Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (15 timer siden):

Beklager å si det, men leiligheten til David ser helt grusom ut etter at LAR kom inn i bildet. Nå skal visst kjøkken og soverom også pusses opp. Hvorfor er David så tøffelhelt? Å pusse opp et rom er vel greit, men hele leiligheten er noe helt annet! Hans leilighet var så kul. Mitt inntrykk av LAR har ikke forbedret seg. Og hennes lille gutt som måtte bytte barnehage fordi mor har funnet kjærligheten i storbyen. Kunne de ikke ha ventet 1-2 år med samboerskap, så han fikk gjøre seg ferdig i barnehagen av hensyn til barnets beste. 

Men mannen er en meget godt voksen mann, hans valg. Han velger jo denne damen selv. Tror han vil angre😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihone skrev (På 26.7.2024 den 22.19):

LAR poster familiebilde med David. Det ser bare ikke ekte ut for meg 😄 Mann på 57 år som snart er pensjonist. Nei, da vil David løpe etter en på fem år. 60 er det nye 20 😅

Men det er jo han selv som bare vil være sammen med mye yngre damer.  Damer på 50+ finner man sikkert ikke i hans omgangskrets som virker mest interessert i festing. Jeg synes det er litt rart at han fortsatt har slike verdier. Tenker mange ganger at han ønsker et annet liv men er stuck med folk som oppfører seg som unger. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobber han jo i en bransje der det vanker flust av plastikk- damer. Man ser jo også tydelig hvilke type damer han går etter, så det er jo ikke noe tvil om at han liker yngre blonde damer sent i 30-årene. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaytee skrev (30 minutter siden):

Nå jobber han jo i en bransje der det vanker flust av plastikk- damer. Man ser jo også tydelig hvilke type damer han går etter, så det er jo ikke noe tvil om at han liker yngre blonde damer sent i 30-årene. 

«Sent i 30 årene» ? Hedvig var 27 år når de ble sammen og LAR er 34 år. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (4 timer siden):

«Sent i 30 årene» ? Hedvig var 27 år når de ble sammen og LAR er 34 år. 

Ser gamle ut pga injeksjoner.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (På 3.8.2024 den 19.43):

Men det er jo han selv som bare vil være sammen med mye yngre damer.  Damer på 50+ finner man sikkert ikke i hans omgangskrets som virker mest interessert i festing. Jeg synes det er litt rart at han fortsatt har slike verdier. Tenker mange ganger at han ønsker et annet liv men er stuck med folk som oppfører seg som unger. 

Eksen hans gjennom et par tiår var vel på nogenlunde samme alder. Moren til barna hans altså. Hun fant seg også en mye yngre mann etter bruddet, men det er kanskje over? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (8 timer siden):

Eksen hans gjennom et par tiår var vel på nogenlunde samme alder. Moren til barna hans altså. Hun fant seg også en mye yngre mann etter bruddet, men det er kanskje over? 

Vet ikke om det er samme yngre mann du ref. til, men hun er sammen med en fyr nå, ja. Han vises på hennes IG og LA har lagt ut bilde av de i et sosialt lag. 

Endret av Jaytee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun selger sin leilighet og flytter inn til han…..nå eier hun jo ingenting. Hun hadde jo en fin leilighet og sto på egne ben, nå ender hun jo på bar bakke igjen dersom dette tar slutt😬 Han kan så vel være en tøffel, men han eier nok sin leilighet alene😉

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, anno19 said:

Skjønner ikke hvorfor hun selger sin leilighet og flytter inn til han…..nå eier hun jo ingenting. Hun hadde jo en fin leilighet og sto på egne ben, nå ender hun jo på bar bakke igjen dersom dette tar slutt😬 Han kan så vel være en tøffel, men han eier nok sin leilighet alene😉

Om hun er så kald og kalkulerende som jeg tror, så har hun nok kjøpt seg inn og de eier 50/50. Det jeg synes er synd er at hun har endret hele leiligheten til David slik at den har blitt like kjedelig som henne selv. Hun tror faktisk hun har god smak, men den er jo beige/lys som alle andre influencere sitt hjem der ute. F.eks Kristina Andersen sitt hjem er lyst/beige. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp LAR legge ut en annonse på Snapchat. Jeg ble ikke inspirert. Hun ser sur ut. Hedvig har utstråling og skiller seg ut, men LAR - kjedelig og pottesur.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag la hun ut gratulasjoner til sønnen på IG, med masse bilder inkludert av ham med JAR. Nå har hun tatt bort det bildet.... Trodde de var vel forlikt? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte kjøkkenet hos David også nå… Hele leiligheten til David blir jo endret. Dama har jo ikke god smak. Jeg blir så sint på David sine vegne. Hvorfor er han så tøffel? Hva er vitsen med å pusse opp en leilighet som allerede så bra ut? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 7.8.2024 den 8.48):

Om hun er så kald og kalkulerende som jeg tror, så har hun nok kjøpt seg inn og de eier 50/50. Det jeg synes er synd er at hun har endret hele leiligheten til David slik at den har blitt like kjedelig som henne selv. Hun tror faktisk hun har god smak, men den er jo beige/lys som alle andre influencere sitt hjem der ute. F.eks Kristina Andersen sitt hjem er lyst/beige. 

Hun da umulig ha råd til å kjøpe seg inn 50%? Han bor jo i en bra stor og rådyr leilighet i beste strøket i Oslo, mens hun måtte kjøpe seg en sliten blokkleilighet godt ute på landet. ...og kjøperne stod ikke akkurat i kø heller når den skulle selges, tross oppussing.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Moongirl said:

Hun da umulig ha råd til å kjøpe seg inn 50%? Han bor jo i en bra stor og rådyr leilighet i beste strøket i Oslo, mens hun måtte kjøpe seg en sliten blokkleilighet godt ute på landet. ...og kjøperne stod ikke akkurat i kø heller når den skulle selges, tross oppussing.

Det vet jeg ikke noe om, men rart om David sponser bolig og oppussing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David er hjernevasket av henne, og jeg synes synd i mannen og håper han våkner opp snart.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Tough cookie said:

David er hjernevasket av henne, og jeg synes synd i mannen og håper han våkner opp snart.

Ja, hvorfor velge en 23 år yngre småbarnsmor når han kan velge en dame på 40+ som har eldre barn eller er ferdig med barn? Så de kunne levd livet, reist og han kunne få slappet av. Hvorfor ta på seg ekstra ansvar når han har problemer med helsa? LAR er en pen dame, men det finnes mange pene damer som er nærmere hans alder og ferdig med barn. LAR virker også utrolig manipulerende og kald.

Mannen hadde hus før jeg kom inn i bildet, men jeg begynte ikke å pusse opp huset hans eller endre hele hans innredning for det. Vi ble enige om å pusse opp badet etter hvert, da vi begge var enig i at vi ønsket litt moderne barn og ikke kjedelige, hvite fliser på badet, men det var det liksom. Jeg hadde følt meg så slem som hadde begynt å endre på hans sitt hjem. Da sier man jo rett ut at mannen har dårlig smak og det har virkelig ikke David! Han hadde et hjem som var kult. LAR har sikkert David rundt lillefingeren og bruker kvinnelig list for å oppnå sitt mål. De har vært sammen i ett år og nå skal hele leiligheten hans endres. Ikke normalt!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Marihone skrev (1 time siden):

Ja, hvorfor velge en 23 år yngre småbarnsmor når han kan velge en dame på 40+ som har eldre barn eller er ferdig med barn? Så de kunne levd livet, reist og han kunne få slappet av. Hvorfor ta på seg ekstra ansvar når han har problemer med helsa? LAR er en pen dame, men det finnes mange pene damer som er nærmere hans alder og ferdig med barn. LAR virker også utrolig manipulerende og kald.

Mannen hadde hus før jeg kom inn i bildet, men jeg begynte ikke å pusse opp huset hans eller endre hele hans innredning for det. Vi ble enige om å pusse opp badet etter hvert, da vi begge var enig i at vi ønsket litt moderne barn og ikke kjedelige, hvite fliser på badet, men det var det liksom. Jeg hadde følt meg så slem som hadde begynt å endre på hans sitt hjem. Da sier man jo rett ut at mannen har dårlig smak og det har virkelig ikke David! Han hadde et hjem som var kult. LAR har sikkert David rundt lillefingeren og bruker kvinnelig list for å oppnå sitt mål. De har vært sammen i ett år og nå skal hele leiligheten hans endres. Ikke normalt!

Han hadde jo en unik leilighet som gjenspeilet hans smak med farger, interiør og ikke minst de stilige bildene han hadde på veggen.

Nå ser jo leiligheten ut som en influenser leilighet.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper produksjonen betaler for oppussing. Det er også content for Alle elsker David. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, sprettballen said:

Hvor ser dere denne oppussingen hen?

På LAR sin story i SoMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...