Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

BuffyTheVampire skrev (På 28.1.2024 den 14.45):

Hadde ikke David og Tone Damlie noe på gang en gang i tiden…?

Nei det tviler jeg sterkt på. Hun var vel 16? når han ble "idol" manangeren hennes. 

Når det er sagt så tror jeg Tone kun er i hans stall fordi hun alltid har vært der og han har kjent henne i så mange år🤷

For ærlig talt...Tone er utgått på dato! Hun har aldri hatt en stor hit eller drevet å hatt mye konserter?? Hun er vel mer kjent for å ha vært sammen med Skuespiller Aksel Hennie før i tiden?!

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihone skrev (På 27.1.2024 den 11.12):

Jeg har alltid likt Hedvig jeg, selv om hun er litt distré og barnslig. Jeg analyserer kun det jeg ser i serien. I LAR sine sosiale medier er det ingenting å hente. Hun gir lite av seg selv. 

Hedvig viste følelser i serien og var seg selv på godt og vondt. Hun fortalte om en vanskelig barndom. Det eneste vi har sett av LAR er arroganse, klaging, negativitet og lite utstråling. Og at hun synes David er kjekk. Se på ansiktsutrykket hennes gjennom serien. Ser hun sprudlende og glad ut? Får vi dyp informasjon om henne og et godt inntrykk av personen? Jeg har mer inntrykk av hunden Disco enn LAR. Det handler ikke om hat. Jeg kjenner ikke til dama en gang, men kommenterer hvordan hun blir fremstilt i serien og hennes kommunikasjon utad.

Du kjenner jo ikke henne en gang! Hedvig var med i flere sesonger og ønsket selv å bli profilert og brukte bl.a. sin nyervervede kjendisstatus til å starte podcast. Louise har vært med i noen episoder i én sesong og har valgt en lavere profil pga sønnen og tidligere erfaring med media som eksen til John Arne Riise.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 26.1.2024 den 23.21):

Jeg mener det motsatt. De ser oppblåst og eldre ut. Er ikke fint og ingen kler det. 

Oppblåst ut? Jeg har botox i sinnarynke og prøvd fillers. Har smalt ansikt og du kan ikke se det. Spørs mengder,noe helt annet med fillers i kinn,det ser rart ut!

Louise er ikke oppblåst,bare mimikk løs. Hun har jo bare et litt rundt ansikt. Det ser man jo godt fra før i tiden da hun var med i den missekonkurransen som veldig ung,du ser hun har et naturlig ansikt der,men hun er mer rund i ansiktet der allikevel.

Helt feil si at man blir oppblåst av litt botox,men for mye ja😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Grüner said:

Du kjenner jo ikke henne en gang! Hedvig var med i flere sesonger og ønsket selv å bli profilert og brukte bl.a. sin nyervervede kjendisstatus til å starte podcast. Louise har vært med i noen episoder i én sesong og har valgt en lavere profil pga sønnen og tidligere erfaring med media som eksen til John Arne Riise.

Nei, det er vel få her som faktisk kjenner David, LAR eller Hedvig. Vi diskuterer serien Alle Elsker David. Vi trenger ikke å kjenne de personlig for å diskutere en serie og dens karakterer. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (40 minutter siden):

Oppblåst ut? Jeg har botox i sinnarynke og prøvd fillers. Har smalt ansikt og du kan ikke se det. Spørs mengder,noe helt annet med fillers i kinn,det ser rart ut!

Louise er ikke oppblåst,bare mimikk løs. Hun har jo bare et litt rundt ansikt. Det ser man jo godt fra før i tiden da hun var med i den missekonkurransen som veldig ung,du ser hun har et naturlig ansikt der,men hun er mer rund i ansiktet der allikevel.

Helt feil si at man blir oppblåst av litt botox,men for mye ja😅

Jeg synes ansiktet ser hovent og oppblåst ut, det må jeg få mene. 😉

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan til sjeleløst og dølt menneske skal du lete lenge etter. Helt tydelig at LAR er David sin rebound. Ligner på exen gjør hun også. Han fortjener så mye bedre, 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (13 minutter siden):

Jeg synes ansiktet ser hovent og oppblåst ut, det må jeg få mene. 😉

Ja,men da kommenterer du faktisk på utseende hennes som hun ikke kan gjøre noe med.🙈 For hun har ikke et "rundt" ansikt pga botox. Fant bilde av henne som veldig ung,og hun var mye rundere/oppblåst der, fasong og vekt det handler om vettu.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Ja,men da kommenterer du faktisk på utseende hennes som hun ikke kan gjøre noe med.🙈 For hun har ikke et "rundt" ansikt pga botox. Fant bilde av henne som veldig ung,og hun var mye rundere/oppblåst der, fasong og vekt det handler om vettu.

Jeg mener ikke bare henne, men alle som fyller på fillers og botox. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (9 timer siden):

Nei det tviler jeg sterkt på. Hun var vel 16? når han ble "idol" manangeren hennes. 

Når det er sagt så tror jeg Tone kun er i hans stall fordi hun alltid har vært der og han har kjent henne i så mange år🤷

For ærlig talt...Tone er utgått på dato! Hun har aldri hatt en stor hit eller drevet å hatt mye konserter?? Hun er vel mer kjent for å ha vært sammen med Skuespiller Aksel Hennie før i tiden?!

Syntes litt synd på Tone. Tror nok også han holder på henne litt pga å ikke avvise henne etter at hun kjente på litt sjalusi følelse for Iselin da hun kom inn. Hun var jo I skyene da hun deltok i stjernekamp.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (8 timer siden):

Nei, det er vel få her som faktisk kjenner David, LAR eller Hedvig. Vi diskuterer serien Alle Elsker David. Vi trenger ikke å kjenne de personlig for å diskutere en serie og dens karakterer. 

Det er det heller ingen som mener, men det blir litt tynt sammenligningsgrunnlag for å sammenligne Hedvig og Louise, når vi har fått se så lite av Louise kontra Hedvig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Grüner said:

Det er det heller ingen som mener, men det blir litt tynt sammenligningsgrunnlag for å sammenligne Hedvig og Louise, når vi har fått se så lite av Louise kontra Hedvig. 

Jeg følger begge to i sosiale medier, og baserer meg på hva jeg har sett i serien og i deres kanaler. Jeg liker Hedvig bedre enn Louise som profil/individ, men det er sikkert noen som liker LAR best. Jeg synes det lille som har blitt vist av LAR offentlig, ikke har vært særlig positivt basert på den argumentasjonen jeg har gitt tidligere. Jeg synes heller ikke hun er den beste matchen for David. Men det spiller ingen rolle hva vi mener. De velger jo selv og jeg ønsker de lykke til. :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, M.H85 said:

Det må du bare mene,men det stemmer ikke. Jeg har smalt ansikt og er tynn ( litt som Victoria Beckham med høye kinnbein),har aldri blitt rund av en liten dose botox.😅 Folk som han Christian Brenhovd med masse sånn fillers i kinn derimot😅

Fant dette bilde frøken Norge. Kjempe gammelt. 2010. 19 år gammel. Her er hun helt naturlig,men har den runde/oppblåste ansiktformen ,handler om fasong ikke botox. Og her er hun vesentlig mer oppblåst enn nå😉 Screenshot_20240130_234445_com.android.gallery3d.thumb.jpg.a8c7dc020954f8f44fc8372a03467c40.jpg

Her så hun naturlig og søt ut. Hvorfor må kvinner endre på utseendet sitt? Hvor får de dette fra? Er det på grunn av menn, eller fordi de konkurrerer med andre kvinner? Det eneste jeg har gjort er noen lyse striper i håret og jeg har ikke hatt problemer med verken menn eller sjalusi. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (6 timer siden):

Her så hun naturlig og søt ut. Hvorfor må kvinner endre på utseendet sitt? Hvor får de dette fra? Er det på grunn av menn, eller fordi de konkurrerer med andre kvinner? Det eneste jeg har gjort er noen lyse striper i håret og jeg har ikke hatt problemer med verken menn eller sjalusi. 

Dessverre slik at for å bli "kjendis" slik som hun så føler de nok behov for å måtte endre på utseende for å passe inn,påvirket av alle andre i bransjen. For hun er jo typisk D kjendis uten at hun er kjent for å være en sanger eller god skuespiller osv. Giftet seg med en kjendis ....90% av kjendisene i Norge er jo der i dag🙈 Mens før i tiden hadde man skikkelige kjendiser som faktisk presterte på en scene innen film&musikk osv. Altså de finnes enda disse kjendisene med talent,men etter at reality verden tok over ble alle kjendiser🙈 Alt fra Idol til paradise hotell til de mangfoldige talent løse showene der ute som bare blir mer og mer ekstreme....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (På 31.1.2024 den 6.00):

Syntes litt synd på Tone. Tror nok også han holder på henne litt pga å ikke avvise henne etter at hun kjente på litt sjalusi følelse for Iselin da hun kom inn. Hun var jo I skyene da hun deltok i stjernekamp.  

Ikke synd i henne. Ansvar for sitt eget liv, David er jo ikke pliktet holde henne i jobb. Av David sine profiler er vel hun den med minste oppmerksomhet og profilering🤔 Alex gjorde det superbra i skal vi danse, Iselin er blitt en popis sexolog/underholder....Tone er jo først og fremst en vanlig småbarnsmor nå. Ikke feil det,men hun har liksom ikke noe nytt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å se på Alle elsker David. At han er sliten har nok litt med at han har høyt blodtrykk å. Man blir sliten av det. Tror ikke han skjønner at han ikke skal drikke energi drikke når man har høyt blodtrykk. Skal ikke ha farris med kullsyre en gang da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
megda skrev (46 minutter siden):

Er det ikke merkelig at hun forrige dama var nesten klin lik dattera?

jo, det var jo det. 

Ikke bare merkelig, men direkte ekkelt. Og freaky. Jeg så ofte ikke forskjell på dem faktisk

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

megda skrev (1 time siden):

Er det ikke merkelig at hun forrige dama var nesten klin lik dattera?

jo, det var jo det. 

Merkelig nok er eks-kona og dattera klin like de også.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (19 timer siden):

Merkelig nok er eks-kona og dattera klin like de også.

De er jo alle like blonde og slanke iallefall. Barnemor,datter,eks og ny kjæreste. 😅 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...