Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Har sett de tre siste episodene nå. Hjelpes! Helt syke summer de bruker 😵‍💫 Selvfølgelig fikk Guttormsen inn "kuksaft" eller hva det var innimellom slaga. Det beste var Halloween-festen. Elsker kostymene! Men ellers håper jeg dette var siste sesong, mye rart 😅

Endret av Purple Diamond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purple Diamond skrev (1 minutt siden):

Har sett de tre siste episodene nå. Hjelpes! Helt syke summer de bruker 😵‍💫 Selvfølgelig fikk Guttormsen inn "kuksaft" elle hva det var innimellom slaga. Det beste var Halloween-festen. Elsker kostymene! Men ellers håper jeg dette var siste sesong, mye rart 😅

Enig, tenker også dette bør være siste sesong. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av Brita? Skulle jo være så deltagende i denne sesongen. Mye med i starten, virket litt som det var for å reklamere for businessen sin. Men så bare forsvant hun. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldei mer oppussing sa David i gårdagens episode. Har de ikke pussa opp bad etterpå og nå soverom også? Han lar seg lure til alt!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er så mange som tenker stakkars David. Jeg er totalt uenig i det. Han tror han er ung, så han velger unge frøkner som ser bra ut. 

Han liker at det blir snakket om sex f eks i podcast for da får vi se at han er like ung og viril som han ønsker. Han syntes nok heller ikke det er dumt å "vise" at han har penger og må betale. 

Liker både Hedvig og LA men hva de ser i han og hva han tenker på,det skjønner jeg ikke. 

Glad H kom seg videre og står på egne bein. Og håper LA finner seg en yngre som vil ha barn. 

Også kan David være singel en stund🤣evt møte en jevnaldrende om ett par år og roe ned. 

Klart ungene utnytter dette,han har vært sånn hele livet. De vet han har penger og de vet han gir. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (19 minutter siden):

Hva er det Lar gråter for i dag på Snap?

Det lurer jeg også på, selv om jeg ikke har så veldig mye til overs for dama og paret....nysgjerrig er jeg 🙈🙈🙃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAR gråter fordi hun har fått søte kommentarer om håret sitt. Når man sitter og gråter over sitt tynne hår, så vet man at man er overfladisk. Jeg har samme hår som LAR grunnet bleking, men tror mannen hadde begynt å lure om jeg hadde blitt gal om jeg satt og gråt over det. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse skrev (På 23.1.2025 den 4.34):

Hun kalte han en simpel sjel. Tenk å kalle kjæresten sin noe sånt på tv.

Å kalle sin kjære «Simpel sjel» IRL uten TV er ille!
Å si det på TV slik barna hans og alle andre hører på er virkelig lavmål. Hun virker som en skikkelig kjip type som drar ned kjæresten sin, og virker langt fra stolt over han eller særlig støttende.  Fælt å se på. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (8 minutter siden):

LAR gråter fordi hun har fått søte kommentarer om håret sitt. Når man sitter og gråter over sitt tynne hår, så vet man at man er overfladisk. Jeg har samme hår som LAR grunnet bleking, men tror mannen hadde begynt å lure om jeg hadde blitt gal om jeg satt og gråt over det. 

LAR hadde hatt veldig godt av å ha en jobb der hun var opptatt 8-16 og ble satt krav til. Å fylle tiden andre er på jobb med «me and myself» og shopping/egenpleie er ikke bra for henne. Jeg unnskylder ikke DE, men tenk å komme sliten hjem fra jobb til en samboer som har shoppet og fikset utseende og funnet noe nytt hun er misfornøyd med. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (7 timer siden):

LAR hadde hatt veldig godt av å ha en jobb der hun var opptatt 8-16 og ble satt krav til. Å fylle tiden andre er på jobb med «me and myself» og shopping/egenpleie er ikke bra for henne. Jeg unnskylder ikke DE, men tenk å komme sliten hjem fra jobb til en samboer som har shoppet og fikset utseende og funnet noe nytt hun er misfornøyd med. 

👆 dette. Jeg er så nygsgjerrig på hvor mye hun bidrar med økonomisk mpt all oppussing og oppgradering. Absolutt INGENTING har vært godt nok av det David hadde fra før. Hun har noen veldig lite sjarmerende trekk den dama, men de har det sikkert fint. Jeg får bare litt noia av tanken på at han ligger med en som er på alder med datteren hans og hun som ligger med en som er på alder med faren hennes. Men de om det!

Endret av Mollebolle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Fikk nesten litt vondt av henne. En så sterk reaksjon over at noen komplimenterer håtet ditt! Virket genuint også, hun ble faktisk så rørt. 

Kan hende rikmannslivet av og  kan føles litt tomt og ensom, hva vet jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (3 timer siden):

Hun sier i serien at hun sliter med mye håravfall på grunn av mye stress. Å miste deler av håret sitt er en psykisk belastning, og det er vanlig å bli lei seg for det. Bare for å nyansere det litt, rett skal være rett :) en annen ting er å gjøre så stort et nummer ut av det, filme og legge ut.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miaw skrev (14 minutter siden):

Hun sier i serien at hun sliter med mye håravfall på grunn av mye stress. Å miste deler av håret sitt er en psykisk belastning, og det er vanlig å bli lei seg for det. Bare for å nyansere det litt, rett skal være rett :) en annen ting er å gjøre så stort et nummer ut av det, filme og legge ut.

Jeg fikk ikke med meg at hun sliter med håravfall. 

Men hva er det hun stresser med? Hun jobber jo ikke engang😬

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (43 minutter siden):

Å miste hår uten å vite grunn, er ikke bra. Helt enig med deg der, men i LA sitt tilfellet er det pga stress. Da må hun faktisk roe ned, men neida....her skal det shoppes, pusse opp, male, bytte ut ditt og datt....jammen ikke rart hun mister håret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 time siden):

Jeg fikk ikke med meg at hun sliter med håravfall. 

Men hva er det hun stresser med? Hun jobber jo ikke engang😬

Det begynte etter bruddet med eks mannen det håravfallet. Og hår er siste plassen kroppen sender næring når den er i stress. Så er nok mer komplekst enn som så. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mollebolle skrev (8 timer siden):

Å miste hår uten å vite grunn, er ikke bra. Helt enig med deg der, men i LA sitt tilfellet er det pga stress. Da må hun faktisk roe ned, men neida....her skal det shoppes, pusse opp, male, bytte ut ditt og datt....jammen ikke rart hun mister håret.

Stress faktisk. Livet hun lever  med oppussing, shopping og utseende samt konstant syting virker ikke nevneverdig fullt av stress. Har null sans for den dama. Ikke så ofte jeg skriver noe sånt, men hun har null utstråling, null sjarme  og fremstår som totalt overfladisk. Hedvig var i det minste sjarmerende og morsom. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisejenta skrev (42 minutter siden):

Stress faktisk. Livet hun lever  med oppussing, shopping og utseende samt konstant syting virker ikke nevneverdig fullt av stress. Har null sans for den dama. Ikke så ofte jeg skriver noe sånt, men hun har null utstråling, null sjarme  og fremstår som totalt overfladisk. Hedvig var i det minste sjarmerende og morsom. 

En jeg kjenner mistet håret når partner var syk og til slutt døde. Det er stress det! Shopping og selfies er ikke stress. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som synes LAR så smashing ut i den episoden fra Marbella? Med lekker Celine strand veske til 17500kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...