Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (13 timer siden):

Ja jeg har reagert på dette. Virker som dette er nytt nå etter covid. Former har jo vært "in" lenge,men nå er det blyant strek som gjelder. Tone Damli, Katrine Sørland, Dama til Eriksen,ikke minst eksen Hedvig...Noen av de ser på grensa til syke ut. En ny trend i kjendis norge?🤷 Ikke bra😟

Benedichte Bjerke. Hun har klær på seg som hun drukner i. Til og med støvler hun bruker drukner hun i. Ser helt latterlig ut. Vel planlagte bilder der man ser hvor tynn hun er.

Har nå på senere tid begynt å kle av seg også.

Endret av Zooli
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Zooli said:

Benedichte Bjerke. Hun har klær på seg som hun drukner i. Til og med støvler hun bruker drukner hun i. Ser helt latterlig ut. Vel planlagte bilder der man ser hvor tynn hun er.

Haha. Så det. Legger ut bilde av kroppen sin som er ribbet for fett, så er neste bilde burger og fries. Hvor dum tror hun at vi er?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (11 timer siden):

Det er en generell trend for tiden. For oss som husker Kate Moss og heroin chic er dette et brutalt comeback. 

Heroin chick😱 Syk verden.... Generell trend nok ja. Ut med formene,for noen år siden skulle jo alle "ha" former, er rimelig sikker på  at det er stor "kopiering" på influensere " elle fest folk".  Må være psykisk farlig leve i den "verden" der🤢

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Haha. Så det. Legger ut bilde av kroppen sin som er ribbet for fett, så er neste bilde burger og fries. Hvor dum tror hun at vi er?

Og det morsomme er at du tom ser at hun IKKE tar en bit av burgeren når hun blir filmet at hun spiser den! Hun som alle de andre syltynne influence legger ut matbilder og restaurantbesøk HELE tiden. Som du sier; hvor dumme tror de vi er?

Men det som er skummelt er at jo tynnere hun blir desto fler samarbeid med klesbutikker/leverandører får hun. Nytt samarbeid med KappAhl nå nylig🙄.

Bianca Ingrosso er kanskje det verste eksemplet. Hun har tom gått ut å sagt at hun har spiseforstyrrelser, men kleskjedene hiver seg på henne for samarbeid. Galskap!

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (10 timer siden):

Hvem er hun? Måtte inn sjekke. Er det mulig😱 Altfor tynn og klassisk silikon pupper. Litt merkelig legge ut et bilde av en avmagret kropp + en hamburger og fries? Hvorfor? Typisk de som sliter med maten. "Meg i bikini"  "Se jeg spiser junk",når alle vet vedkommende ikke spiser det🙈 Direkte rart. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (5 minutter siden):

Hvem er hun? Måtte inn sjekke. Er det mulig😱 Altfor tynn og klassisk silikon pupper. Litt merkelig legge ut et bilde av en avmagret kropp + en hamburger og fries? Hvorfor? Typisk de som sliter med maten. "Meg i bikini"  "Se jeg spiser junk",når alle vet vedkommende ikke spiser det🙈 Direkte rart. 

Skal vi danse-Egor sin exkone. Klærne som hun bader i synes jeg er det verste. Ser ikke bra ut! Jakker og bukser som er 10 størrelser for store. Mye pizza, pasta og burgers på SoMe 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (33 minutter siden):

Skal vi danse-Egor sin exkone. Klærne som hun bader i synes jeg er det verste. Ser ikke bra ut! Jakker og bukser som er 10 størrelser for store. Mye pizza, pasta og burgers på SoMe 😂

Jøss blir man kjendis når man har vært-sammen-med-en-C kjendis😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som synes det er rart at David sin samboer og ex sitter på ryggen til hverandre på festival, og at exen møter David på bar før egen samboer etter en helg borte fra hverandre? Hele David og alle hans damer minner meg om en polygamisk sekt. Beklager.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kroppsfiksert dame. Går i samme lære som cbe. Kropp, kropp, kropp. Viktig å vise magen sin...

Og venninne med eksen til typen? Hva er greia? Alt for fame og show? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/24/2024 at 12:46 AM, Marihone said:

Flere enn meg som synes det er rart at David sin samboer og ex sitter på ryggen til hverandre på festival, og at exen møter David på bar før egen samboer etter en helg borte fra hverandre? Hele David og alle hans damer minner meg om en polygamisk sekt. Beklager.

Syns det er ekstremt kleint! Særlig fordi det virker som om de kun gjør det for publisiteten. Hvem vil bli venninne med typens eks? Det er lett bisarrt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så uvanlig å være på god fot med en eks og/eller ny partner, egentlig? Det er vel ikke så overraskende at Hedvig, som for alvor mente at hun skulle bo hos David etter bruddet fordi hun leide ut sin leilighet på AirBnB, vil være tett på. Det litt rare er vel det voldsomt påtatte venninneforholdet. Det hadde ikke jeg likt, var jeg David.

Endret av Kålrota
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke LAR og vet ikke hvorfor 😫 Det er trist å se hva hun har gjort med David sin stue. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

David Eriksen virker så sur når LAR filmer,men hu virker som ei fjolle.Men det må jo være det han liker når han velger damer på datterens alder🙈

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør et barn på en restaurant med fulle folk? Du ser han lurer på hva som skjer. Jeg har aldri tatt med mine barn der folk er beruset eller høy partystemning. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sol79 skrev (8 timer siden):

Blir vel litt annerledes ferie i Marbella for David Eriksen i år enn han er vant med. 😅

Løpe etter en 4åring😅 De burde vel heller reist til Mallorca på lollo&bernie show,men er nok mer stas med Marbella si. Snart 60år og fått ansvar for en liten,kan ikke være bare bare..

Er aå tydelig hvordan Louise styrer alt,han virker ikke så fornøyd når hun filmer, virket mer happy med eksen..🤷😅 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David ser ikke blid ut på LAR sine snapper. Det var kanskje ikke dette han tenkte seg i sommerferien 😄

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (3 timer siden):

David ser ikke blid ut på LAR sine snapper. Det var kanskje ikke dette han tenkte seg i sommerferien 😄

Enig.

Ironien her er at han er manager for influencere som legger ut om sine liv og tjener store penger på det, men når dama legger ut om deres liv ser han bare sur ut.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...