bonsaijenta Skrevet 8. januar #721 Del Skrevet 8. januar Jeg måtte se på GMN og hun er stiv i maska ja. Jeg så hun snakket om urinveisinfeksjon på AED fordi hun og D har holdt på som kaniner. Jeg har ikke hørt selve podcasten og det frister heller ikke. Hun snakket aldri om sånt da hun var gift med Riise. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 8. januar #722 Del Skrevet 8. januar bonsaijenta skrev (6 minutter siden): Jeg måtte se på GMN og hun er stiv i maska ja. Jeg så hun snakket om urinveisinfeksjon på AED fordi hun og D har holdt på som kaniner. Jeg har ikke hørt selve podcasten og det frister heller ikke. Hun snakket aldri om sånt da hun var gift med Riise. Må vel snakke litt underliv for oppmerksomhet. Det får opp blodpumpa til folket 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 8. januar #723 Del Skrevet 8. januar Sett 6 minutter i den nye sesongen nå. Herregud. Den nya stua ga meg sykehusfølelse, sønnen er en latsabb og LAR elsker å bruke penger. Jeg følte jeg ble dummere av å se på dette. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. januar #724 Del Skrevet 8. januar Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 8. januar #725 Del Skrevet 8. januar Apropos Botox-diskusjon både her og i «Hver gang vi møtes»: se på Farmen kjendis. Susann Goksør, dame 53 år, med naturlig og levende ansikt! Helt nydelig å se. Flott dame. DET der burde der vi alle higer etter, ikke stivt ansikt uten rynker og mimikk. 12 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 8. januar #726 Del Skrevet 8. januar Er det krenkende å skrive at noen fremstår som en gold digger på et offentlig program på TV2 Play? 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 9. januar #727 Del Skrevet 9. januar Marihone skrev (10 timer siden): Er det krenkende å skrive at noen fremstår som en gold digger på et offentlig program på TV2 Play? Kanskje noe med måten man ordlegger seg? LA er jo selv ansvarlig for hvordan hun fremstår, og det er ikke unaturlig å tenke sånn. Et skyhøyt forbruk har hun iallefall, ikke noe jeg vil kalle en jobb men hun tjener nok penger på døgnflue-yrket influencer akkurat nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 10. januar #728 Del Skrevet 10. januar Haha dør av den gipsmagen! Litt kleint? Og det er ikke engang et felles barn. Han må være altfor snill og medgjørlig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 10. januar #729 Del Skrevet 10. januar Hyacinth skrev (2 timer siden): Haha dør av den gipsmagen! Litt kleint? Og det er ikke engang et felles barn. Han må være altfor snill og medgjørlig. Han himlet jo med øynene da han fortalte om gipsfiguren på veggen, så det er jo tydelig at han synes det er spesielt å ha den på veggen når det ikke er hans barn, men det er tydelig at LAR bestemmer og han danser etter hennes pipe. Jeg hadde aldri i livet hengt opp en gravidmage i gips i hjemmet til min nye type, men LAR fornekter seg ikke 🙈 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 10. januar #730 Del Skrevet 10. januar Jeg hadde aldri hengt den gipsmagen på veggen i hjemmet med barnets far og jeg er ikke opptatt av interiør en gang. Helt😵💫 uutrolig at hun som er så påtatt snobbete syns det er fint med det rælet der på veggen. 🤭 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. januar #731 Del Skrevet 11. januar Jeg forstår ikke hvordan voksne mennesker kan leve av å selge privatlivet sitt på denne måten.Ei heller at voksne folk ser på. Jeg synes det er så utrolig flaut, men også trist. De flasher luksus og "sjokkererer" med intime detaljer fra sex-liv og sykdom, og folk sluker det. Det er en ukultur som vitner om forråtnelse av hjernen. "brain rot". https://corp.oup.com/news/brain-rot-named-oxford-word-of-the-year-2024/ 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. januar #732 Del Skrevet 11. januar Man ser jo helt tydelig at David blir veldig brydd av oversharingen, men han lar det jo skje. Antar han har siste ordet for hva som får være med i serien og ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 11. januar #733 Del Skrevet 11. januar Er enig i at det er noe spesielt å henge opp den gipsmagen inne i stuen. Tipper at det er gjort fordi temaet svangerskap da blir gjort synlig, vil tro at alle som ser den kommenterer. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. januar #734 Del Skrevet 11. januar Doris Becker skrev (2 timer siden): Jeg forstår ikke hvordan voksne mennesker kan leve av å selge privatlivet sitt på denne måten.Ei heller at voksne folk ser på. Jeg synes det er så utrolig flaut, men også trist. De flasher luksus og "sjokkererer" med intime detaljer fra sex-liv og sykdom, og folk sluker det. Det er en ukultur som vitner om forråtnelse av hjernen. "brain rot". https://corp.oup.com/news/brain-rot-named-oxford-word-of-the-year-2024/ Jeg lar meg absolutt ikke sluke, men blir heller fascinert av AED-gjengen. Det er min guilty pleasure fordi det er så herlig å se et program om mennesker som har så lite bekymringer. Hvert fall slik det blir fremstilt. Det er så mye elendighet i verden at dette blir min virkelighetsflukt fra alt som skjer i samfunnet. Jeg har prøvd å se på housewives eller 90 days men det ble for mye drama og skriking etter min smak. Den første AED sesongen kom ut under pandemien tror jeg og det var derfor jeg begynte å se den. Hadde den kommet ut etter pandemien så hadde jeg nok ikke startet å se den. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. januar #735 Del Skrevet 11. januar Sol79 skrev (49 minutter siden): Man ser jo helt tydelig at David blir veldig brydd av oversharingen, men han lar det jo skje. Antar han har siste ordet for hva som får være med i serien og ikke. Ja det tror jeg og. Han er nok ikke så dumsnill som det blir fremstilt i serien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. januar #736 Del Skrevet 11. januar bonsaijenta skrev (17 minutter siden): Jeg lar meg absolutt ikke sluke, men blir heller fascinert av AED-gjengen. Det er min guilty pleasure fordi det er så herlig å se et program om mennesker som har så lite bekymringer. Hvert fall slik det blir fremstilt. Det er så mye elendighet i verden at dette blir min virkelighetsflukt fra alt som skjer i samfunnet. Jeg har prøvd å se på housewives eller 90 days men det ble for mye drama og skriking etter min smak. Den første AED sesongen kom ut under pandemien tror jeg og det var derfor jeg begynte å se den. Hadde den kommet ut etter pandemien så hadde jeg nok ikke startet å se den. Det skjer mye i verden nå, og sosiale medier tjener stort på at mange flykter inn i lett og avhengighetsskapende underholdning som blandes med aggressiv reklame. Når vi er i mental ubalanse og sliter med tanker, så shopper vi mer, forbruker mer. Det er en psykologi de utnytter seg av. Med det sagt, så tror jeg disse influenserne og reality-kjendisene sliter vel så mye som følgerne/seerne. Å utlevere eget liv på den måten, der de må styre livet etter hva som selger best, det har sin pris. Det er en enorm mental belastning over tid, og forskning viser at veldig mange av dem sliter med rus, avhengighet og psyke. Noen selger(deler) også dette, kommersialiserer alt. Jeg tror det er veldig skadelig, og ikke minst avhengighetsskapende. Forbruket deres øker i takt med dalende selvfølelse, der de kompenserer med oppmerksomhets- og pengejag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. januar #737 Del Skrevet 11. januar Doris Becker skrev (2 minutter siden): Det skjer mye i verden nå, og sosiale medier tjener stort på at mange flykter inn i lett og avhengighetsskapende underholdning som blandes med aggressiv reklame. Når vi er i mental ubalanse og sliter med tanker, så shopper vi mer, forbruker mer. Det er en psykologi de utnytter seg av. Med det sagt, så tror jeg disse influenserne og reality-kjendisene sliter vel så mye som følgerne/seerne. Å utlevere eget liv på den måten, der de må styre livet etter hva som selger best, det har sin pris. Det er en enorm mental belastning over tid, og forskning viser at veldig mange av dem sliter med rus, avhengighet og psyke. Noen selger(deler) også dette, kommersialiserer alt. Jeg tror det er veldig skadelig, og ikke minst avhengighetsskapende. Forbruket deres øker i takt med dalende selvfølelse, der de kompenserer med oppmerksomhets- og pengejag. Jeg følger ingen influensaer for det gir meg ingenting. Det er for kjedelig rett og slett. KG-trådene om influenserne er mer underholdende😅 Enkelte av disse folkene har heller ikke så bra inntekt i forhold til forbruket og derfor tyr til intime betroelser for å trekke flere følgere. F.eks LAR uttalte sjeldent i media og holdt seg i bakgrunnen, sa knapt noe da hun var med JAR på div realityprogrammer. Da hun bodde som alenemor så var det ett eller annet sippe innlegg på sosiale medier. Klikket ikke inn da heller. Og nå så er det utlevering av sex i detaljer og eksponering av barnet. Money talks. Kan godt hende at jeg har gjort det samme selv, som har samme livsstilen og plutselig ikke lenger har råd til det. Men det sitter langt inne å finne en fyr som er like gammel som pappaen min pga pengene og statusen. For alt vi vet så er de oppriktig forelsket i hverandre😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 11. januar #738 Del Skrevet 11. januar bonsaijenta skrev (3 minutter siden): Jeg følger ingen influensaer for det gir meg ingenting. Det er for kjedelig rett og slett. KG-trådene om influenserne er mer underholdende😅 Enkelte av disse folkene har heller ikke så bra inntekt i forhold til forbruket og derfor tyr til intime betroelser for å trekke flere følgere. F.eks LAR uttalte sjeldent i media og holdt seg i bakgrunnen, sa knapt noe da hun var med JAR på div realityprogrammer. Da hun bodde som alenemor så var det ett eller annet sippe innlegg på sosiale medier. Klikket ikke inn da heller. Og nå så er det utlevering av sex i detaljer og eksponering av barnet. Money talks. Kan godt hende at jeg har gjort det samme selv, som har samme livsstilen og plutselig ikke lenger har råd til det. Men det sitter langt inne å finne en fyr som er like gammel som pappaen min pga pengene og statusen. For alt vi vet så er de oppriktig forelsket i hverandre😉 Enig med deg, følger ingen av disse influencerne, mer spennende å lese på kg 😄 De eneste jeg følger er på YouTube og de er svenske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. januar #739 Del Skrevet 11. januar (endret) bonsaijenta skrev (30 minutter siden): Jeg følger ingen influensaer for det gir meg ingenting. Det er for kjedelig rett og slett. KG-trådene om influenserne er mer underholdende😅 Enkelte av disse folkene har heller ikke så bra inntekt i forhold til forbruket og derfor tyr til intime betroelser for å trekke flere følgere. F.eks LAR uttalte sjeldent i media og holdt seg i bakgrunnen, sa knapt noe da hun var med JAR på div realityprogrammer. Da hun bodde som alenemor så var det ett eller annet sippe innlegg på sosiale medier. Klikket ikke inn da heller. Og nå så er det utlevering av sex i detaljer og eksponering av barnet. Money talks. Kan godt hende at jeg har gjort det samme selv, som har samme livsstilen og plutselig ikke lenger har råd til det. Men det sitter langt inne å finne en fyr som er like gammel som pappaen min pga pengene og statusen. For alt vi vet så er de oppriktig forelsket i hverandre😉 KG er blitt en "guilty pleasure" for meg i en vanskelig tid med redusert helse. Jeg følger ingen reality eller influensere, men får en god dose servert via nettavisene uansett. Kom inn her på KG gjennom googling på sykdom, så Marius Borg Høiby-saken, så ballet det på seg. Spesielt trist med utlevering av barna. Å vokse opp på et evig reklamesett må være belastende, selv om de får alt de ønsker av økonomiske goder. De lever jo av det som før var skyggesiden ved å være kjendis, at privatlivet ble invadert og kommersialisert. Det må være belastende for psyken, spesielt når de må "sjokkere" hele tiden for å holde seg relevante. Endret 11. januar av Doris Becker 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 13. januar #740 Del Skrevet 13. januar "Der er veldig viktig for meg at han ikke føler at jeg TAR over. Men at vi tar avgjørelser sammen og blir fornøyde" 🤣🤣🤣🤣 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå