Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
anno19 skrev (1 time siden):

Tviler på om det blir økning i familien der, hun er vel ikke helt ung lenger heller? De får heller glede seg over ev barnebarn som kommer etterhvert😄 Tror nok at hun har fått mye bedre inntekt via snap nå enn tidligere, så hun kan sikkert håndtere litt lån på en hytte. Blir litt sånn som Karianne Vilde, eier ingenting - men får stå som medeier på hyttelånet👍🏼

Hun er da absolutt ung når hun bare er 34

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (24 minutter siden):

Hun er da absolutt ung når hun bare er 34

Er hun ikke nærmere 40??

• Liker 1
Skrevet
anno19 skrev (9 minutter siden):

Er hun ikke nærmere 40??

Nei hun er som det står 34 år

• Liker 3
Skrevet
Orly skrev (3 minutter siden):

Måtte google😆 var sikker på at jeg las et sted at hun var 39 år😂😂

Skrevet

Ny hytte nå sammen😅 Rekk opp hånden de som tror Louise har betalt mye av den😅 Her sikrer hun nok pensjonen sin med å eie hytta 50%. Hun er dyktig på å finne menn med penger som kan gi henne nettopp det hun elsker,materialistiske ting. 

https://www.seher.no/kjendis/avslorer-gladnyhet/82323957

Blir nok baby neste,viktig sikre 18 år med bidrag😅

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Hun er bare 34,noe som er svært ungt når typen din snart er 60. Penger og fame😁🙄

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (15 timer siden):

Ny hytte nå sammen😅 Rekk opp hånden de som tror Louise har betalt mye av den😅 Her sikrer hun nok pensjonen sin med å eie hytta 50%. Hun er dyktig på å finne menn med penger som kan gi henne nettopp det hun elsker,materialistiske ting. 

https://www.seher.no/kjendis/avslorer-gladnyhet/82323957

Blir nok baby neste,viktig sikre 18 år med bidrag😅

Uff ja🙈

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han kan virke dumsnill, men jeg tror nok at han sikrer seg og sine først når det kommer til økonomi. Det var vel fint lite ex’en fikk med seg, ikke et bilde fra veggen en gang…..da hadde han god kontroll på hva han eide😉 Så jeg tipper at hun ender på bar bakke dersom dette eventyret tar slutt, så får håpe hun sparer litt nå da….

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
anno19 skrev (10 timer siden):

Han kan virke dumsnill, men jeg tror nok at han sikrer seg og sine først når det kommer til økonomi. Det var vel fint lite ex’en fikk med seg, ikke et bilde fra veggen en gang…..da hadde han god kontroll på hva han eide😉 Så jeg tipper at hun ender på bar bakke dersom dette eventyret tar slutt, så får håpe hun sparer litt nå da….

Det er garantert hun som har pushet på for å få hytte!

Hun tenker på guttungen og hvor fint det blir for han å få være på fjellet, og så er det jo lettere å lage content og reklame for skiklær og moonboots der oppe, enn å trippe rundt på Frogner i den fiskebensmønstrede kåpen sin.

Leste at hytten var helt ny, men den skal vel kanskje bygges om som vanlig?

Endret av Tough cookie
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

I følge skattelistene publisert i VG i dag hadde hun kr 237.542 i inntekt i fjor. Kan ikke bli rare eierandelen i hverken hytte i Kvitfjell eller leilighet på Frogner med så lav inntekt. Hun er vel helt avhengig av han for å opprettholde livsstilen sin.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Sol79 skrev (36 minutter siden):

I følge skattelistene publisert i VG i dag hadde hun kr 237.542 i inntekt i fjor. Kan ikke bli rare eierandelen i hverken hytte i Kvitfjell eller leilighet på Frogner med så lav inntekt. Hun er vel helt avhengig av han for å opprettholde livsstilen sin.

Tenkte det samme da jeg så det. Mulig tallene i 2024 er høyere men. 

• Liker 2
Skrevet

Med en såpass lav inntekt så finansierer hun ihvertfall ikke den livsstilen som hun lever nå. Hun kan knapt hatt råd til å leve da hun bodde for seg selv?? Da hun var sammen med forrige «pengesekk» så kjøpte de jo så mye dyre møbler fra Slettvoll, hvor er de blitt av? Det blir jo kjøpt nytt hele tiden😬

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Må være flaut å leve sånn på mannen. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
anno19 skrev (På 3.12.2024 den 11.25):

Tja,sikker på det? Hedvig og han eide ikke noe sammen. Hytta eier nok Louise og han sammen selv om sugardaddy selvfølgelig har betalt den. Louise er mye mer opptatt av å sikre seg enn eksen Hedvig var , det er jeg rimelig sikker på. Louise vet hva hun vil ha...penger og dyre ting🙈 Skikkelig sugardaddy dame...

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
anno19 skrev (13 timer siden):

Med en såpass lav inntekt så finansierer hun ihvertfall ikke den livsstilen som hun lever nå. Hun kan knapt hatt råd til å leve da hun bodde for seg selv?? Da hun var sammen med forrige «pengesekk» så kjøpte de jo så mye dyre møbler fra Slettvoll, hvor er de blitt av? Det blir jo kjøpt nytt hele tiden😬

Samme med eksmannen. Han tjente jo fett som fotballspiller, er 100% sikker hun ikke hadde giftet seg med John Arne om han jobba på kiwi for å si det sånn. 🎁💍💎💵

• Liker 11
  • Nyttig 8
Annonse
Skrevet

Hadde håpet på noe nytt og fint på interiørfronten i den hytten, men det blir jo copy-paste fra alle andre hytter🙈 Til og med den gørrkjedelige taklampen! Hvorfor bare kopiere når hun får velge nye, fine møbler? Kan ihvertfall ikke påstå at hun er god med interiør….. 

• Liker 7
Skrevet
anno19 skrev (2 timer siden):

Hadde håpet på noe nytt og fint på interiørfronten i den hytten, men det blir jo copy-paste fra alle andre hytter🙈 Til og med den gørrkjedelige taklampen! Hvorfor bare kopiere når hun får velge nye, fine møbler? Kan ihvertfall ikke påstå at hun er god med interiør….. 

Det er beige, beige og brunt som vanlig ja. Gørrkjedelig. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hvem som har betalt den nye hytta + alt invetaret? Det er top notch alt sammen. Får en skikkelig bad feeling på det forholdet mellom LA og David. Virker som hun bare peker og han betaler. Håper for gud skyld at hun bidrar med noe økonomisk, og at det ikke er så ille som det ser ut som utenfra.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Mollebolle skrev (1 time siden):

Lurer på hvem som har betalt den nye hytta + alt invetaret? Det er top notch alt sammen. Får en skikkelig bad feeling på det forholdet mellom LA og David. Virker som hun bare peker og han betaler. Håper for gud skyld at hun bidrar med noe økonomisk, og at det ikke er så ille som det ser ut som utenfra.

Han vil ha unge blonde eye candy damer, da betaler han nok villig for alt annet. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hun er tilbake til å selge slitte/skitne bruktklær, sånn som hun holdt på med for noen år siden. Hvis disse skoene er brukt en gang, er jeg julenissen 😬🧑‍🎄IMG_4953.thumb.jpeg.25094d2c8111b32133f1038998bb18a4.jpeg

IMG_4954.jpeg

Endret av Pinnsvine
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...