Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
pep skrev (På 3.2.2025 den 20.04):

"Hverdagsveske" til 29000 kr... 

Det har jeg også, og jeg er en helt vanlig småbarnsmor med OK inntekt og er ingen golddigger. Hver sine prioriteringer. 

• Liker 4
Skrevet
Doris Becker skrev (På 4.2.2025 den 9.21):

Det er ingen som naturlig har to harde store baller som pupper. Der brystvortene er på nedre del av brystet fordi de er så høyprofilerte. Spesielt ikke etter å ha født barn, og som nærmer seg 40. 

Hun nærmer seg ikke 40, hun er 34. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin. 

Skrevet
Fenomen skrev (30 minutter siden):

Det har jeg også, og jeg er en helt vanlig småbarnsmor med OK inntekt og er ingen golddigger. Hver sine prioriteringer. 

Du glemmer en vesentlig forskjell(mest sannsynlig). LAR sin «hverdagsveske» er billigere enn de hun bruker til andre anledninger. Vil du fortsatt sammenligne deg med LAR og si du si at du er en helt vanlig småbarnsmor med ok inntekt om du har vesker til 250 000 i skapet? 
I tillegg: 
1. LAR har knapt tjent en krone

2. LAR lever på menn hun finner fordi hun ikke evner å få en jobb som gir henne de godene hun så sårt» trenger». 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Vel, prioriteringer handler det jo da ikke om. De færreste kan avse så mye til en veske. Da sitter man jo godt i det. (Noe som selvsagt er helt greit, men det er ikke vanlig at det bare er å prioritere, altså).

Jeg synes det er litt trist med dette enorme fokuset på merker, status og penger. Det er også en forandring i serien, før var det mer nedtonet. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (2 timer siden):

Hun nærmer seg ikke 40, hun er 34. 

Hun blir 35. 

• Liker 1
Skrevet

Så to episoder av serien før jeg la meg. Våknet akkurat av mareritt - at min far hadde fått seg ny dame som var like gammel som meg. Nå får jeg ikke sove igjen…

Synes faktisk det er direkte ekkelt hvordan DE holder på. Knulle rundt på den ene look-a-liken til datteren sin etter den andre, og den øvre aldersgrensen går tydeligvis på 34. Den nedre på 24?

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Humoretaten i går kveld hadde en fin parodi på D.E 🤣

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (11 timer siden):

Humoretaten i går kveld hadde en fin parodi på D.E 🤣

Lo høyt! 😂

• Liker 5
Skrevet
Marihone skrev (På 6.2.2025 den 7.28):

LAR gråter fordi hun har fått søte kommentarer om håret sitt. Når man sitter og gråter over sitt tynne hår, så vet man at man er overfladisk. Jeg har samme hår som LAR grunnet bleking, men tror mannen hadde begynt å lure om jeg hadde blitt gal om jeg satt og gråt over det. 

Å gråte over å hår er ikke rart. For mange er håret viktigst av alt, uansett hvordan du pynter deg så hjelper ikke det hvis du føler deg stygg på håret. Selv om du mener det finnes verre ting. Har håravfall selv så forstår LA godt men hadde jeg hatt hennes hår hadde jeg vært overlykkelig, er ikke tynt i det hele tatt. Men hun ser sikkert det andre ikke ser.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sen ve ben skrev (5 timer siden):

Å gråte over å hår er ikke rart. For mange er håret viktigst av alt, uansett hvordan du pynter deg så hjelper ikke det hvis du føler deg stygg på håret. Selv om du mener det finnes verre ting. Har håravfall selv så forstår LA godt men hadde jeg hatt hennes hår hadde jeg vært overlykkelig, er ikke tynt i det hele tatt. Men hun ser sikkert det andre ikke ser.

Jeg har håravfall, knekt hår og folk har lurt på om jeg er syk grunnet bleking og stress. Men siden jeg har andre ting å fokusere på her i livet, så tenker jeg minimalt på utseende. Om hun hadde vært 100 % mamma, vært i 100 % jobb i en institusjon, lagleder og 50 % student, så tror jeg ikke hun hadde stått på video og grått over håret sitt. Håret mitt er ikke særlig pent, men jeg kan ikke bruke tid og energi på noe som har så lite betydning for min hverdag. ☺️ 

Å stå og studere utseendet daglig er uansett ikke bra for helsen. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Marihone skrev (2 timer siden):

Jeg har håravfall, knekt hår og folk har lurt på om jeg er syk grunnet bleking og stress. Men siden jeg har andre ting å fokusere på her i livet, så tenker jeg minimalt på utseende. Om hun hadde vært 100 % mamma, vært i 100 % jobb i en institusjon, lagleder og 50 % student, så tror jeg ikke hun hadde stått på video og grått over håret sitt. Håret mitt er ikke særlig pent, men jeg kan ikke bruke tid og energi på noe som har så lite betydning for min hverdag. ☺️ 

Å stå og studere utseendet daglig er uansett ikke bra for helsen. 

Sant! Det er vel mye dette som gjør at mange influensere er (i følge meg) sykt opptatt av eget utseende og føler de må fikse på alt mulig. Det er jo ikke sunt å se så mye på seg selv. Fokuset blir jo veldig selvsentrert generelt.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Sen ve ben skrev (På 9.2.2025 den 9.15):

Gud forby at hun må igjennom cellegift å miste alt hår ,vipper og bryn🙏

• Liker 1
Skrevet
BLOMSTERKVAST skrev (25 minutter siden):

Gud forby at hun må igjennom cellegift å miste alt hår ,vipper og bryn🙏

Det er vel selvsagt traumatisk for alle. Jeg er likevel bekymret og lei meg for å miste hår selv om jeg ikke har en alvorlig sykdom. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Det er vel selvsagt traumatisk for alle. Jeg er likevel bekymret og lei meg for å miste hår selv om jeg ikke har en alvorlig sykdom. 

Det er det jeg mente ,vis hun er så fortvilt over sitt tynne hår nå. 

Annonse
Skrevet

Skjønner godt at hun blir lei seg dersom hun har mye håravfall. Hun har vel alltid hatt tynt hår så håravfall blir kanskje fort litt synlig hos hun?

• Liker 4
Skrevet
Xstrella skrev (På 7.2.2025 den 23.04):

Hun blir 35. 

Ja,når du er 34 så er 35 det neste ja😂

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Når det mest spennende i LAR sitt liv er hennes sykdom, så 😴 Hun er så kjedelig den dama. 

• Liker 2
Skrevet
Marihone skrev (5 timer siden):

Når det mest spennende i LAR sitt liv er hennes sykdom, så 😴 Hun er så kjedelig den dama. 

Hvilken sykdom?

Skrevet
Klump skrev (1 time siden):

Hvilken sykdom?

Influensa eller noe i den duren. Alt hun pratet om i to dager. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...