://tv.vg.no/video/81865/louise-aapner-klesskapet-jeg-foeler-meg-veldig-heldig-og-priviligert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet søndag kl 17:28 #1065 Del Skrevet søndag kl 17:28 Hun fikk smaken på den første vesken. Den insane kolleksjonen med nesten identiske vesker, på John arne riise sin regning, helt garantert. Så selger hun di etterpå, grei nok business det. Men og LEVE sånn på andre menn er helt sinnsykt, med tanke på at hun ikke bidrar med noe som helst i samfunnet. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet søndag kl 17:32 #1066 Del Skrevet søndag kl 17:32 Hvor bor han David (og Louise A) hen? Jeg så en video som tilfeldig kom opp på Snap (tror det var der) og han gikk rundt i en leilighet som var skikkelig diger og kunne innvendig se ut til å være på Frogner i Oslo? Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet søndag kl 17:35 #1067 Del Skrevet søndag kl 17:35 heim123 skrev (12 minutter siden): https://tv.vg.no/video/81865/louise-aapner-klesskapet-jeg-foeler-meg-veldig-heldig-og-priviligert Hvor er Louise Angelica fra? Jeg trodde det var Ålesund eller noe, men i den videoen snakker hun fisefin vestkant-dialekt fra Oslo? Er hun derfra, eller er det noe hun har lagt seg til i voksen alder for å virke "finere"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet søndag kl 17:48 #1068 Del Skrevet søndag kl 17:48 Hun er fra Stovner 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltakatten Skrevet søndag kl 17:55 #1069 Del Skrevet søndag kl 17:55 (endret) LoveMoschino skrev (9 minutter siden): Hun er fra Stovner Serriøst? Snakker som hun er oppvokst på Oslo vest .. men det finnes finere områder på Stovner også Endret søndag kl 17:58 av saltakatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet søndag kl 18:21 #1070 Del Skrevet søndag kl 18:21 Million skrev (48 minutter siden): Hvor bor han David (og Louise A) hen? Jeg så en video som tilfeldig kom opp på Snap (tror det var der) og han gikk rundt i en leilighet som var skikkelig diger og kunne innvendig se ut til å være på Frogner i Oslo? Kan det stemme? Frogner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet søndag kl 18:29 #1071 Del Skrevet søndag kl 18:29 (endret) LoveMoschino skrev (42 minutter siden): Hun er fra Stovner Ja ha. De snakker ikke akkurat sånn der, så hun har endret dialekten sin i voksen alder, skjønner jeg. Endret søndag kl 18:31 av Million 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet søndag kl 19:04 #1072 Del Skrevet søndag kl 19:04 Når en ser den videoen så er det jo klart at hun liker å fråtse i dyre merkeklær/vesker, og er vandt til en svært dyr livsstil. Det var nok et hardt fall da alle pengene forsvant og hun endte opp som alenemor uten utdanning og jobb - i en leilighet med «feil» beliggenhet🥴 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl 19:15 #1073 Del Skrevet søndag kl 19:15 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet søndag kl 19:32 #1074 Del Skrevet søndag kl 19:32 Million skrev (1 time siden): Ja ha. De snakker ikke akkurat sånn der, så hun har endret dialekten sin i voksen alder, skjønner jeg. Samme med masse influencere, Camilla Pihl osv ,de har lagt seg til sånn kunstig Oslo-vest dialekt for å virke "finere" enn de er, bare flaut syns jeg. Alt handler om overflate og alt er kunstig. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet søndag kl 20:20 #1075 Del Skrevet søndag kl 20:20 Syns det ser ut som LAR har bedre kjemi og utstråling med Harlem enn David, sååå det sier jo litt😅 David hadde mer kjærlighet og glimt i øye sammen med Hedvig. Nå ser han bare sliten ut. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet søndag kl 20:48 #1076 Del Skrevet søndag kl 20:48 Ikke rart hun må legge seg etter gamle menn, så mye penger hun trenger for å holde på fasaden. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet søndag kl 21:42 #1077 Del Skrevet søndag kl 21:42 Diverse skrev (På 22.1.2025 den 21.34): Hun kalte han en simpel sjel. Tenk å kalle kjæresten sin noe sånt på tv. Simpel, betyr enkel. I dette tilfellet, en enkel sjel. Synes ikke det passer på ham da, med sine kostbare vaner… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet søndag kl 21:57 #1078 Del Skrevet søndag kl 21:57 heim123 skrev (4 timer siden): https://tv.vg.no/video/81865/louise-aapner-klesskapet-jeg-foeler-meg-veldig-heldig-og-priviligert 😳Dette er jo sykt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet mandag kl 04:49 #1079 Del Skrevet mandag kl 04:49 Mollami skrev (7 timer siden): Simpel, betyr enkel. I dette tilfellet, en enkel sjel. Synes ikke det passer på ham da, med sine kostbare vaner… «Simpel» på norsk betyr ikke «enkel». Det betyr tarvelig eller sjofel. Det er et meget nedsettende ord. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet mandag kl 06:58 #1080 Del Skrevet mandag kl 06:58 Hulderen skrev (2 timer siden): «Simpel» på norsk betyr ikke «enkel». Det betyr tarvelig eller sjofel. Det er et meget nedsettende ord. Men, hvis du slår opp i nynorsk ordbok, så betyr det "enkel". Uansett, det var nok enkel hun mente, hvis ikke er det jo helt hårreisende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå