Grüner Skrevet 3. januar #701 Del Skrevet 3. januar Surikatt skrev (19 minutter siden): Har ikke han et studie i London han må fullføre? Han fant ut at det ikke var noe for han likevel og hoppet av studiet. Nå jobber han som løpegutt for far, mens han funderer på hva han vil bli «når han blir stor». 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. januar #702 Del Skrevet 3. januar M.H85 skrev (10 minutter siden): Han er jo som et lite barn. Han og sønnen til Louise er jo de små barna i huset. Spesielt ja. Datteren virker mer selvstendig Da har du ikke sett de første sesongene. Andrea var bortskjemt pappajente før, men har blitt mer ansvarlig og selvstendig de siste to sesongene 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. januar #703 Del Skrevet 3. januar Grüner skrev (18 minutter siden): Da har du ikke sett de første sesongene. Andrea var bortskjemt pappajente før, men har blitt mer ansvarlig og selvstendig de siste to sesongene Sett en del,men så bra da at hun er mer selvstendig. Klart de begge er bortskjemte, David er jo altfor snill. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 3. januar #704 Del Skrevet 3. januar Jeg skal ikke forsvare barna til DE, men jeg føler egentlig de fleste vestkant barna er mer eller mindre lik barna til DE. De får mere tid til å «finne seg selv» sponset av foreldrene. Ser det i vennekretsen og deres familier og resten av omgangskretsen min. De trenger nok bare mer tid til å rase fra seg og det er jo bedre det enn å bli pushet til noe man ikke vil. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 4. januar #705 Del Skrevet 4. januar Ei venninne av meg elsker den serien og sa jeg måtte se den, jeg ville elske den 🤯 Jeg så vel 2 episoder og helt ærlig skjønner jeg ikke at folk gidder å se på det der. Dere som ser denne serien, hva får dere ut av det? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 4. januar #706 Del Skrevet 4. januar I den siste episoden jeg så skulle Iselin Guttormsen styles til en programlederjobb. Dette foregikk hos Brita (?), ekskona til David. Hun hadde akkurat åpnet ny butikk, kan det se ut som, noe som også ble vist i en annen episode. Hun får mye skryt av datter Andrea for sin kunnskap og teft for klær. Dette er for meg helt på kanten til umoralsk tilnærming. Det er mye kløing av interne rygger i denne serien, for å si det slik. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. januar #707 Del Skrevet 4. januar Kålrota skrev (3 timer siden): Hun har bygd hele sitt liv og karriere basert på faren sin, så selvstendig er vel kanskje ikke ordet. Nei det er nok umulig bli selvstendig når du er barna hans,altså selvstendige som andre folk legger i ordet,men for henne er hun nok selvstendig bare hun flytter ut fra pappa sitt hus for å si det slik! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. januar #708 Del Skrevet 4. januar bonsaijenta skrev (12 timer siden): Jeg skal ikke forsvare barna til DE, men jeg føler egentlig de fleste vestkant barna er mer eller mindre lik barna til DE. De får mere tid til å «finne seg selv» sponset av foreldrene. Ser det i vennekretsen og deres familier og resten av omgangskretsen min. De trenger nok bare mer tid til å rase fra seg og det er jo bedre det enn å bli pushet til noe man ikke vil. Det er ikke min erfaring med de jeg kjenner, heldigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 4. januar #709 Del Skrevet 4. januar Lawyer skrev (17 timer siden): Han skal ta det her i Norge. Syns han vokste på tiden i London. Det var ikke som han trodde det ville bli virker det som, så han kom hjem litt mer ydmyk er mitt inntrykk etter å ha sett alle episodene Vokste? 😅😅 Husker episoden der søstra besøkte han i London. Det eneste de gjorde var jo å feste 🤣 ingenting matnyttig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 4. januar #710 Del Skrevet 4. januar Får litt kombaya-stemning av hele David Eriksen emperiet. Alle skal være en stor lykkelig familie....det være seg ekser her og ekser der. Fint for de som kan ha det slik, men veldig snodig 🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. januar #711 Del Skrevet 5. januar Han har ikke vært gift før, men utelukker det ikke sier han.."..for det høres GØY ut!" 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 6. januar #712 Del Skrevet 6. januar LAR sine snap stories. Så overfladisk. Hun fant ikke ny genser før GMN. Hun var i tre butikker, men måtte gi opp. To negler hadde brukket. Det er så tomt der. Jeg skjønner ikke at dette er typen til David. Hun er rolig, ryddig og god mamma, men gørr kjedelig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 6. januar #713 Del Skrevet 6. januar Jeg synes forresten LAR begynner å ligne på Carina Dahl pga. fillers 😄 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 7. januar #714 Del Skrevet 7. januar Jeg er overrasket over hvor populær AED-serien er. Selv må jeg tilstå at jeg blir nysgjerrig på det overfladiske livet fjernt fra folk flest sin tilværelse, så jeg kikket innom de første episodene som er lagt ut. Enig i at det var morsommere å følge Hedvig sine sprell og klumsethet. Nå er det den snille pappagutten som skal finne ut hva han vil i livet, og som i mellomtiden lever sorgløst på pappa. Den nye dama med det høye forbruket, men som er snill, ryddig pg rolig. Datteren trer fram som mer voksen og rasjonell, og businessdama Brita A viser hva hun driver med. Alle gjør et stort nummer av døgnmåling av blodtrykk og å bruke blodtrykksmedisin, som jo ikke er sensasjonelt. Jeg stusser litt over noen av «profilene» David er manager for, spesielt Sebastian S. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive ham, rett og slett. Barnslig, hemningsløs og naiv kanskje. Alt i alt, lite frister ift å se flere episoder av AED. En liten kikk inn i dette overfladiske livet var nok for min del🤮 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. januar #715 Del Skrevet 7. januar LA ser ut til å ha studert sin forgjenger. Sitte barføtt i dumme stillinger i stol er en gjenganger 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 7. januar #716 Del Skrevet 7. januar LAR kom vel ikke helt tomhendt ut av ekteskapet m xfotballproff? Har spolt meg igjennom sesongene, blir dårlig av å se hvor "søtt" D synes det er at barn og de unge kjærestene er hinsides storforlangende. Men samtidig så er det jo et sosialantropologisk studie. Får håpe hele gjengen roer botoxen, er litt bekymret for at overhuden skal eksplodere til slutt. Men helt grei tidtrøyte:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentemamma88 Skrevet 7. januar #717 Del Skrevet 7. januar Merker jeg må se på serien etter dette kommentarfeltet. Ble blokkert av LA på Instagram etter å ha skrevet at jeg ikke ser så mye av David under et interiørbilde 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. januar #718 Del Skrevet 7. januar Taffel skrev (55 minutter siden): LAR kom vel ikke helt tomhendt ut av ekteskapet m xfotballproff? Har spolt meg igjennom sesongene, blir dårlig av å se hvor "søtt" D synes det er at barn og de unge kjærestene er hinsides storforlangende. Men samtidig så er det jo et sosialantropologisk studie. Får håpe hele gjengen roer botoxen, er litt bekymret for at overhuden skal eksplodere til slutt. Men helt grei tidtrøyte:) Ikke tomhendt som i en del designervesker og designerklær. Hun hadde bare råd til en leilighet langt ut i Bærum hvor hun da klagde over hvor dyrt alt var. Hvis du så de i «luksusfellen» med Silje Sandmæl så fikk de såvidt lån til en enebolig på rundt 8 mill. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 7. januar #719 Del Skrevet 7. januar bonsaijenta skrev (16 minutter siden): Ikke tomhendt som i en del designervesker og designerklær. Hun hadde bare råd til en leilighet langt ut i Bærum hvor hun da klagde over hvor dyrt alt var. Hvis du så de i «luksusfellen» med Silje Sandmæl så fikk de såvidt lån til en enebolig på rundt 8 mill. Uff, stakkars... livet er en kamp🥲 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 7. januar #720 Del Skrevet 7. januar Mener at Hedvig eide 10% av leiligheten til David? Kanskje Louise også har kjøpt seg inn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå