Gå til innhold

Louise Angelica Riise og David Eriksen

Fremhevede innlegg

Skrevet
punkyB skrev (13 timer siden):

Ja hvordan klarte hun å få snudd det til at det hundeopplegget plutselig ble til at han måtte be om unnskyldning 

Det med møblene ble jo også litt til at han måtte be litt om unnskyldning for at han protesterte - dette fordi nye dyre møbler ser jo selvfølgelig bra ut  - men betyr jo dermed ikke at det er ok/normalt å bruke så mye penger på det 

Hytta er jo ganske ny så de møblene som var der fra før kunne jo ikke være så gamle 

Teppet var nytt og kostet 25000kr, så David var jo ganske fortvilet over at hun ville bytte ut det. Han skulle sagt, ja, hvis du betaler! Hun driver jo bare og shopper på hans kort. 

• Liker 5
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Renisa skrev (23 timer siden):

Hvis ikke Louise Angelica Riise begynner å oppføre seg normalt så blir hun norges Anna Anka. / Gunilla Persson

Gunilla har vel tjent sine penger selv i det minste. 

• Liker 2
Skrevet

Ingen i dette toskete reality-bobla kan si at de blir lurt. De ønsker penger og oppmerksomhet alle som en. Alt er iscenesatt tull og tøys. De blir rikere på at seere blir engasjert.  Hadde de oppført seg normalt hadde underholdningsverdien vært like høy som å se på naboen gjennom vinduet mens han ruller seg en sigg. 

• Liker 10
Skrevet
Renisa skrev (15 timer siden):

Jeg har aldri noensinne sett John Arne Riise har fått så mye støtte og omtanke i diverste nettavis facebook kommentarfelt etter at han åpnet seg på klippet fra alle elsker David. 
Det er godt å se. Jeg tror John Arne egentlig er en veldig snill og følsom fyr.

John Arne er en fin fyr han. Dessverre har han vært uheldig med noen av de "gode" rådgiverne sine, som igjen har ført til økonomiske problemer osv.

• Liker 13
Skrevet
Mollebolle skrev (17 minutter siden):

John Arne er en fin fyr han. Dessverre har han vært uheldig med noen av de "gode" rådgiverne sine, som igjen har ført til økonomiske problemer osv.

Ja han har blitt lurt av rådgivere men ikke minst de to damene han har vært gift med( Guri Havnevik er vel den eneste som giftet seg med han pga kjærlighet og ikke penger og status. Han skulle holdt seg til henne.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har egentlig likt LAR hele tiden, synes hun har fremstått som en søt jente, om enn ikke spesielt intellektuell anlagt. Men i disse episodene som har vært vist denne uken synes jeg ikke hun har kommet så godt ut av.

For det første da hun drev og kjøpte inn til hytten: for en måte å kommandere mannen sin på ! Kjefting hit og dit fordi han tok ut møblene i feil rekkefølge, hvorfor kunne hun ikke bare gjort det selv da, hvis det skulle gjøres i en spesiell rekkefølge? Og det at hun hadde kjøpt nytt teppe, helt uten  snakke med D, selv om det gamle teppet var helt nytt og kostet 25 000 kroner, er det egne penger hun handler med eller hans kort? 

Likte heller ikke den valpehistorien, hun kjenner nok D godt nok til å vite at når han først treffer disse valpene blir det vanskelig for ham å forlate dem, hvilket det viste seg å bli!

Og JAR sa jo rett ut at hun hadde nektet på noe forhold til DE da pressen begynte å ringe. Han fikk ikke vite det før han så et bilde de postet på IG. Han følte seg dum og lite verdt. Hvorfor ble hun ikke konfrontert med det?

Nei, hun sank mye for meg denne uken. Begynner å bli enige med dem som mener hun er manipulerende.

• Liker 14
  • Nyttig 13
Skrevet
Renisa skrev (11 minutter siden):

Ja han har blitt lurt av rådgivere men ikke minst de to damene han har vært gift med( Guri Havnevik er vel den eneste som giftet seg med han pga kjærlighet og ikke penger og status. Han skulle holdt seg til henne.

Kjenner du GH siden du uttaler deg om henne?

• Nyttig 3
Skrevet
Pås skrev (23 minutter siden):

Og JAR sa jo rett ut at hun hadde nektet på noe forhold til DE da pressen begynte å ringe. Han fikk ikke vite det før han så et bilde de postet på IG. Han følte seg dum og lite verdt. Hvorfor ble hun ikke konfrontert med det?

Nei, hun sank mye for meg denne uken. Begynner å bli enige med dem som mener hun er manipulerende.

Tror JAR fikk en covertatovering ganske raskt etter bruddet. 

IMG_4696.jpeg

IMG_4690.jpeg

• Nyttig 2
Skrevet
Pås skrev (31 minutter siden):

Jeg har egentlig likt LAR hele tiden, synes hun har fremstått som en søt jente, om enn ikke spesielt intellektuell anlagt. Men i disse episodene som har vært vist denne uken synes jeg ikke hun har kommet så godt ut av.

For det første da hun drev og kjøpte inn til hytten: for en måte å kommandere mannen sin på ! Kjefting hit og dit fordi han tok ut møblene i feil rekkefølge, hvorfor kunne hun ikke bare gjort det selv da, hvis det skulle gjøres i en spesiell rekkefølge? Og det at hun hadde kjøpt nytt teppe, helt uten  snakke med D, selv om det gamle teppet var helt nytt og kostet 25 000 kroner, er det egne penger hun handler med eller hans kort? 

Likte heller ikke den valpehistorien, hun kjenner nok D godt nok til å vite at når han først treffer disse valpene blir det vanskelig for ham å forlate dem, hvilket det viste seg å bli!

Hun handler garantert ikke med sine penger, virker som om hun sparer sine penger, kjøper inn ting med davids kort/penger og selger sikkert tingene som er «gamle» å tar pengene selv…tror hun smir mens jernet er varmt for å sikre seg den dagen det er slutt.

• Liker 13
Skrevet
Maia3 skrev (27 minutter siden):

Kjenner du GH siden du uttaler deg om henne?

Absolutt ikke men hun har aldri vært pr kåt, holdt kortene tett til brystet og ser normal ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Renisa skrev (14 minutter siden):

Absolutt ikke men hun har aldri vært pr kåt, holdt kortene tett til brystet og ser normal ut. 

Farlig å uttale seg sånn. (Om GH) Mye du ikke vet om ekteskapene hans tydeligvis 

Endret av Maia3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvem var han sammen med før Hedvig?

Skrevet
Renisa skrev (1 time siden):

Han går vel etter en spesiell type damer også kanskje? For å sitere Kolvner i kamp: De tynne med silikon og brunkrem i trynet. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (1 time siden):

Hvem var han sammen med før Hedvig?

Var det ikke Brita som han har barn med?

Endret av Tough cookie
Skrevet
Renisa skrev (1 time siden):

Hun giftet seg heller ikke med han av kjærlighet nei 

• Nyttig 4
Skrevet
Grüner skrev (2 timer siden):

Teppet var nytt og kostet 25000kr, så David var jo ganske fortvilet over at hun ville bytte ut det. Han skulle sagt, ja, hvis du betaler! Hun driver jo bare og shopper på hans kort. 

Hun er ei pen dame som liker shopping. Kunne han ikke tilbydd det som en eldre mann, er det jo ikke sikkert hun hadde likt han.

Nå skal ikke jeg si sikkert, men noe føler jeg personlig han må betale for å være så mye eldre. Hadde aldri hatt en eldre mann så fremt jeg ikke likte penger mer enn kjærlighet. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hedvig var jo helt håpløs og oppførte seg som et barn i tillegg til at hun gjorde mange og dumme impulsive valg og var vimsete og ukonsentrert pga adhd-en. Da det ble slutt tenkte jeg at han kanskje ville velge en litt er eldre og modnere partner neste gang….

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (35 minutter siden):

Hedvig var jo helt håpløs og oppførte seg som et barn i tillegg til at hun gjorde mange og dumme impulsive valg og var vimsete og ukonsentrert pga adhd-en. Da det ble slutt tenkte jeg at han kanskje ville velge en litt er eldre og modnere partner neste gang….

Kanskje dette er damer som trenger en farsfigur. Som velger litt eldre menn i manko på noe. Kan være han ønsker å leve som evig ung og hva er vel bedre enn å leve med ei ung flott dame? Kanskje de begge to får det de higer etter, men at gi og ta da blir høyst nødvendig grunnet aldersforskjell. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

For en manipulerende adferd fra Louise. Reise med kamerateam på slep til en kennel.

Som om ikke innehaver hadde godkjent dette i forkant.

Nøye planlagt og joda, noen reiser sikkert "bare for å kikke" på valp, men disse er et fåtall.

Herregud, som jeg savner Hedvig med sin kaos, men varme og raushet for barna ❤️ Hun trollemor Riise, passer bedre inn i blant folkeeventyrene...... 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet

Men kjære vene, selv om dere misliker Louise, er da David sammen med henne av helt egen fri vilje. Godt mulig han blir lei både det ene og det andre etterhvert, men pr nå er han åpenbart sammen med den dama han elsker. Og han virker ikke dum, han vet selvfølgelig godt at hun lever på han, det er jo hans måte å ta vare på sine nærmeste. Dessuten, han er såpass gammel at han nok har blitt rausere med årene og godtar flere usympatiske sider ved de han liker enn gjerne yngre folk gjør.

Selv kunne jeg aldri tatt for meg av et annet menneskes penger på den måten hun gjør, men hun får jo lov av han som har pengene. Det er fullstendig opp til han.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...