Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (2 timer siden):

Aner ikke. Brita (mor) hadde sagt i fra om dette, så han hadde endret rollen litt i denne sesongen. Var et klipp om dette på Snapchat. 

Jeg synes det er like ille i denne sesongen. Legger opp til at han er en slabbedask uten noen egne ambisjoner, som bare er løpegutt for Pappa. Blir "med" for å se og lære av andre ( f eks som DJ, bartender, hjelpe med oppussing osv) men det er jo ikke hans greier. Hva med å starte på sitt eget løp, ta sine egne valg og legge opp sin egen vei. Dette er jo bare direkte pinlig.

Endret av Yoolanda
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Davids verden er det bare David som teller. Hvordan hans egne barn blir fremstilt ser ut til å bety lite så lenge han selv blir fremstilt på en bra måte.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (57 minutter siden):

Jeg synes det er like ille i denne sesongen. Legger opp til at han er en slabbedask uten noen egne ambisjoner, som bare er løpegutt for Pappa. Blir "med" for å se og lære av andre ( f eks som DJ, bartender, hjelpe med oppussing osv) men det er jo ikke hans greier. Hva med å starte på sitt eget løp, ta sine egne valg og legge opp sin egen vei. Dette er jo bare direkte pinlig.

Han har begynt på BI nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Louise noe utdanning? Noe som helst skolegang? Hun har jo ikke vært en influencer før nå. Skjønner jo nå at hun ble meget gira på og snappe når hun fikk litt pr rundt seg. Før hun ble sammen med David prøvde hun seg på snap, men var kansje ikke nok spotlight rundt henne 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (28 minutter siden):

Har Louise noe utdanning? Noe som helst skolegang? Hun har jo ikke vært en influencer før nå. Skjønner jo nå at hun ble meget gira på og snappe når hun fikk litt pr rundt seg. Før hun ble sammen med David prøvde hun seg på snap, men var kansje ikke nok spotlight rundt henne 

Har hun ikke noe markedsføringskurs/ skole som flere av disse influenserne har? Eller utdannet sminkør/ stylist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (3 timer siden):

I Davids verden er det bare David som teller. Hvordan hans egne barn blir fremstilt ser ut til å bety lite så lenge han selv blir fremstilt på en bra måte.

Når du velger å la serien hete "Alle elsker David", sier det jo litt om eget selvbilde...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heim123 skrev (3 timer siden):

Har Louise noe utdanning? Noe som helst skolegang?

Ifølge denne artikkelen (mulig den er på DB+), har hun gått medielinja på privat vgs og på makeup-kurs hos Tone Lise-akademiet:

https://www.dagbladet.no/tema/etter-sjokkbruddet-roper-ny-hemmelighet/81148746

Endret av baldrian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heim123 skrev (5 timer siden):

Fotballfrue

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens episode var hun sur igjen. Pottesur. Ingen kjemi mellom henne og David. Hun strålte med Harem. Der så jeg mer av hvem hun egentlig er, men med David er det ofte en fasade og noe som ikke føles ekte. Hun er også veldig kritiserende. Han virker veldig glad for henne til tider, men LAR bør finne seg noen på hennes egen alder. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (8 timer siden):

I dagens episode var hun sur igjen. Pottesur. Ingen kjemi mellom henne og David. Hun strålte med Harem. Der så jeg mer av hvem hun egentlig er, men med David er det ofte en fasade og noe som ikke føles ekte. Hun er også veldig kritiserende. Han virker veldig glad for henne til tider, men LAR bør finne seg noen på hennes egen alder. 

Apropo finne noen på sin egen alder.....det bør David også gjøre. Kjenner jeg grøsser når de to kysser på tv. Får far-datter vibes av det hele.....å det er ekkelt.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns litt synd på David som måtte dra fra festen han så tydelig gjerne ville være med videre på, fordi de måtte hjem til barnet. Her kunne Louise vært raus og latt han få være med videre, det er jo tross alt hennes barn. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh shit,  hun kjøper seg inn i hans leiligheten....Der tror jeg han virkelig tråkker i salaten.

Hun blir sur for hans bilvalg fordi det passer ikke til hennes barn...hallo, har ikke hun egen bil å kjøre barnet ditt i?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke annet enn å tro at hun er feil fremstilt i serien,  eller at de kun har tatt med det negative. Hvis ikke skjønner jeg virkelig ikke hvorfor David og andre beskriver henne som varm osv.

Baksnakke han til eksen synes jeg var drøyest. Jeg har vært sur på mannen min mange ganger,  men hver gang jeg har møtt eksene hans har jeg dratt frem det positive. Hadde følt det som et stort svik hvis mannen min hadde baksnakket meg med eksen min. Vennene hans er en ting,  da bryr jeg meg ikke om han av og til sier noe som frustrerer han eller lufter. Jeg kjenner de så godt, og de vet jo hvordan vi egentlig har det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig heller ingenting hvorfor han gidder dette her, ei dame som kun retter på han, baksnakker,,klager og bruker ALL plass og energi så hans biologiske barn ikke orker å være der lenger. Ja, de er voksne men uansett så er det hjemmet til deres far som hun har tatt over 100% både med plass og stil. Klarer ikke helt å se hvordan dette kan være en god og sunn relasjon på sikt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg eeelsker Alle elsker David 🤩 min guilty pleasure nr.1. noe mer fluffy og ufarlig finnes ikke. Meget priviligerte mennesker som har problemstillinger som "vi bor midt i Oslo og vi eier tre biler" og David som kjøper ny bil fordi.. han liker biler,da. Louise Angelica som er stort sett sur og streng rundt David, og snakker.så.sakte men med en tone som sier at det hun har på hjertet nå bør vi lytte til. Og disse voksne barna til David da, som har et stykke unna å bli selvstendige individer og får Gucci veske for å lage noen vafler enn søndag... Altså🤩🤩🤩

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Christina som er stjernen i serien. Digger henne🤩

Louise kunne jo bare dratt hjem fra festen uten David. Man trenger ikke to voksne for å passe på en 5-åring.

Veldig bra av David å bare kjøpe en bil som han ønsket seg uten påvirkning av de andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke kjøpe sin egen bil, da? 🙄

Hun klager på leiligheten, bilvalg, hvordan kontoret ser ut, klærne hans, han er for simpel, for snill med barna sine og hunden....og mere til...det tar liksom ikke slutt..er han bare en sugardaddy og barnepasser??

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor pusser Louise opp kontoret? Hun skal virkelig inn på alle arenaer av livet hans. Han må jo bli lei?

Endret av Kålrota
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så snobbete.

Hun har kjøpt joggebukse med matchende genser fra Zara til sønnen og det presenteres som "et litt sånn pent loungesett". Hun konkluderer videre med at det er bedre med tracksuits enn jeans i barnehagen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...