Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Korpsnerden skrev (På 1.2.2025 den 11.51):

Dette Harlem + LAR opplegget altså. Virker som hun er litt eiesyk på ham, og konkurrerer med de andre jentene i EP-miljøet om oppmerksomheten hans. 

Avbildet i VG med Harlem, og ikke med David, på snappene hennes var det mange snapper av Harlem, men knapt en eneste en av David (mulig hun delte en av ham der han ble intervjuet, men ikke sikker på om det var henne eller en av de andre på Vixen). Slapp av - vi har skjønt at dere er "bestiser".

Enig med dere over her at det ble too much med såpass gjennomsiktig kjole. 

Hun poserte med en annen mann i fjor. Husker ikke hva han heter, men kjent for å være partneren til en programleder tror jeg. Det virker som om hun bytter bestiser ofte. 

Harlem er glad i å vise kroppen sin. Han hadde en gjennomsiktig topp i fjor og. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (1 time siden):

Nope 

If you say so...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode av AED….blir så flau på LA og Andrea sine vegne. Samtidig er David så dumsnill med den datteren, at det er pinlig. 
Andrea ønsker å ha en livsstil hun ikke har råd til, men det gjør ingenting, for pappa betaler 🙄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Dagens episode av AED….blir så flau på LA og Andrea sine vegne. Samtidig er David så dumsnill med den datteren, at det er pinlig. 
Andrea ønsker å ha en livsstil hun ikke har råd til, men det gjør ingenting, for pappa betaler 🙄

Såg den jeg også. 
Denne serien gjør ikke Andrea noen tjeneste. Tenker at måten hun blir fremstilt på ikke tjener henne godt fremover i hennes karriere dessverre. Hun virker til å ha et øye for detaljer, og kan sikkert gjøre et godt stykke arbeid, men i denne episoden ble det meste flaut.

Orker ikke begynne å si hva jeg tenker om Louise engang………. Håper i det minste det er hennes egne penger hun bruker, og at hun har gratis kost og losji hos daddy Eriksen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Men jeg synes det er veldig bra at de fikk noen dager i Stockholm, vekk fra alt stress de har rundt seg ellers. Virkelig🙄.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (29 minutter siden):

Såg den jeg også. 
Denne serien gjør ikke Andrea noen tjeneste. Tenker at måten hun blir fremstilt på ikke tjener henne godt fremover i hennes karriere dessverre. Hun virker til å ha et øye for detaljer, og kan sikkert gjøre et godt stykke arbeid, men i denne episoden ble det meste flaut.

Orker ikke begynne å si hva jeg tenker om Louise engang………. Håper i det minste det er hennes egne penger hun bruker, og at hun har gratis kost og losji hos daddy Eriksen. 

Enig. Jobber for pappa. Drar på ansikt behandling i arbeidstiden. Og bruker pappas kort for å shoppe DYRE sko 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om David traff en dame som satt pris på han og ikke pengene. Ei som ble glad for ei veske eller noe til en normal pris 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (36 minutter siden):

Såg den jeg også. 

Hun kommer ikke til å være med han om han ikke betaler, så hvorfor mener du hun skal? Det er hele poenget med at han har yngre dame.

Å datteren er datteren til en rik mann, og det er også tv, som skal gi inntrykk for at dere skal bry dere nok til å se neste episode. Hvem vet hvordan de er. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig fascinert av hvor utrolig blingete de Prada-skoene var, logoen er jo kjempestor? Har aldri sett det før. Jeg er ikke i målgruppen, gjerrigpeis som jeg er, men det var flashyflash. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (1 time siden):

Jeg ble skikkelig fascinert av hvor utrolig blingete de Prada-skoene var, logoen er jo kjempestor? Har aldri sett det før. Jeg er ikke i målgruppen, gjerrigpeis som jeg er, men det var flashyflash. 

Enig! Blir nesten litt tacky når logoen *er gedigen....alle må jo se at du er "rik".

Endret av Mollebolle
*er
  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (2 timer siden):

Tenk om David traff en dame som satt pris på han og ikke pengene. Ei som ble glad for ei veske eller noe til en normal pris 

Det kunne han sikkert gjort hvis han ikke jaktet damer som er 30 år yngre enn ham og virker mest opptatt av utseende og materielle verdier. Han velger jo dette helt selv. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (52 minutter siden):

Enig! Blir nesten litt tacky når logoen gedigen....alle må jo se at du er "rik".

Finnes det noe mer tacky enn å selge "livet" sitt da? Utlevere intime detaljer, "sjokkere" og skape "ekte drama" for klikk og likes og spons... Det er jo bare så pinlig du kan få det. Og jeg fatter ikke at noen finner det interessant.  Fråtse i "reality" hvor poenget er å selge produktene som sponser dem. Alt er jo regissert. Selv om de sikkert fanges i det til dels. De virker å være totalt avhengige av både pengene det gir så vel som oppmerksomheten. "Poster girls for low self-esteem", som en sa det.

Endret av Doris Becker
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fascinert over at slike mennesker virkelig finnes, det føles mest som å se en film. Alt skal se så flott ut og fasaden er alt. Her ligger jeg i slitte koseklær og priser meg lykkelig for at det ikke er meg! Hadde vært utslitt etter 3 timer. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pep skrev (12 timer siden):

"Hverdagsveske" til 29000 kr... 

...som ikke tåler å bli flyttet litt rundt i en sofa innendørs, uten å få varige flekker. Hvem har en hverdag der bruksting står bare på utstilling? 

Men det var verd det, fordi de to hadde det så gøy, mens de svidde av et beløp som tilsvarer det mange familier må klare seg på en hel måned 🤮 

Nei, jeg er ikke misunnelig. jeg forstår bare ikke poenget med merkevarer til astronomiske summer. 

Endret av baldrian
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig pinlig episode!

Og kjemien mellom Louise og David, er den egentlig eksisterende? 

Herregud 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ranunkelen skrev (9 timer siden):

Er annet bilde som er der i episoden etterpå 🤔

Åå, det la jeg ikke merke til 😅😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (10 timer siden):

Louise har ikke silikon da. Det er ekte vare på henne. Den skal hun ha

Sorry, men det klarer jeg ikke tro på 😅

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (6 timer siden):

Hun får vesker på armen han får ei yngre på armen. Er jo sånne veskedamer de vil ha.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...