Carabilla Skrevet 27. januar #2201 Skrevet 27. januar (endret) Jeg forstår virkelig ikke behovet for å pusse opp og bytte ut møbler hele tiden,må jo bli veldig dyrt. Jeg hadde blitt utslitt av å leve med et sånn mennrske. Endret 27. januar av Carabilla 10 4
Carabilla Skrevet 27. januar #2202 Skrevet 27. januar (endret) 29_j skrev (2 timer siden): Alle har jo ADHD. Sikkert vi også om vi tester oss. Blitt trendy å ha ADHD... Endret 27. januar av Carabilla 7 2
Grüner Skrevet 27. januar #2203 Skrevet 27. januar Kålrota skrev (22 timer siden): Og nå har Andrea også fått fokus på økonomi/ADHD. Hun var sjokkert over at hun kun skulle ha 1000 kroner til restaurant i måneden og bursdagsgave fra far til 29-årsdagen var 5000 kroner. De har et forbruk som ikke helt samsvarer med folk flest. 5000kr i bursdagsgave fra far er jo ikke så ekstremt, og 1000kr i restaurantbudsjett er ganske lite! Da hun sa at hun hadde 6000kr i matbudsjett, tenkte jeg at det ikke var så ille, men når det var ytterligere 6000 bare i takeaway og tilsvarende på restaurant, ja da ble det ganske voldsomt. Og den hundebarnehagen var jo dyrere enn en fulltidsplass i en bhg for barn og forsikring bare av hunden var 1600kr/mnd! Og hun shopper jo også mye. I en tidligere sesong så sa hun at hun hadde 10 skinnjakker el noe sånt og likevel kjøpte hun en ny til 10000kr. Så hun auser jo ut penger. Men adhd-diagnosen kan ha gjort det verre. 2
Sh999 Skrevet 27. januar #2204 Skrevet 27. januar Nå er ikke jeg noe stor fan av JAR, men fikk vondt av han når jeg så det intervjuet med han på tv2.no. L har ikke behandlet han bra. 6 1 9
Grüner Skrevet 27. januar #2205 Skrevet 27. januar Louise kunne jo ha snakket med han først, da: https://www.tv2.no/video/underholdning/sa-ingen-glede-i-livet/20324259?abgroup=neste4a&playlist=JI19dxLbnd 2 5
Kålrota Skrevet 27. januar #2206 Skrevet 27. januar Vi lever i helt ulike verdener. Jeg har aldri vært i nærheten av å gi barna 5000 kr til en vanlig bursdag. Ikke til 18, 20 eller 25 heller. 1 2
Taffel Skrevet 27. januar #2207 Skrevet 27. januar Synes det er en pinlig seanse m Jon Arne. Døøør av folk som tror de fremstår som bra når de sier: Åååå, inger liker deg, men jeeeeg gjør det.. JAR har vanvittig høy stjerne i internasjonalt fotballmiljø. Så jeg tar en David. Det litt søtt når en forfengelig eldre mann som lar seg piske rundt av kjæreste, egentlig er stolt over at barna er bortskjemte, og klarer seg noenlunde i bransjen sin, men ikke suverent - skal fixe omdømmebyggingen🤭 6 1
Grüner Skrevet 27. januar #2208 Skrevet 27. januar Kålrota skrev (12 minutter siden): Vi lever i helt ulike verdener. Jeg har aldri vært i nærheten av å gi barna 5000 kr til en vanlig bursdag. Ikke til 18, 20 eller 25 heller. Nei, men det er ikke unormalt, så det er ingen grunn til å si at stemple det som det, når det heller er du som er i den andre enden av skalaen og har dårlig råd! Men den shoppingen til Andrea og å bruke samlet nær 20000kr på mat og 50-60 000 i forsikring og bhg for bikkja er unormalt!
Cami9 Skrevet 27. januar #2209 Skrevet 27. januar Carabilla skrev (2 timer siden): Jeg forstår virkelig ikke behovet for å pusse opp og bytte ut møbler hele tiden,må jo bli veldig dyrt. Jeg hadde blitt utslitt av å leve med et sånn mennrske. Hun er ekstrem! Er jo galskap.. Hva med å gi litt penger til veldedighet i steden.. 9 9
Cami9 Skrevet 27. januar #2210 Skrevet 27. januar (endret) Sh999 skrev (1 time siden): Nå er ikke jeg noe stor fan av JAR, men fikk vondt av han når jeg så det intervjuet med han på tv2.no. L har ikke behandlet han bra. Enig! Og man ser jo hvordan LAR herser med de hun er sammen med, hu er en Cruella og JAR fortjener bedre. Endret 27. januar av Cami9 9 5
bonsaijenta Skrevet 27. januar #2211 Skrevet 27. januar Så det ble slutt mellom JAR og LAR fordi hun ville ha flere barn men velger å bli sammen med David som er mer klar på å bli bestefar enn en ny runde med bleieskift? Det gir jo ingen mening. Jeg er spent på hvor lenge forholdet til David varer hvis hun fortsetter med disse oppussingsprosjektene sine. Før eller siden vil tålmodigheten ta slutt. 17 3
Surikatt Skrevet 27. januar #2212 Skrevet 27. januar Carabilla skrev (4 timer siden): Jeg forstår virkelig ikke behovet for å pusse opp og bytte ut møbler hele tiden,må jo bli veldig dyrt. Jeg hadde blitt utslitt av å leve med et sånn mennrske. Det er David sine penger hun bruker. Hun virker veldig manipulerende jeg fatter ikke at han ikke setter henne på plass. Stopp pengestrømmen. 12 5
Reisejenta Skrevet 27. januar #2213 Skrevet 27. januar Surikatt skrev (6 minutter siden): Det er David sine penger hun bruker. Hun virker veldig manipulerende jeg fatter ikke at han ikke setter henne på plass. Stopp pengestrømmen. Det forstår ikke jeg heller. Helt utrolig faktisk. Fatter heller ikke at de forstår hvor dumt og lite bærekraftig dette fremstår som utad. 1 7
Grüner Skrevet 27. januar #2214 Skrevet 27. januar (endret) David må slutte å være så dumsnill og låne bort kredittkortet sitt til den shopoholiker-dama si - han klarer jo ikke å si nei til henne, jo selv om hun tømmer kontoen hans! Endret 27. januar av Grüner 5 4
Sol79 Skrevet 27. januar #2215 Skrevet 27. januar Litt morsomt når hun som jobber i EP gikk forbi da han lasta hengeren og sa "har ikke dere renovert ca 7 ganger nå da?" Det er jo helt sykelig. 21 2
Diverse Skrevet 27. januar #2216 Skrevet 27. januar Sol79 skrev (11 minutter siden): Litt morsomt når hun som jobber i EP gikk forbi da han lasta hengeren og sa "har ikke dere renovert ca 7 ganger nå da?" Det er jo helt sykelig. Det er vel fordi Louise har veldig lite innhold i livet sitt, så da må hun finne på noe for å få tiden til å gå. Og da er vel shopping på andres regning det hun kan og kjenner. Det virker ikke som hun har så mange andre interesser. 9 2
Cami9 Skrevet 27. januar #2217 Skrevet 27. januar (endret) Bare meg som tenker at Louise har valgt å få ADHD utredning nylig, fordi hun fremstår som innmari dust i programmet som skal bytte ut alt David eier og har? At hun føler hun fremstår slem liksom og at hun nå kan skylde på ADHD? Endret 28. januar av Cami9 12 3 4
Surikatt Skrevet 27. januar #2218 Skrevet 27. januar Cami9 skrev (1 time siden): Bare meg som tenker at Louise har valgt å få ADHD utredning nylig, fordi hun fremstår som innmari dust i programmet som skal bytte ut alt David eier og har? At hun føler hun fremstår slem liksom? Hun burde heller utredes for shoppinggalskap. Jeg ble sjokkert over hvordan hun overkjørte David på hytta med de nye møblene. Om dette er sant og ikke bare skuespill for serien sin skyld, så burde han komme seg bort snarest mulig. Jeg fatter ikke at det er mulig. 10 8
Cami9 Skrevet 27. januar #2219 Skrevet 27. januar Surikatt skrev (1 time siden): Hun burde heller utredes for shoppinggalskap. Jeg ble sjokkert over hvordan hun overkjørte David på hytta med de nye møblene. Om dette er sant og ikke bare skuespill for serien sin skyld, så burde han komme seg bort snarest mulig. Jeg fatter ikke at det er mulig. Han virker oppriktig rimelig oppgitt syns jeg🙄 Skjønner han veldig godt, hvem tror hun at hun er? Tar med seg kiden og flytter inn i hans kåk - og forventer at han skal føye seg etter alt hu ønsker - gi hun livet hun vil ha - hva får han liksom? Mtp at han eier 80 % og hun 20 % eller hva det er, så bør jo han uansett få bestemme mesteparten eller?!! 4 10
Tough cookie Skrevet 28. januar #2220 Skrevet 28. januar (endret) Grüner skrev (8 timer siden): Louise kunne jo ha snakket med han først, da: https://www.tv2.no/video/underholdning/sa-ingen-glede-i-livet/20324259?abgroup=neste4a&playlist=JI19dxLbnd Noe så tarvelig av Louise. De har barn sammen, og da informerer man den andre forelderen om at man har møtt en ny som også barnet har blitt involvert i. Endret 28. januar av Tough cookie 5 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå