Orly Skrevet 29. mars 2024 #341 Skrevet 29. mars 2024 Hun kan hvertfall ikke si at hun ikke har barnevakt lenger eller ingen avlastning. 10 1
M.H85 Skrevet 31. mars 2024 #342 Skrevet 31. mars 2024 Carabilla skrev (På 20.3.2024 den 11.22): Jo, enig i det. Men han finner seg alltid damer som må forsørges, som vil bo.gratis og ha begge hendene sine godt nedi lommeboka hans, da blir det desverre der etter. Virket som han storkoste seg den lille perioden han fikk bestemme over sitt eget liv, hjem og fritid.... Han tiltrekkes nok av det. Å hjelpe en ung "jomfru" i nød. Ung,pen og som han kan vise frem å kjøpe pene ting til😅 Kan aldri se for meg han sammen med ei dame på 55år. 4 1
Carabilla Skrevet 31. mars 2024 #343 Skrevet 31. mars 2024 M.H85 skrev (8 timer siden): Han tiltrekkes nok av det. Å hjelpe en ung "jomfru" i nød. Ung,pen og som han kan vise frem å kjøpe pene ting til😅 Kan aldri se for meg han sammen med ei dame på 55år. Nei, det vil han nok aldri heller...som du sier, han liker å være sugerdaddy for de unge og pene jentene. 1
LoveMoschino Skrevet 31. mars 2024 #344 Skrevet 31. mars 2024 Ser Louise har mye nytt i garderoben til turen. Bla ny veske 4 1
Justlooking Skrevet 31. mars 2024 #345 Skrevet 31. mars 2024 Carabilla skrev (2 timer siden): Nei, det vil han nok aldri heller...som du sier, han liker å være sugerdaddy for de unge og pene jentene. Jeg tror bare han er snill og omtenksom som person. Som han er med alle rundt seg. Kanskje damene utnytter det? Hedvig virket slik og også Louise. Og også barna kan det se ut til. Husk han var samboer i veldig mange år og noen har skrevet at moren til barna byttet han ut med en ung fyr. For meg virker han som en fin mann. 7
bonsaijenta Skrevet 1. april 2024 #346 Skrevet 1. april 2024 LoveMoschino skrev (11 timer siden): Ser Louise har mye nytt i garderoben til turen. Bla ny veske Hvilken veske? Den hvite hjerteformet? Utgiftene hennes har nok gått ned etter at hun flyttet inn hos han. 1
LoveMoschino Skrevet 1. april 2024 #347 Skrevet 1. april 2024 bonsaijenta skrev (2 timer siden): Hvilken veske? Den hvite hjerteformet? Utgiftene hennes har nok gått ned etter at hun flyttet inn hos han. Ja stemmer, Alaia 11500kr. Hun har en svart en fra før av 1
bonsaijenta Skrevet 1. april 2024 #348 Skrevet 1. april 2024 LoveMoschino skrev (22 minutter siden): Ja stemmer, Alaia 11500kr. Hun har en svart en fra før av Kan det være sponset? Jeg ser de mindre populære moteprofilene har disse veskene. 1
LoveMoschino Skrevet 1. april 2024 #349 Skrevet 1. april 2024 bonsaijenta skrev (1 time siden): Kan det være sponset? Jeg ser de mindre populære moteprofilene har disse veskene. Det tviler jeg på, hun har nok kjøpt de selv. Louise er veldig opptatt av å ha det som er inn, men som ikke alle vet hva er 1
bonsaijenta Skrevet 1. april 2024 #350 Skrevet 1. april 2024 LoveMoschino skrev (2 timer siden): Det tviler jeg på, hun har nok kjøpt de selv. Louise er veldig opptatt av å ha det som er inn, men som ikke alle vet hva er Det kan hende. Jeg syns bare det er merkelig at flere influensere poserer med denne vesken omtrent på samme tid, så jeg antok at den var sponset. 3
Marihone Skrevet 4. april 2024 #351 Skrevet 4. april 2024 On 3/29/2024 at 8:44 AM, Orly said: Hun kan hvertfall ikke si at hun ikke har barnevakt lenger eller ingen avlastning. Nei, å være alenemor til og plutselig være borte fra barnet sitt i flere dager synes jeg er litt rart. Folk får gjøre som de vil, men jeg kunne aldri vært borte fra min 4-åring mer enn en helg. Helsestasjonen anbefaler at man skal følge barnets alder mtp. antall dager borte fra primær omsorgsperson. Mange voksne i dag har blitt veldig individualistiske, egoistiske og materialistiske. Barn er ikke noe man kan sette bort hver gang man skal realisere seg selv eller blir lei av livet. Jeg synes så synd på mange barn i dag. Nå snakker jeg på generelt grunnlag, og spekulerer ikke i LAR eller hvordan barnet har det. Men jeg lurer likevel på hvorfor ikke barnet ble med på tur nå som de er familie. 9
Tough cookie Skrevet 4. april 2024 #352 Skrevet 4. april 2024 Marihone skrev (3 timer siden): Nei, å være alenemor til og plutselig være borte fra barnet sitt i flere dager synes jeg er litt rart. Folk får gjøre som de vil, men jeg kunne aldri vært borte fra min 4-åring mer enn en helg. Helsestasjonen anbefaler at man skal følge barnets alder mtp. antall dager borte fra primær omsorgsperson. Mange voksne i dag har blitt veldig individualistiske, egoistiske og materialistiske. Barn er ikke noe man kan sette bort hver gang man skal realisere seg selv eller blir lei av livet. Jeg synes så synd på mange barn i dag. Nå snakker jeg på generelt grunnlag, og spekulerer ikke i LAR eller hvordan barnet har det. Men jeg lurer likevel på hvorfor ikke barnet ble med på tur nå som de er familie. Kjærestetid sikkert
Marihone Skrevet 4. april 2024 #353 Skrevet 4. april 2024 13 minutter siden, Tough cookie said: Kjærestetid sikkert Ja, såpass skjønner jeg også. 😄 Hehe…
Sol Rampelyset Skrevet 6. april 2024 #354 Skrevet 6. april 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Kålrota Skrevet 8. april 2024 #355 Skrevet 8. april 2024 Jeg er sent ute og har startet på Alle elsker David nå. Det er jo litt gøy, med tanke på at jeg nå vet at det forholdet endte. Han virker jo mest av alt dumsnill, både mot partner og krevende barn. 5
MissyB Skrevet 11. april 2024 #356 Skrevet 11. april 2024 M.H85 skrev (På 8.2.2024 den 17.09): Ja min far var bestefar som 42åring så det høres litt travelt ut være snart 60 og stefar 100% ca😂 Men han er jo ikke a4...å feste så mye han gjorde/gjør er mye mer slitsomt! Altså jeg er nesten 20 yngre enn David og er helt utkjørt etter en kveld på byen, jeg forstår ikke at han orker.... Slik er det å jobbe og også kun mennesker mellom 25-35,finnes jo ingen eldre enn 35 i hverken hans jobb,kjæreste eller noe😅🙈 Men argumentet om at din far var bestefar da han var 42 gir ingen mening. Det er jo langt i fra normalen, og absolutt ikke noe å ønske seg. Ville heller vært i slutten av femtiårene med småbarn, enn en 42 år gammel besteforelder! synes forøvrig diskusjonen om alder er ganske kjedelig, LA er godt voksen og da spiller det ingen rolle. Den manglende kjemien,derimot, må jo være et større problem. 7 3
M.H85 Skrevet 11. april 2024 #357 Skrevet 11. april 2024 (endret) MissyB skrev (7 minutter siden): Men argumentet om at din far var bestefar da han var 42 gir ingen mening. Det er jo langt i fra normalen, og absolutt ikke noe å ønske seg. Ville heller vært i slutten av femtiårene med småbarn, enn en 42 år gammel besteforelder! synes forøvrig diskusjonen om alder er ganske kjedelig, LA er godt voksen og da spiller det ingen rolle. Den manglende kjemien,derimot, må jo være et større problem. Så du mener det ikke er normalen å bli far som 22 åring iallefall på 80 tallet😂😂 Lurer på hvor du er oppvekst som mener at en 22åring som min far var ca når han fikk barn var unormalt🙈 Det er da mer normalt enn at min far nå skulle blitt sammen med en dame 4-5 år yngre enn sin datter😬datter😬 Og ditt argument å være i slutten av 50 åra med småbarn og bleieskift er nok noe svært få er enige med deg om, skjelden jeg møter 56årige menn som nettopp har fått baby 😅 Endret 11. april 2024 av M.H85 3
MissyB Skrevet 11. april 2024 #358 Skrevet 11. april 2024 M.H85 skrev (Akkurat nå): Så du mener det ikke er normalen å bli far som 22 åring iallefall på 80 tallet😂😂 Lurer på hvor du er oppvekst som mener at en 22åring som min far var ca når han fikk barn var unormalt🙈 Det er da mer normalt enn at min far nå skulle blitt sammen med en dame 4-5 år yngre enn sin datter😬 Så har jo barnet til din far fått barn i en alder av 20 igjen. Nei, det er ikke normalt, og ikke noe å ønske seg. 8 4
M.H85 Skrevet 11. april 2024 #359 Skrevet 11. april 2024 MissyB skrev (1 minutt siden): Så har jo barnet til din far fått barn i en alder av 20 igjen. Nei, det er ikke normalt, og ikke noe å ønske seg. Stemmer det. Heller 20 enn 56 når man får baby. Det er ganske mange som får barn tidlig 20 åra gitt, selv om standarden gjerne er ca 30 nå for tiden, og jo det er mer normalt enn 50+ alderen. 1
MissyB Skrevet 11. april 2024 #360 Skrevet 11. april 2024 M.H85 skrev (Akkurat nå): Stemmer det. Heller 20 enn 56 når man får baby. Det er ganske mange som får barn tidlig 20 åra gitt, selv om standarden gjerne er ca 30 nå for tiden, og jo det er mer normalt enn 50+ alderen. Hvorfor er du så opphengt i å få baby når man er 56? Det er ingen her som har det? Og hvor får du «ganske mange» fra? Det er færre og færre som får barn da de er 20 år, og det er en positiv ting. Ikke få barn før man har et stabilt hjem og en stabil inntekt å tilby, og det er det svært få som har når de er 20 år. 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå