Surikatt Skrevet 28. januar #2261 Skrevet 28. januar Ninaen skrev (6 timer siden): Hvis man leser kroppsspråket til David så kan man nesten mistenke at han har krevd det. Fordi han er jo også blitt lurt oppi dette. Man kan si mye om David, men har inntrykk av at han er oppriktig snill, og måten han har engasjert seg i Colin osv. Kan aldri tenke meg at han hadde tillatt at det ble lagt ut bilde av ham med Colin hvis han visste at JAR ikke visste om forholdet osv. Så det virker jo som hun har «lurt» begge to i den fasen der. Og at dette er David sin måte å gi JAR oppreisning på. I så fall så sier det mye om David, i positiv forstand. LAR kom veldig dårlig ut av den episoden der. Oppreising? Han tjener vel en del penger på dette der han sitter og ser ut som en tulling mens JAR forteller om sin opplevelse av Louise Angelica. Et merkelig skue 3
Gjest Ninaen Skrevet 28. januar #2262 Skrevet 28. januar Surikatt skrev (5 minutter siden): Oppreising? Han tjener vel en del penger på dette der han sitter og ser ut som en tulling mens JAR forteller om sin opplevelse av Louise Angelica. Et merkelig skue Poenget var at den seansen opplevdes mer som David og JAR mot LAR enn noe annet. Begge tjente vel på det. Se også kommentaren over her om positiv oppmerksomhet for JAR. Det var LAR som kom maks dårlig ut av det der. Så David tjente i så fall penger på hennes bekostning, ikke JAR sin. 🙂
29_j Skrevet 28. januar #2263 Skrevet 28. januar Carabilla skrev (6 timer siden): En hel del 🚩🚩🚩 hos den dama der... Hopper raskt inn i forhold, maser om barn og giftemål raskt, tar over kontrollen i alle arenaer i livet hans, dytter hans barn unna for å få plass til seg og sitt, manipulerer og lurer seg til ting ved å fortelle løgner og halvsannheter, hinsides pengeforbruk på andres bekostning... Største 🚩 er at hun involverte sønnen sin i Davids liv så tidlig, uten engang å si i fra til barnefar...Utmerket teknikk for å beholde David, som ikke klarer si nei og som nå føler ansvaret for guttungen hennes. Hallo, varsellampene burde ringt for lengst🚨🚨🚨 Yes!!🚩🚩🚩 5 1
Jentemamma88 Skrevet 28. januar #2264 Skrevet 28. januar Renisa skrev (39 minutter siden): Virker ikke som det er så mange som liker Louise Angelica…. Kunne noen skrevet noe fint om henne? Hilsen nysgjerrig 1
punkyB Skrevet 28. januar #2265 Skrevet 28. januar Fnugg1 skrev (9 timer siden): Snakk om å tvinne David rundt lillefingeren. Hun er altså så utspekulert og manipulerende. Hun vet at hun er det også, men så lenge hun bare trenger blunke litt med tårevåte øyne så funker det det jo, for henne. Skjønner godt han ble forbannet etter å ha blitt lurt med på det valpegreiene og så var det jo selvfølgelig han som måtte be om unnskyldning. Altså…. Jeg sier det igjen, hun er creepy den dama. Synes ikke David virker lykkelig i det hele tatt, smiler anstrengt og stresser som bare det. Og det med god grunn, spør du meg. Og hvordan hun opptrådte ang JAR er bare vondt og tragisk å se/høre. Ja hvordan klarte hun å få snudd det til at det hundeopplegget plutselig ble til at han måtte be om unnskyldning Det med møblene ble jo også litt til at han måtte be litt om unnskyldning for at han protesterte - dette fordi nye dyre møbler ser jo selvfølgelig bra ut - men betyr jo dermed ikke at det er ok/normalt å bruke så mye penger på det Hytta er jo ganske ny så de møblene som var der fra før kunne jo ikke være så gamle 16 2
Renisa Skrevet 28. januar #2266 Skrevet 28. januar Jentemamma88 skrev (47 minutter siden): Kunne noen skrevet noe fint om henne? Hilsen nysgjerrig Vanskelig å finne noe fint å si om henne desverre. 13
Renisa Skrevet 28. januar #2267 Skrevet 28. januar Jeg håper John Arne advarer David å forteller han akkurat hvordan hun er,jeg tror ikke det skal så mye til fordi det virker som om David har begynt å bli skeptisk,irritert og fått nok av å bli pushet på hele tiden… utrolig rart at LAR godtok at JAR fikk uttale seg i den episoden… jeg tror de kommer til å teame seg opp mot Louise… begge er nok lei av å bli utnyttet.. 6 1
Surikatt Skrevet 28. januar #2268 Skrevet 28. januar (endret) Så lenge han er i det miljøet der med folk som er 20-40 år yngre enn han så møter han kun på golddiggere. Dette forholdet er dømt til å mislykkes . Hvorfor skal han be om unnskyldning for hennes manipulerende oppførsel? Det er helt sykt. Endret 29. januar av Surikatt 12 11
Gjest Ninaen Skrevet 28. januar #2269 Skrevet 28. januar Renisa skrev (31 minutter siden): Jeg håper John Arne advarer David å forteller han akkurat hvordan hun er,jeg tror ikke det skal så mye til fordi det virker som om David har begynt å bli skeptisk,irritert og fått nok av å bli pushet på hele tiden… utrolig rart at LAR godtok at JAR fikk uttale seg i den episoden… jeg tror de kommer til å teame seg opp mot Louise… begge er nok lei av å bli utnyttet.. tviler på hun fikk noe valg…David sin serie, David sin pengesekk. Enig med deg i siste.
Lucy283 Skrevet 28. januar #2270 Skrevet 28. januar Jeg reagerte veldig på henne nå i flere episoder. For eks der hvor hun har kjøpt nytt teppe til hytten deres uten å si det til D. Og David likte jo ikke det såklart siden teppet han hadde kostet 25 k og var vanskelig å få solgt til den prisen. Men nei hun skulle jo seff få det som hun ville ja… som vanlig. Tipper det blir brudd mellom dem ja hun vil jo egentlig ha flere barn og noe ikke han ønsker vel 5 8
Cami9 Skrevet 28. januar #2271 Skrevet 28. januar Elidaa skrev (9 timer siden): Louise er jo voksen, David er voksen. Synes det er så merkelig at folk her tenker at hun utnytter han, det er et voksent menneske med mye livserfaring det er snakk om her 😅 det er ikke en liten stakkar😅 Synes det er litt overdrevet negativt snakk om henne her. Hun ser jo pen ut. Og virker som en bra dame. Ikke noe forferdelig hun har gjort eller sagt slik jeg ser det iallefall. Overfladisk er hun nok, ja. Men, i 2026 finner man flere overfladiske mennesker enn noensinne. Og dessverre blir plastiske operasjoner og lignende fiksing av utseende mer og mer normalt. Det er trist hvor viktig det har blitt for normale mennesker å bruke store summer av penger på å endre utseendet sitt. Spesielt kvinner i underholdningsbransjen som egentlig er vakre som de er, synd at normale aldringstegn skal viskes bort.. Det blir egentlig en annen diskusjon, men det ser ut som narcisisstiske trekk og selvopptatthet øker i samfunnet mer og mer. Og dessverre blir det normalisert, og utseendefokus får mer oppmerksomhet enn det burde i sosiale medier. En grunn til at damer som Lovise tar adhd utredning privat, er jo fordi man ikke får utredning offentlig om man ikke har betydelige vansker i hverdagen/lavere livskvalitet grunnet ADHD. Om man klarer seg fint, har man ikke rett på offentlig utredning. Dette synes jeg er bra, for det begrenser presset på det offentlige, og de som virkelig trenger det får hjelp istedenfor de som faktisk klarer seg fint tross at de kan ha symptomer på ADHD. Hjelper ikke å være pen hvis man er rævhøl på innsiden? Så pen er hun da ikke, hun har ingen mimikk i ansiktet og altfor mye fillers 10 14
Rødvinsfilosofen Skrevet 28. januar #2272 Skrevet 28. januar Så tre klipp med reklame for programmet «Alle elsker David». Noen som vet hvor mye de får for å stille opp i denne produksjonen? 😅 Skjønner at de må konstruere konflikter, gjøre flere opptak av de samme scenene, og at de må lage mest mulig drama for å skape interesse for serien, som har gått i 7 (!) sesonger…Bare forstår ikke helt at de ønsker å bli fremstilt på denne måten? Særlig ikke barna. Er ikke merkevarebygging for enkeltmennesker det David Eriksen, kjæresten og teamet i Eccentric jobber med? 5
Mollami Skrevet 29. januar #2273 Skrevet 29. januar Fnugg1 skrev (17 timer siden): Snakk om å tvinne David rundt lillefingeren. Hun er altså så utspekulert og manipulerende. Hun vet at hun er det også, men så lenge hun bare trenger blunke litt med tårevåte øyne så funker det det jo, for henne. Skjønner godt han ble forbannet etter å ha blitt lurt med på det valpegreiene og så var det jo selvfølgelig han som måtte be om unnskyldning. Altså…. Jeg sier det igjen, hun er creepy den dama. Synes ikke David virker lykkelig i det hele tatt, smiler anstrengt og stresser som bare det. Og det med god grunn, spør du meg. Og hvordan hun opptrådte ang JAR er bare vondt og tragisk å se/høre. Ja , om ikke hun har gjort det før, fikk hun virkelig vist hvem hun er, da hun skulle «overraske» David igår! Det var direkte ubehagelig å se/ høre på. Hun har null respekt for både ham og familien hans, og oppfører seg som ei bortskjemt fjolle, samtidig som hun er utstudert manipulativ.At det er han som ender opp med å si unnskyld, er et kjempestort rødt flagg! Narsissisme i høyeste potens! Løp! 18 10
RandiO Skrevet 29. januar #2274 Skrevet 29. januar David fremstår som veldig snill og omsorgsfull, men samtidig litt dum og ekstremt ettergivende. Han stiller ikke seg selv i et godt lys sånn sett… Det fremstår i serien som at alle utnytter han. 18
bonsaijenta Skrevet 29. januar #2275 Skrevet 29. januar Gårdagens episode var veldig spesiell. LAR vet at hun går over streken når det gjelder David men hun gjør det likevel. Hun kjenner til hans svake punkt for dyr. Det visste hun å utnytte og han han forstår at han er blitt lurt så griner hun og forklarer at hun mente det bare godt i å vise han valper hun vet han ikke klarer å si nei til🙄🙈 Sånt overkjøring gjør jeg ikke overfor partner. Slike avgjørelser tas etter nøye vurderinger og felles avgjørelse, ikke lure den andre. 20 5
Carabilla Skrevet 29. januar #2276 Skrevet 29. januar Så mange folk han har rundt seg, er det virkelig ingen som kan fortelle han at han blir lurt??? 3 8
Tough cookie Skrevet 29. januar #2277 Skrevet 29. januar (endret) bonsaijenta skrev (3 timer siden): Gårdagens episode var veldig spesiell. LAR vet at hun går over streken når det gjelder David men hun gjør det likevel. Hun kjenner til hans svake punkt for dyr. Det visste hun å utnytte og han han forstår at han er blitt lurt så griner hun og forklarer at hun mente det bare godt i å vise han valper hun vet han ikke klarer å si nei til🙄🙈 Sånt overkjøring gjør jeg ikke overfor partner. Slike avgjørelser tas etter nøye vurderinger og felles avgjørelse, ikke lure den andre. Hun burde sagt til David med en gang at de kun skulle se på valp. For en selvopptatt bortskjemt dame Endret 29. januar av Tough cookie 11
Cami9 Skrevet 29. januar #2278 Skrevet 29. januar Rødvinsfilosofen skrev (9 timer siden): Så tre klipp med reklame for programmet «Alle elsker David». Noen som vet hvor mye de får for å stille opp i denne produksjonen? 😅 Skjønner at de må konstruere konflikter, gjøre flere opptak av de samme scenene, og at de må lage mest mulig drama for å skape interesse for serien, som har gått i 7 (!) sesonger…Bare forstår ikke helt at de ønsker å bli fremstilt på denne måten? Særlig ikke barna. Er ikke merkevarebygging for enkeltmennesker det David Eriksen, kjæresten og teamet i Eccentric jobber med? Kjæresten (LAR) jobber ikke😂 1 2
Renisa Skrevet 29. januar #2279 Skrevet 29. januar Mollami skrev (4 timer siden): Ja , om ikke hun har gjort det før, fikk hun virkelig vist hvem hun er, da hun skulle «overraske» David igår! Det var direkte ubehagelig å se/ høre på. Hun har null respekt for både ham og familien hans, og oppfører seg som ei bortskjemt fjolle, samtidig som hun er utstudert manipulativ.At det er han som ender opp med å si unnskyld, er et kjempestort rødt flagg! Narsissisme i høyeste potens! Løp! Veldig bra skrevet!!! Spot on. 6 1
Sh999 Skrevet 29. januar #2280 Skrevet 29. januar Jeg må si jeg ble sjokkert over å se når hun skulle «overraske « David og tok han med på kennel! Vel vitende om at D ikke har lyst på en ny hund, manipulerer hun han på den måten. Han ble selvfølgelig sint og skuffet, og hun bruker da tårer som virkemiddel fordi han ble sint og «misforsto» Hva ender det opp med ? Jo LAR fikk det akkurat som hun ville. David fikk dårlig samvittighet, og det ble ny hund. Altså.., håper virkelig D ser dette selv i et annet lys i ettertid, når det er dokumentert så tydelig . 12 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå