Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg så det var slutt med kjæresten. Det er alltid trist når noen går fra hverandre, men de ønsket kanskje forskjellige ting for fremtiden. Jeg synes det skjedde veldig spontant da, da det ikke er så lenge siden hun sa at de var fortsatt var sammen og sterke.

Ikke bare det, men hun snakket jo om at han sakte, men sikkert var i ferd med å "flytte" inn hos henne og at han vurderte å leie ut sin leilighet, for en prøveperiode som samboere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (5 timer siden):

Han er jo en tøffel helt. Var lik med eksen Hedda. Vet ikke hvordan han var med ekskona,men tror hun er mer lik han iallefall i alder😅 På Hedda og Louise er jo damer som styrer skuta for å si det slik. Men dette er en voksen mann,hans valg i valg av damer. Hedda er forøvrig blitt singel lyste det i mot meg på VG... Kanskje hun savnet ha en eldre sugardaddy,for det var han virkelig i det forholdet. 🙈🙉 

Hedda? Hedvig mener du sikkert

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (14 minutter siden):

Hedda? Hedvig mener du sikkert

Eksen hans ja. Da var det Hedvig hun het ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg må si jeg er fryktelig imponert over kroppen til LAR. Hun ser meget fit ut! Hvordan er det mulig når hun spiser pizza, burger, godteri, osv? Jeg kan ikke spise en pizza en gang uten å være oppblåst i tre dager. 😄 Nå vet jeg ikke hvor mye hun trener, men noe riktig gjør henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (6 timer siden):

Jeg må si jeg er fryktelig imponert over kroppen til LAR. Hun ser meget fit ut! Hvordan er det mulig når hun spiser pizza, burger, godteri, osv? Jeg kan ikke spise en pizza en gang uten å være oppblåst i tre dager. 😄 Nå vet jeg ikke hvor mye hun trener, men noe riktig gjør henne. 

Hun tar nok bare en liten bit på pizzaen/burgeren, før hun tar bilde og ikke spiser noe mer.

Endret av Tough cookie
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 15.5.2024 den 23.43):

Hun er ung, da slipper man unna med mye. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfluen skrev (På 20.5.2024 den 14.52):

Hun er ung, da slipper man unna med mye. 

Ung og ung,30årene. Hun har jo gått ned mye i vekt fra tidligere. 🙈 Tipper det er mat for "picture only" så tar de et bit og thats it😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, M.H85 said:

Ung og ung,30årene. Hun har jo gått ned mye i vekt fra tidligere. 🙈 Tipper det er mat for "picture only" så tar de et bit og thats it😂

Man kan komme unna med å spise mye pizza og annet om man har en aktiv livsstil. Jeg er over 40 og spiser hva jeg vil. Men jeg fråtser ikke i ting og trener mye, da er det null problem. Jeg syns faktisk at det er lettere å holde meg slank nå enn da jeg var i 20-årene, kanskje fordi jeg kan mer om mat og trening nå. Selvfølgelig mulig hun ikke spiser det hun tar bilder av, men det er ikke umulig, i hvert fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest handmaid

Hun trener ikke noe særlig men har lært seg kunsten å sulte. Kjent i mange miljøer. Hun kan nok godt spise den pizzaen, men da spiser hun ikke særlig mer denne dagen. Fasting/sulting, samme hva man kaller det. Hun ligger nok på under 1500 kcal pr dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagen til LAR er å ta bilde av seg i speil, kjøpe møbler og shoppe. For et liv! Er det virkelig dette menn ønsker? Jeg trodde David var smartere. 

Under 1500 kcal er utrolig lite!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 timer siden):

Hverdagen til LAR er å ta bilde av seg i speil, kjøpe møbler og shoppe. For et liv! Er det virkelig dette menn ønsker? Jeg trodde David var smartere. 

Så lenge de kan fø på damen så tror jeg det ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 24.5.2024 den 14.10):

Hun er pen og flink til å kle seg/sminke seg vet du😉 Han vil jo ha en dame å "vise frem" ,det er jo helt tydelig. Han liker de yngre fordi det viser en mann litt sånn selvtillit,se hva jeg får🙈

Men å være snart 60 år og ha en liten 4åring 100% hos seg å løpe etter ,det forstår jeg ikke at han orker... Han har jo barn mellom 20-30 år, han burde iallefall funnet seg noen med eldre barn😅 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av hun Louise, virker så kjedelig blass og selvopptatt… hun skal være så tørr og seriøs hele tiden

tviler på at forholdet kommer til å vare

( selv om de nylig har flyttet sammen)

han sier jo det egentlig indirekte at han synes det er litt mye med en stesønn på 5(år?) …  i tillegg til å være sponsor for dem

hun har vel ikke jobbet på mange år å levd på exmannens penger og nå sikkert David og JAR sine penger( han er jo fremdeles svak for henne)  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, krenkelser og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slette så mange poster om LAR er unødvendig. Hun må da tåle å høre hva potensielle følgere mener. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (14 timer siden):

Å slette så mange poster om LAR er unødvendig. Hun må da tåle å høre hva potensielle følgere mener. 

Gikk glipp av diskusjonen her dessverre, men ser at mitt innlegg er sensurert bort😉 Noen tråder altså….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, anno19 said:

Gikk glipp av diskusjonen her dessverre, men ser at mitt innlegg er sensurert bort😉 Noen tråder altså….

Flere av mine også, og @M.H85sine 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ille…..når en influencer deler en video med budskapet «put down the phone and pick up your kid…» Samme person som bruker barnet sitt til å ta bilder av seg selv til instagram🫠 Ser de virkelig ikke forbi sin egen  nese??

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så farlig med at David er sammen med Louise? Det er mye mobbing generelt blant unge på skoler ,some o.l Men jeg legger også merke til at mange voksne mobber også. kritiserer kropp,valg uten å kjenne de det gjelder. Kjenner ikke David og Louise men de har valgt kjærligheten og hverandre og flott er det♥️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (2 minutter siden):

Hva er så farlig med at David er sammen med Louise? Det er mye mobbing generelt blant unge på skoler ,some o.l Men jeg legger også merke til at mange voksne mobber også. kritiserer kropp,valg uten å kjenne de det gjelder. Kjenner ikke David og Louise men de har valgt kjærligheten og hverandre og flott er det♥️

Er det noe jeg har lagt merke til med rampelys på kvinneguiden, så er det at de fleste mer enn gjerne kritiserer langt utenfor bedriftene, og heller kritiserer person. Helt ok å ha konstruktiv kritikk til hvordan disse menneskene driver sine bedrifter, men jeg syns det er tullete å kritisere personlighet (sånn man oppfatter den), utseende +++. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...