Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor i alle dager det er nødvendig å dele alt det? Hva ønsker hun å oppnå? Vet ikke hva som er værst; at det blir delt slike detaljer, eller at det sitter ei der og graver i sexlivet til sjefen sin……

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble kvalm av å lese intervjuet. Sikkert bare bullshit det hun sier og. Prøver å overbevise at de har et aktivt sexliv. Sikkert fordi hun tror at mange tenker de ikke har det pga aldersforskjellen. Og hvem er det som plumper ut med så intime detaljer??? Hvor er respekten for partneren sin????

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (1 time siden):

Var det David som gjorde det slutt med Hedvig forresten? Hva skjedde der? 

Det var gjensidig ifølge dem selv, de hadde kjent på mer vennskap enn romantisk forhold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 3.7.2024 den 7.34):

Ja unge pene damer,alt under 35+ er gammelt for han tydeligvis. 😬 

Du mener vel over? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (På 25.6.2024 den 8.09):

For en kroppsfiksert dame. Går i samme lære som cbe. Kropp, kropp, kropp. Viktig å vise magen sin...

Og venninne med eksen til typen? Hva er greia? Alt for fame og show? 

Ser ut som Hedvig har hjulpet Louise Angelica med trening, kosthold og vektnedgang. Hedvig har begynt med egen PT-bedrift og begge to har gått ned i vekt det siste året. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ser bare ut som fasade. Ganske unaturlig å være venninde med exen til samboern sin på den måten. Virker som alle er med i en sekt på en måte. Her er det plass til alle. Alt virker fake og overfladisk, kun en plattform for å mate sitt narsissistiske ego 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (På 9.2.2021 den 18.15):

Han er jo både en kjekk og hyggelig mann, ikke rart hun har falt for han vel? Jeg er 34 og hadde lett datet han jeg også (om jeg var singel..)

enig ! Sånn utseendemessig er han ikke min «kopp te» men personligheten hans virker veldig grei. 

Det jeg derimot lurer på er hva som egentlig skjedde med han og X-en.. Og er det kun meg som syns Louise Angelika ligner veldig mye på X-en? Virker som en «kopi» spør du meg 🤷‍♀️😏 kan hende jeg tar feil.. 

Endret av Sofie Maria
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (4 timer siden):

Ser ut som Hedvig har hjulpet Louise Angelica med trening, kosthold og vektnedgang. Hedvig har begynt med egen PT-bedrift og begge to har gått ned i vekt det siste året. 

Å nå er de sykelig tynne og drar inn magen i tillegg så ribbeina står i alle retninger. Gode forbilder det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (4 timer siden):

Å nå er de sykelig tynne og drar inn magen i tillegg så ribbeina står i alle retninger. Gode forbilder det.

Ja, de var jo allerede slanke, men nå har de blitt for tynne.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (6 timer siden):

enig ! Sånn utseendemessig er han ikke min «kopp te» men personligheten hans virker veldig grei. 

Det jeg derimot lurer på er hva som egentlig skjedde med han og X-en.. Og er det kun meg som syns Louise Angelika ligner veldig mye på X-en? Virker som en «kopi» spør du meg 🤷‍♀️😏 kan hende jeg tar feil.. 

Ja, det er tydelig at David har en «type» han går for. Og nå har de to damene begynt å henge sammen også, og først gikk Hedvig ned i vekt og ble mer markert og nå det samme med LAR, så de samarbeider vel der også. 

Da det ble slutt med Hedvig, lovet David at han ikke skulle finne ei som var like ung neste gang. Han holdt jo for så vidt lovnaden om det - LAR er vel hele 1 år eldre 🙄.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (På 17.7.2024 den 1.03):

Ble kvalm av å lese intervjuet. Sikkert bare bullshit det hun sier og. Prøver å overbevise at de har et aktivt sexliv. Sikkert fordi hun tror at mange tenker de ikke har det pga aldersforskjellen. Og hvem er det som plumper ut med så intime detaljer??? Hvor er respekten for partneren sin????

Håper for Davids barn del,  at det intervjuet var klippet / limet eller tatt ut av kontekst . Virkelig kvalmende,  å jeg hadde faktisk saksøkt noen som kom med sånn info. Hun drar David skikkelig ned i gjørma , å om barna hans ikke er blitt «immune « , så tipper jeg de finner det ubehagelig  🤮

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (4 timer siden):

Håper for Davids barn del,  at det intervjuet var klippet / limet eller tatt ut av kontekst . Virkelig kvalmende,  å jeg hadde faktisk saksøkt noen som kom med sånn info. Hun drar David skikkelig ned i gjørma , å om barna hans ikke er blitt «immune « , så tipper jeg de finner det ubehagelig  🤮

David eier Eccentric People. Iselin er en del av hans stall. Vil tro dette vulgære intervjuet (IG er jo generelt vulgær og jeg er ikke prippen, men IG blir for mye for meg) er godkjent av sjefen. David vil tjene penger, og han vet jo at sex selger. Og han behøve vel ekstra cash nå som LAR skal pusse opp den morsomme og personlige leiligheten til en Bolia-katalog. 

Barna er jo godt voksne. 

Endret av Sonit
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (4 timer siden):

Privat ja, men kvalmende? Hun beskriver jo et helt normalt sexliv. Det idiotiske i det er at hun forteller det offentlig. Jeg har vel såpass tiltro til dem at jeg antar de er enige om at det kunne publiseres.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (7 timer siden):

Privat ja, men kvalmende? Hun beskriver jo et helt normalt sexliv. Det idiotiske i det er at hun forteller det offentlig. Jeg har vel såpass tiltro til dem at jeg antar de er enige om at det kunne publiseres.

Kvalmende for barna å lese om ( var mitt poeng ) . Kjenner INGEN barn som ønsker seg detaljer fra foreldres sexliv . 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sonit skrev (10 timer siden):

David eier Eccentric People. Iselin er en del av hans stall. Vil tro dette vulgære intervjuet (IG er jo generelt vulgær og jeg er ikke prippen, men IG blir for mye for meg) er godkjent av sjefen. David vil tjene penger, og han vet jo at sex selger. Og han behøve vel ekstra cash nå som LAR skal pusse opp den morsomme og personlige leiligheten til en Bolia-katalog. 

Barna er jo godt voksne. 

Iselin er ekstremt mye! Har sett David bli både skamfull og har gått unna når hun fyrer løs. Han har selv sagt at Iselin og han er så forskjellig som det går ann. Tror ikke David viste hva LA skulle legge ut om i minste detalj.

Uansett så er det ikke alt vi vil vite og vil si hun driter seg ut med å snakke om mye sex,alder og stress på jobb. Gubben er nærmere 60.. liksom " det viste jeg ikke". 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (8 timer siden):

Iselin er ekstremt mye! Har sett David bli både skamfull og har gått unna når hun fyrer løs. Han har selv sagt at Iselin og han er så forskjellig som det går ann. Tror ikke David viste hva LA skulle legge ut om i minste detalj.

Uansett så er det ikke alt vi vil vite og vil si hun driter seg ut med å snakke om mye sex,alder og stress på jobb. Gubben er nærmere 60.. liksom " det viste jeg ikke". 

Det å holde seg interessant er jo gjerne å ikke avdekke alt med en gang . La folk være nysgjerrige på deg, livet ditt. Her går jo ALR så hardt i ulvefellen som overhode mulig . Det er ca tusen andre ting jeg er mer nysgjerrig på enn uvi / årsaker / sexliv 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fusetufs skrev (5 timer siden):

sykt lik La var Maria på de siste bildene på insta

Maria hvem?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...