bonsaijenta Skrevet søndag kl 11:45 #861 Del Skrevet søndag kl 11:45 Selv om helsetilstanden til David er et tema i AED, syns jeg vi skal holde oss for gode til å diagnostisere han. Dette har ikke vi noe med og nærmeste familie kan lese om dette. Som det kom frem i artikkelen, er de veldig ulike og på ulik stadiet i livet. Er det noen som tror dette vil vare? Det virker som om LAR har satset veldig mye på dette forholdet og hva vil skje den dagen hun blir singel igjen? Jeg håper hun eier noe i dette forholdet og ikke havner i kvinnefella. Men hvis det ender opp med ekteskap? Vil hun da bytte etternavn til Eriksen eller må David bytte etternavn til Riise?😅 Eriksen som etternavn kan umulig være eksklusiv nok for henne. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet søndag kl 15:25 #862 Del Skrevet søndag kl 15:25 bonsaijenta skrev (3 timer siden): Selv om helsetilstanden til David er et tema i AED, syns jeg vi skal holde oss for gode til å diagnostisere han. Dette har ikke vi noe med og nærmeste familie kan lese om dette. Som det kom frem i artikkelen, er de veldig ulike og på ulik stadiet i livet. Er det noen som tror dette vil vare? Det virker som om LAR har satset veldig mye på dette forholdet og hva vil skje den dagen hun blir singel igjen? Jeg håper hun eier noe i dette forholdet og ikke havner i kvinnefella. Men hvis det ender opp med ekteskap? Vil hun da bytte etternavn til Eriksen eller må David bytte etternavn til Riise?😅 Eriksen som etternavn kan umulig være eksklusiv nok for henne. Det kan jo hende hun heter Riise fordi hun vil ha samme navn som barnet. Jeg ville ikke byttet mitt navn om jeg ble skilt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet søndag kl 16:55 #863 Del Skrevet søndag kl 16:55 Fenomen skrev (1 time siden): Det kan jo hende hun heter Riise fordi hun vil ha samme navn som barnet. Jeg ville ikke byttet mitt navn om jeg ble skilt. Nettopp derfor jeg lurte på om David da må bytte etternavn hvis de gifter seg😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet søndag kl 17:51 #864 Del Skrevet søndag kl 17:51 bonsaijenta skrev (55 minutter siden): Nettopp derfor jeg lurte på om David da må bytte etternavn hvis de gifter seg😉 Du sier at Eriksen umulig kan være eksklusivt nok for henne, og antyder at det i så fall er grunnen. Derfor sier jeg at det ikke er sikkert at det har noe med det å gjøre, eller at hun på død og liv må hete Riise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet søndag kl 17:56 #865 Del Skrevet søndag kl 17:56 bonsaijenta skrev (1 time siden): Nettopp derfor jeg lurte på om David da må bytte etternavn hvis de gifter seg😉 Du vet at folk som er gift ikke MÅ ha samme etternavn, sant? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet søndag kl 18:46 #866 Del Skrevet søndag kl 18:46 Ref. VG artikkelen om David og LAR. Han får min fulle respekt om han ikke gifter seg og får flere barn. Jeg så også et klipp i SoMe at David har gitt ulike roller til de som er med. Så de fremstiller med vilje Davids sønn som lat og litt usikker for å lage tv. Samme med LAR; hun er nok ikke så ille som det vi ser på TV. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissyB Skrevet søndag kl 19:31 #867 Del Skrevet søndag kl 19:31 Friluftsdame skrev (10 timer siden): En femåring i en byleilighet er ikke ideelt. Tipper hun snart pusher på enebolig. Dette blir for dumt. Kan ikke femåringer bo i leiligheter i byen? 😂😂😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet søndag kl 20:29 #868 Del Skrevet søndag kl 20:29 MissyB skrev (54 minutter siden): Dette blir for dumt. Kan ikke femåringer bo i leiligheter i byen? 😂😂😂 Jo, selvsagt kan man det. Men det krever mer logistikk/oppfølging ift fritid enn om man enkelt kan gå til og fra venner uten følge i årene fremover. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet søndag kl 22:27 #869 Del Skrevet søndag kl 22:27 Fenomen skrev (4 timer siden): Du sier at Eriksen umulig kan være eksklusivt nok for henne, og antyder at det i så fall er grunnen. Derfor sier jeg at det ikke er sikkert at det har noe med det å gjøre, eller at hun på død og liv må hete Riise. Pås skrev (4 timer siden): Du vet at folk som er gift ikke MÅ ha samme etternavn, sant? På meg fremstår LAR som er opptatt av tradisjon. Det klassiske familielivet, så jeg bare antar at hun også forventer det med samme etternavn. I serien så ser det ut som hun får viljen sin uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet søndag kl 22:28 #870 Del Skrevet søndag kl 22:28 Marihone skrev (3 timer siden): Ref. VG artikkelen om David og LAR. Han får min fulle respekt om han ikke gifter seg og får flere barn. Jeg så også et klipp i SoMe at David har gitt ulike roller til de som er med. Så de fremstiller med vilje Davids sønn som lat og litt usikker for å lage tv. Samme med LAR; hun er nok ikke så ille som det vi ser på TV. Jeg håper du har rett☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet søndag kl 22:40 #871 Del Skrevet søndag kl 22:40 Marihone skrev (3 timer siden): Ref. VG artikkelen om David og LAR. Han får min fulle respekt om han ikke gifter seg og får flere barn. Jeg så også et klipp i SoMe at David har gitt ulike roller til de som er med. Så de fremstiller med vilje Davids sønn som lat og litt usikker for å lage tv. Samme med LAR; hun er nok ikke så ille som det vi ser på TV. Hun virka ikke noe bedre i serien hun hadde med eksen. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet søndag kl 22:51 #872 Del Skrevet søndag kl 22:51 Den episoden med sønnen som skal møte far var hjerteskjærende. Gutten lyser fortvilet mens kamera filmer på. Hårreisende og se. At dette mennesket av en mor bare kjører på, tross en sønn som ikke har bedt om å være i et totalt meningsløst, overfladisk sirkusshow på tv. Savnet pappaen sin så høyt og viser sin dypeste sårbarhet foran hele Norge. Louise eier ikke en celle i kroppen som ikke tenker penger. Selv på BEKOSTNING av sønnen. 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet søndag kl 23:11 #873 Del Skrevet søndag kl 23:11 Margit777 skrev (23 minutter siden): Hun virka ikke noe bedre i serien hun hadde med eksen. Klar over at man overdriver ting og lager roller i reality, men det er jo litt merkelig om David skulle ønske at dama hans fremstilles så dårlig, derfor får jeg veldig inntrykk av at hun er sånn. Samt at hun har virket sånn før og. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet mandag kl 11:12 #874 Del Skrevet mandag kl 11:12 Syns ikke som det virker som det er noe lidenskap mellom disse to. D synes jeg virker kald og L er kun opptatt av å kjøpe. Ingen kyss eller forelskelse der. Ser stor forskjell på david når han var sammen m hedvig som han tydlig viste at han var forelska i. Men hun var jo sjarmerende da i motsetning til L som kun virker som en kald goldigger 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet mandag kl 11:17 #875 Del Skrevet mandag kl 11:17 Vanilje70 skrev (1 minutt siden): Syns ikke som det virker som det er noe lidenskap mellom disse to. D synes jeg virker kald og L er kun opptatt av å kjøpe. Ingen kyss eller forelskelse der. Ser stor forskjell på david når han var sammen m hedvig som han tydlig viste at han var forelska i. Men hun var jo sjarmerende da i motsetning til L som kun virker som en kald goldigger Hun vet hun er pen og bruker utseende til å få det som hun vil. Med den dyre livsstilen hennes måtte hun ha en rik mann. Hun har verken utdanning eller noe jobb å skryte av selv, så då må hun ta eldre gubber som kan forsørge henne. Ser heller ikke noe kjærlighet mellom dem. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet mandag kl 14:58 #876 Del Skrevet mandag kl 14:58 Xstrella skrev (3 timer siden): Hun vet hun er pen og bruker utseende til å få det som hun vil. Med den dyre livsstilen hennes måtte hun ha en rik mann. Hun har verken utdanning eller noe jobb å skryte av selv, så då må hun ta eldre gubber som kan forsørge henne. Ser heller ikke noe kjærlighet mellom dem. Pen? Hva som er pent er heldigvis individuelt, og for meg henger skjønnhet sammen med utstråling og her er det helt dødt. Jeg syns ikke hun er noe mer enn normal, men det er klart hun har dyre klær og mye staffasje her. 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet mandag kl 23:08 #877 Del Skrevet mandag kl 23:08 (endret) Stor forskjell på LAR med Harem kontra David. Hun strålte, var varm, positiv, vennlig, takknemlig og avslappet på tur med han. Det var noe helt annet enn det vi har sett tidligere fra henne i denne sesongen. Hun slappet mer av på en måte David var også helt annerledes når han var alene hjemme og så på fotball med sønnen sin. Han fikk mer glød i ansiktet og så gladere ut. Når David og LAR er sammen er det ingen kjemi. Det er mer spennende å se på maling tørke enn de to. Flere som observerte det samme? Endret tirsdag kl 10:08 av Marihone Skrivefeil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet tirsdag kl 04:19 #878 Del Skrevet tirsdag kl 04:19 Marihone skrev (På 26.1.2025 den 19.46): Ref. VG artikkelen om David og LAR. Han får min fulle respekt om han ikke gifter seg og får flere barn. Jeg så også et klipp i SoMe at David har gitt ulike roller til de som er med. Så de fremstiller med vilje Davids sønn som lat og litt usikker for å lage tv. Samme med LAR; hun er nok ikke så ille som det vi ser på TV. Hvorfor i alle dager ønsker David å fremstille sønnen sin på en negativ måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet tirsdag kl 08:10 #879 Del Skrevet tirsdag kl 08:10 Sol79 skrev (17 timer siden): Pen? Hva som er pent er heldigvis individuelt, og for meg henger skjønnhet sammen med utstråling og her er det helt dødt. Jeg syns ikke hun er noe mer enn normal, men det er klart hun har dyre klær og mye staffasje her. Synes ikke hun er noe mer enn andre og all botox/fillers/silikon og restylane er lite pent. Hun er ødelagt av 9 trege år med Riise uten utdanning og noe fornuftig å drive dagene med. De blir høye på seg selv og lite medmenneskelige. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet tirsdag kl 10:07 #880 Del Skrevet tirsdag kl 10:07 Hulderen skrev (5 timer siden): Hvorfor i alle dager ønsker David å fremstille sønnen sin på en negativ måte? Aner ikke. Brita (mor) hadde sagt i fra om dette, så han hadde endret rollen litt i denne sesongen. Var et klipp om dette på Snapchat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå