Måne Rampelyset Skrevet 21. januar #801 Del Skrevet 21. januar Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 21. januar #802 Del Skrevet 21. januar Da har jeg sett dagens episode. LAR er nok sammen med David pga. det livet han kan tilby. Det er mitt inntrykk basert på det jeg ser i serien. Dyre biler, feriehus i Marbella, hytte på fjellet, reiser, middager ute på en tirsdag, osv. Hun kommer til å gjøre alt for å holde på han. Og David er jo en følsom og empatisk mann, som er lett å tvinne rundt lillefingeren. Jeg synes litt synd på David. Alle ser hva LAR er ute etter, men det virker som om han aksepterer det. Det finnes så mange vakre kvinner i Oslo, så valgte han LAR. Hva er det hun har som ikke andre har? Det vil jeg se mer om i serien. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 22. januar #803 Del Skrevet 22. januar Barna hans blir nok skviset ut til fordel for henne og henne barn...LAR tar jo all plass, fokus og oppmerksomhet. Det er helt utrolig at han ikke ser hvor hardt han blir brukt. Kjærlighet gjør blid sies det, å det er tydeligvis greia hos David også. Så en serie der Jon Arne var like ettergivende som David oghan våknet opp til slutt han også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 22. januar #804 Del Skrevet 22. januar Yoolanda skrev (På 20.1.2025 den 2.19): Velge seg en snart 60 år gammel mann, og sitte å sippe over at hun ønsker seg flere barn 🤣 unnskyld, men jeg klarer ikke helt finne noe sympati her. Det finnes masse unge menn der ute hun kunne fått, men luxus-tilværelsen med Davis fristet mest. Man kan ikke alltid få i pose og sekk. En 60 år gammel mann og en straks 40-årig kvinne som selger livene sine, og sine barns liv som et evig reality-show. For hva? Dyre biler, klokker og ferier? Som de må "dele" med seere som liker å fråtse i andres liv, og som krever intime detaljer om sexliv og sykdom, som de scroller seg igjennom mens de sitter på vei til jobb, og drømmer om leppefillers og cartier... "Buying more stuff is associated with depression, anxiety and broken relationships. It is socially destructive and self-destructive." https://www.theguardian.com/commentisfree/2013/dec/09/materialism-system-eats-us-from-inside-out 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. januar #805 Del Skrevet 22. januar Doris Becker skrev (2 timer siden): En 60 år gammel mann og en straks 40-årig kvinne som selger livene sine, og sine barns liv som et evig reality-show. For hva? Dyre biler, klokker og ferier? Som de må "dele" med seere som liker å fråtse i andres liv, og som krever intime detaljer om sexliv og sykdom, som de scroller seg igjennom mens de sitter på vei til jobb, og drømmer om leppefillers og cartier... "Buying more stuff is associated with depression, anxiety and broken relationships. It is socially destructive and self-destructive." https://www.theguardian.com/commentisfree/2013/dec/09/materialism-system-eats-us-from-inside-out David hadde til salt i maten selv om det ikke hadde vært laget en serie om han, for han levde som en velstående mann da serien startet, men så har vi hele bøtteballetten rundt han som skal øke sin markedsverdi. De er jo som en sirkustropp som er avhengige av hverandre for å prestere.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 22. januar #806 Del Skrevet 22. januar Tough cookie skrev (Akkurat nå): David hadde til salt i maten selv om det ikke hadde vært laget en serie om han, for han levde som en velstående mann da serien startet, men så har vi hele bøtteballetten rundt han som skal øke sin markedsverdi. De er jo som en sirkustropp som er avhengige av hverandre for å prestere.. Men hvorfor velger han et sånt liv? Som en levende klovn, som du påpeker. Det er så utrolig pinlig synes jeg. Han må jo lide av et enormt oppmerksomhetsbehov, et slags jag etter bekreftelse, der han måler egenverdi i klikk og likes og seertall... Triste greier. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet 22. januar #807 Del Skrevet 22. januar (endret) Good mandag dere mens hun svisjer over hentesveisen eller man skal kalle det, og begynner og snakke om håret sitt som er rene nødsituasjonen mens hun greier fingrene gjennom hentesveiesen gjentatte ganger. Etterfulgt av treeeig stemme å meeeeningsløs samtale om alle penge hun skal bruke idag og all oppussingen for hundrede gang. Tar aaaaldri stopp på SVINDYRT interiør og behandlinger. Hun virker heeeelt virkelighetsfjern. Hva har hun egentlig bidratt med i samfunnet? Utdanning eller noen form for arbeid som utretter noe? Det er ingen balanse der. ALT er bare grenseløst kvalmende materialistisk og overfladisk. David er et helt annet menneske tror jeg. Men han tilpasser livsstilen etter partner. Tror absolutt ikke han hadde trengt og leve slik med den rette kvinnen. Men det ser ut til at dette er kvinnene han trekker til seg. Jeg tror han har en lengsel dypt inni seg som er noe helt annet. Endret 22. januar av heim123 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 22. januar #808 Del Skrevet 22. januar Har sett to episoder, det holder lenge.. For noen overfladiske og materialistiske mennesker og liv. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 22. januar #809 Del Skrevet 22. januar LAR fremstår ikke særlig positivt i serien. Hun virker selvsentrert, tilgjort og like dyp som en sølepytt. Kommer stadig med stikk til David. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. januar #810 Del Skrevet 22. januar Og nå skal soverommet pusses opp. Når hun snakker om det er det bare «jeg vil ha det, meg, meg og meg». Og da blir det beige der, også. Høres ikke ut som de er to som bor der. Hva skulle de med nytt kjøkken, bad og møbler? Det er så utrolig sløseri. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. januar #811 Del Skrevet 22. januar (endret) Stakkars mann🙉 Slik som tonen mellom de var på ferie i Marbella, tror jeg ikke forholdet holder når forelskelsen har lagt seg. Endret 22. januar av Tough cookie 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. januar #812 Del Skrevet 22. januar Doris Becker skrev (5 timer siden): Men hvorfor velger han et sånt liv? Som en levende klovn, som du påpeker. Det er så utrolig pinlig synes jeg. Han må jo lide av et enormt oppmerksomhetsbehov, et slags jag etter bekreftelse, der han måler egenverdi i klikk og likes og seertall... Triste greier. Jeg tror ikke at han ønsker å stresse rundt som han gjør, men når man ansetter sine uselvstendige barn i bedriften og involverer seg med damer som suger han tom for penger og energi, blir det vel slik kanskje? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 22. januar #813 Del Skrevet 22. januar Tough cookie skrev (12 minutter siden): Jeg tror ikke at han ønsker å stresse rundt som han gjør, men når man ansetter sine uselvstendige barn i bedriften og involverer seg med damer som suger han tom for penger og energi, blir det vel slik kanskje? Men hvorfor velger han å utlevere livet sitt? Kan han ikke drive et byrå, og legge ned sosiale medier og reality? Er så pinlig at voksne mennesker lever av dette. Og enda mer pinlig at folk ser på det... Media tyter over av dette søppelet, det er dessverre der jeg får med meg flauskapen. Ser at Schibsted skal kutte 350 årsverk. De skal vel bare satse på sånt søppel fremover.Folk går som zombier og scroller med hodet nedi skjermene sine, grafser i andres regisserte privatliv, og kjøper alt de selger. https://corp.oup.com/news/brain-rot-named-oxford-word-of-the-year-2024/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 22. januar #814 Del Skrevet 22. januar Voldsomt til innblikk man får i sårbare tema…. Forstår heller ikke at de vil dele alt dette. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 22. januar #815 Del Skrevet 22. januar Selv om Hedvig og LAR er like utseendemessig så er de svært ulike som person. Hedvig var riktignok klumsete men hun var meget sjarmerende. Så opp til David og forgudet ham, mens LAR trykker han ned. Kalte han simpel da han stolt viste henne gratulasjonen han skrev til henne på Instagram. LAR har ikke respekt for andres tid. Ifølge Lucas så var det ny rekord at hun dukket opp «bare» 30 minutter etter avtalt tid. Hadde noen av mine venner gjort det så hadde jeg bare dratt videre. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 22. januar #816 Del Skrevet 22. januar Virker ikke som han synes det er så veldig stas å være på ferie med en liten heller. Han virker veldig oppgitt. Noe som er forståelig når hun drar ut å shopper og han må passe ungen. Ikke noe galt i at bonuspappa passer ungen. Men virker ikke som det er sånn super god connection mellom David og ungen hennes. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 22. januar #817 Del Skrevet 22. januar heim123 skrev (8 timer siden): Good mandag dere mens hun svisjer over hentesveisen eller man skal kalle det, og begynner og snakke om håret sitt som er rene nødsituasjonen mens hun greier fingrene gjennom hentesveiesen gjentatte ganger. Etterfulgt av treeeig stemme å meeeeningsløs samtale om alle penge hun skal bruke idag og all oppussingen for hundrede gang. Tar aaaaldri stopp på SVINDYRT interiør og behandlinger. Hun virker heeeelt virkelighetsfjern. Hva har hun egentlig bidratt med i samfunnet? Utdanning eller noen form for arbeid som utretter noe? Det er ingen balanse der. ALT er bare grenseløst kvalmende materialistisk og overfladisk. David er et helt annet menneske tror jeg. Men han tilpasser livsstilen etter partner. Tror absolutt ikke han hadde trengt og leve slik med den rette kvinnen. Men det ser ut til at dette er kvinnene han trekker til seg. Jeg tror han har en lengsel dypt inni seg som er noe helt annet. Ja,det hårgreiene var jo sååå revolusjonerende 😊 Dama er tragisk. Følger henne ikke,men dukket opp på snapen i dag. Vet ikke om jeg skal gidde å se Alle elsker David. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 22. januar #818 Del Skrevet 22. januar Er trasig å se på barna hans, han har gjort noen valg som nærmest dytter de ut av huset. Ja, de er “voksne” men det er tydelig at f.eks. sønnen hadde hatt godt av å få litt mer fokus fra faren, han virker litt fortapt på en måte. Nå har de fått en ny, ung stemor og en liten stebror. Far sin leilighet er fullstendig okkupert av ny dame, og det er vel knapt mulig å få 2 sek alene med sin far. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. januar #819 Del Skrevet 22. januar Enig @anno19 Jeg synes også det var trist å se at Andrea ikke følte seg hjemme eller helt velkommen hos faren lenger, og utenfor. Og jeg skjønner ikke at David finner seg i å bli hakket på av Louise hele tiden. Det er stadig sutring over hva han gjør og sier. Hva kalte hun ham, smålig? Når hun ikke var fornøyd med innlegget han dedikerte til henne på instagram.. Bor de ikke sammen? Jeg hadde blitt flau om mannen min hadde lagt ut om hvor mye han elsker meg på sosiale medier, han kan jo bare si det til meg personlig. Så fælt det må være å leve hele livet sitt så offentlig. Og David, ja han stresser jo over alt mulig og hysjer på det yngste tilskuddet i flokken. Som burde slippe all denne eksponeringen. Klarer jeg å la være å se på? Nei. Og det er skjemmes jeg over. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 22. januar #820 Del Skrevet 22. januar loffen skrev (7 minutter siden): Enig @anno19 Jeg synes også det var trist å se at Andrea ikke følte seg hjemme eller helt velkommen hos faren lenger, og utenfor. Og jeg skjønner ikke at David finner seg i å bli hakket på av Louise hele tiden. Det er stadig sutring over hva han gjør og sier. Hva kalte hun ham, smålig? Når hun ikke var fornøyd med innlegget han dedikerte til henne på instagram.. Bor de ikke sammen? Jeg hadde blitt flau om mannen min hadde lagt ut om hvor mye han elsker meg på sosiale medier, han kan jo bare si det til meg personlig. Så fælt det må være å leve hele livet sitt så offentlig. Og David, ja han stresser jo over alt mulig og hysjer på det yngste tilskuddet i flokken. Som burde slippe all denne eksponeringen. Klarer jeg å la være å se på? Nei. Og det er skjemmes jeg over. Hun kalte han en simpel sjel. Tenk å kalle kjæresten sin noe sånt på tv. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå