Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Purple Diamond skrev (48 minutter siden):

Sorry, men det klarer jeg ikke tro på 😅

Det er vel ingen som tror det ikke er silikon ved å se på før og etter bilder. Bildene fra vixen sammenlignet med yngre bilder 😊 Hele dama er forandret. 

IMG_0378.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som naturlig har to harde store baller som pupper. Der brystvortene er på nedre del av brystet fordi de er så høyprofilerte. Spesielt ikke etter å ha født barn, og som nærmer seg 40. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt villt å se hvor bortskjemte barna hans er! Lurer nesten på om det er tull!  Det er så langt ifra min verden... De er jo godt voksne begge to, Andrea er snart 28 år?  Så lite selvstendig!  Men det er jo foreldrene som har gjort dem sånn.  Tenker at det ikke nødvendigis er så snillt å tilrettelegge, spandere og gjøre absolutt alt for barna sine.  Da blir du jo ganske tafatt.

Endret av miaw
  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (15 timer siden):

Som ble ødelagt samme kveld. :ler: 

«Ødelagt», ja, det kom en flekk … 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (På 3.2.2025 den 13.15):

Louise har ikke silikon da. Det er ekte vare på henne. Den skal hun ha

Hæ….? Du tuller nå? Du ser vel at hun har silikonbryster. Og hele ansiktet er fullt av fillers.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet og se de første sesongene om igjen. Stor forskjell på David med Hedvig. Mye mer latter, smil og han virker lykkelig og tilfreds. Er oppgitt på H innimellom også, men det er med et smil. Helt annen kjemi mellom han og Louise. Der ser han jo faktisk oppgitt ut, uten et smil. Nå fremstår alt mer stivt og regissert. Vesentlig forskjell på pengebruk , flashing av interiør, shopping, dyr livsstil og merkebevisthet også fra sesong 1-2 til nå. Siste sesongen nå med Louise tar jo helt av.. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott stemor - som legger opp til at barna skal bruke penger som fulle sjømenn…..penger som de aldri ville klart å tjene på egen hånd😬 Hva med å bidra til sunne verdier? Eller er ikke det så nøye? Når datteren blir litt på en champagnesnurr og øsler penger, så drypper det mer på LAR også? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lure på om LAR har en god rådgiver i sitt management? Håper for hennes del at hun i realiteten ikke er den kravstore, småsure golddiggeren av en overforbruker som hun fremstilles som i serien. Og forsåvidt IG og. 

På kvinners vegne blir jeg oppriktig flau av sånne som henne. Som raserer mannens lommebok og hus, og som verken står for noe eller står støtt på egne bein. Og som tror at andre beundrer deg…. Joda, noen fjortiser med drømmer om en rik mann influeres nok, men de aller fleste forstår nok at dette ikke er bærekraftig. 

Men for den gjengse følger dreier det seg nok mer om å kikke inn i et helt sykt overfladisk og materialistisk liv. Riste litt på hodet, le litt og tenke jaja. 

Både David og gjengen rundt ham har åpenbart ikke skjønt at nå har denne realityserien deres bikket feil vei. Fra et herlig sirkus med klumsete, sjarmerende Hedvig og uselvstendige voksne barn til en gjeng som lever jetset-livet på hans regning - hele gjengen. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke all kritikk mot nåværende samboer og forherligelse av den forrige. Førstnevnte virker å være mye roligere og har levd og opplevd mer. Jeg tviler på at hun har et så voldsomt mye høyere forbruk heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (2 timer siden):

Jeg forstår virkelig ikke all kritikk mot nåværende samboer og forherligelse av den forrige. Førstnevnte virker å være mye roligere og har levd og opplevd mer. Jeg tviler på at hun har et så voldsomt mye høyere forbruk heller. 

Noe av kritikken er jo at hun er så negativ og kritisk til David

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig et sunt forhold når han vurderer å kjøpe seg hybel for å få litt fred....Hadde jeg vært han hadde jeg kasta hele golddigger ræva ut av leiligheten og ferdig med det. Maken til frekkhet å ta over hele hjemmet å bestemmer ALT.

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fargen på ny vegg som LAR viser på Snap. Grusom. Jeg får vondt i øynene. LAR bør bli sykepleier siden hjemmet ser ut som en klinikk. Når skal David våkne? 

Tenk om det blir slutt. Skal David bo i en leilighet som ikke ser ut som han da? Han må elske å bruke penger den mannen. 

Hedvig var barnslig og susete, men hun var faktisk morsom. LAR har ikke fått meg til å le en gang. Skikkelig wannabe Hollywood frue. Hvem hadde hun vært uten JAR og DE? 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carabilla skrev (5 minutter siden):

Virkelig et sunt forhold når han vurderer å kjøpe seg hybel for å få litt fred....Hadde jeg vært han hadde jeg kasta hele golddigger ræva ut av leiligheten og ferdig med det. Maken til frekkhet å ta over hele hjemmet å bestemmer ALT.

Men det skaper content da.Og engasjement. Alle influencere og reality-show opererer på denne måten. Skaper uekte drama og situasjoner som skal få seerne til å reagere. så spørs det jo om de klarer å skille privatliv fra reality-show etterhvert. Rusmisbruk øker dramatisk hos disse reality-gjengangerne. Men det blir content det og, på rehab! Minner om svenske Hollywood-fruer av hva som beskrives. fatter ikke at folk orker å se på det. Men det er nok seere til at de kan kjøpe seg overpriset "luksus", så da er det antagelig mange som scroller og ser, på de dyre veskene, og  som bare må ha med seg de intime detaljene om den geriatriske sexen 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper egentlig de innser at det holder nå. Jeg tror ikke egentlig noen av dem ønsker å fremstå på denne måten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (12 minutter siden):

Jeg håper egentlig de innser at det holder nå. Jeg tror ikke egentlig noen av dem ønsker å fremstå på denne måten. 

Hvem er de da? Spørs om de vet det selv, etter så mange år hvor de har levd på et evig reality-show. Det må jo gå på selvfølelse og identitet løs.  Tipper abstinensene blir kraftige. Også spørs det da, om de har råd, eller om formuen er like oppblåst som egoet? Mange av disse folka er like avhengige av pengene det gir, som av oppmerksomheten. Men ja, på tide at de finner ut av hvem de er utenfor nettet, og uten konstante klikk og likes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...