Gå til innhold

Louise Angelica Riise og David Eriksen

Fremhevede innlegg

Skrevet
fusetufs skrev (Akkurat nå):

LAR blir ikke lei før penga er borte.,,

Tror han blir lei lenge før henne. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fnugg1 skrev (20 timer siden):

Er nok Louise som har gitt han noen ekstra bekymringsrynker, han virker også litt irritabel synes jeg. 

Det har han jo selv sagt i intervju også. Han har vært stressa og mer hissig enn vanlig pga mye jobb og tøff tid på jobb, lite fritid og lite egentid. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Carabilla skrev (23 timer siden):

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louise bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut, gjør meg kjempe sint. At David godtar det???

Boligmarkedet er jo tøft å komme inn på som student og ung nå i dag.

Hun er så egoistisk at jeg blir kvalm.

Hun koster nok David mer enn hva han bruker på barna sine...

Hun  vil bli hans undergang...slik som det endte med Jon  A Riise....Hun tar ALT!

Helt enig!!

Louise Riise er og blir ei tjuvkjerrig…

melker kontoen til mannfolka tørr!!!

farlig kynisk dame 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Renisa skrev (54 minutter siden):

Helt enig!!

farlig kynisk dame 

Ja lurer egentlig hvor mye hun bidrar økonomisk der? Hun ser jo på han med lange øyne når hun har handlet. Gaad, kan de ikke tjene sine egne penger? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sushiii skrev (På 23.8.2022 den 10.39):

Hvorfor bytter hun ikke etternavn nå som de ikke er gift mer? 

Det er jo identiteten hennes hun har hatt Riise navnet i mange år og det er navnet til sønnen hennes så det er helt forståelig 

• Liker 9
Skrevet

Ser Vokteren nå. Skulle ikke se det, men var ikke noe annet. De leppene er så hovne og såre. Det ser ikke bra ut. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Renisa skrev (1 time siden):

Helt enig!!

farlig kynisk dame 

Det er vel greit i dette tilfellet, da det åpenbart er det han vil ha.
Forholdet er jo en klassiker og han er bokstavelig talt ikke født i går. Selvfølgelig vet han at det er penger og status som gir han tilgang på søte, mye yngre damer. Han betaler prisen.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Carabilla skrev (På 14.1.2026 den 20.39):

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louise bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut, gjør meg kjempe sint. At David godtar det???

Boligmarkedet er jo tøft å komme inn på som student og ung nå i dag.

Hun er så egoistisk at jeg blir kvalm.

Hun koster nok David mer enn hva han bruker på barna sine...

Hun  vil bli hans undergang...slik som det endte med Jon  A Riise....Hun tar ALT!

Enig. Louise er drøy 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker man skal trå litt varsomt ovenfor voksne barn som fars nye unge kjæreste, men det gjør hun ikke. Presenterer Andrea som stedattera si og tar med Lukas på shopping til første skoledag for å gi han BI-stilen som han åpenbart ikke ønsket. Ikke rart Lukas spør kamera om faren har fått ny familie.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Cami9 skrev (På 7.1.2026 den 11.11):

Er vel pengebruken der hjemme det snakkes om… Hun betaler ikke en dritt og bruker bare pengene hans

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange er så opphengt i påstanden om at hun «bruker alle pengene til mann X og Y». Slik jeg ser det, er både David og eksen voksne menn som er fullt i stand til å ta egne valg og ta ansvar for sine liv. Her inne fremstilles de nærmest som skjøre og hjelpeløse ofre som blir «lurt» av LA, som om de ikke er klar over at deler av økonomien deres også kommer henne til gode.

Tror folk seriøst at hun har stjålet Davids kredittkort? Og hvis hun virkelig er så «fæl», «tyner ham for penger» og i tillegg vil «male alt beige», hvorfor er han da i et forhold med henne? Kan det være at også han har et eget ansvar her? Om ikke syntes jeg dere som er så bekymret for hans økonomi bør ta en telefon til politiet eller et krisesenter, slik at han får hjelp til å komme seg vekk fra denne kvinnen som manipulerer han for penger.

Jeg tipper heller at han er ganske fornøyd med ordningen. Og når han en dag går lei, eller hun blir «for gammel» (altså bikker 40), bytter han henne ut med en ny, ung blondine, og synes det er helt greit at hun får låne kortet hans litt her og der i retur.

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
Sol79 skrev (45 minutter siden):

Jeg tenker man skal trå litt varsomt ovenfor voksne barn som fars nye unge kjæreste, men det gjør hun ikke. Presenterer Andrea som stedattera si og tar med Lukas på shopping til første skoledag for å gi han BI-stilen som han åpenbart ikke ønsket. Ikke rart Lukas spør kamera om faren har fått ny familie.

Det må jo røre noe inni David når Lukas sier sant på tv. Andrea sa vel noe lignende? 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Beyblade skrev (På 15.1.2026 den 23.36):

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange er så opphengt i påstanden om at hun «bruker alle pengene til mann X og Y». Slik jeg ser det, er både David og eksen voksne menn som er fullt i stand til å ta egne valg og ta ansvar for sine liv. Her inne fremstilles de nærmest som skjøre og hjelpeløse ofre som blir «lurt» av LA, som om de ikke er klar over at deler av økonomien deres også kommer henne til gode.

Tror folk seriøst at hun har stjålet Davids kredittkort? Og hvis hun virkelig er så «fæl», «tyner ham for penger» og i tillegg vil «male alt beige», hvorfor er han da i et forhold med henne? Kan det være at også han har et eget ansvar her? Om ikke syntes jeg dere som er så bekymret for hans økonomi bør ta en telefon til politiet eller et krisesenter, slik at han får hjelp til å komme seg vekk fra denne kvinnen som manipulerer han for penger.

Jeg tipper heller at han er ganske fornøyd med ordningen. Og når han en dag går lei, eller hun blir «for gammel» (altså bikker 40), bytter han henne ut med en ny, ung blondine, og synes det er helt greit at hun får låne kortet hans litt her og der i retur.

Er David så rik da? Nå sier ikke jeg at skattelistene er fasit, men det gir en grei pekepinn, og jeg synes helt ærlig ikke at David er så rik som livsstilen og bolig skulle tilsi. En inntekt på 2,5 mill er da ikke usedvanlig mye. Jeg synes ikke det tilsier at man kan/skal reise rundt å leve som "kakser", totalrenovere leilighet, kjøre Porsche, 2-3 Rolexer, fore en voksen sønn med kost, losji og lommepenger. Men for all del....tror disse unge damene til David kommer til å bite han i ræven på et eller annet tidspunkt 🙄

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Mollebolle skrev (7 timer siden):

Er David så rik da? Nå sier ikke jeg at skattelistene er fasit, men det gir en grei pekepinn, og jeg synes helt ærlig ikke at David er så rik som livsstilen og bolig skulle tilsi. En inntekt på 2,5 mill er da ikke usedvanlig mye. Jeg synes ikke det tilsier at man kan/skal reise rundt å leve som "kakser", totalrenovere leilighet, kjøre Porsche, 2-3 Rolexer, fore en voksen sønn med kost, losji og lommepenger. Men for all del....tror disse unge damene til David kommer til å bite han i ræven på et eller annet tidspunkt 🙄

Du må huske på at de 2,5 mill bare er "lommepenger". Han bokfører nok det meste av det han bruker penger på i firmaet. Alt av middager og uteliv; representasjon. Reiser: "teambuilding" (Håper skatteetaten tar han på dette, de ansatte var tydelige på at de ikke gjorde mye faglig på disse turene som er et krav for fradrag) og generering av inntekt, klær, bil, møbler osv.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

David virker sliten og stresset. En mann på 60 som drikker mye, det er jo direkte festing og ikke bare vin til en middag hjemme. Veldig høyt tempo, og han henger med unge mennesker stort sett. Det å ha en kvinne som er såpass mye yngre krever også at han holder seg ung både i kropp og sjel. Men stresset og alderen begynner å prege ham selv om han er flott mann.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Så en episode der Louise skulle på et event og treffe en eller annen fra LA. Andrea var med. Må si Andrea kom ut av det på en veldig god måte. Louise not so much. Hun fremstår som utrolig desperat etter å «menge seg med piffen» 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Sonit skrev (3 timer siden):

David virker sliten og stresset. En mann på 60 som drikker mye, det er jo direkte festing og ikke bare vin til en middag hjemme. Veldig høyt tempo, og han henger med unge mennesker stort sett. Det å ha en kvinne som er såpass mye yngre krever også at han holder seg ung både i kropp og sjel. Men stresset og alderen begynner å prege ham selv om han er flott mann.

Syntes ikke han ser så sliten ut jeg? Han er fortsatt 57, ingen høy alder. (Jeg er 38 nå) Men han virker ikke så fornøyd. Er litt god på kroppsspråk, men jeg føler ikke han er 100% happy nå. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (40 minutter siden):

Så en episode der Louise skulle på et event og treffe en eller annen fra LA. Andrea var med. Må si Andrea kom ut av det på en veldig god måte. Louise not so much. Hun fremstår som utrolig desperat etter å «menge seg med piffen» 

Er jo det sim har bygget henne og det hun lever av så .

Kristian «Sirius» Rønning

JAR

David

neste blir vel krompen🙈

Skrevet
Outandabout skrev (43 minutter siden):

Ja, Andrea syntes jeg er veldig jordnær og snill. Hun vil ikke ta så mye plass, det liker jeg. Er litt sånn selv. 

• Liker 5
Skrevet

Hun liker jo og være med mannfolk som har penger. De ser jo ikke lykkelig ut, noen av de…

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
29_j skrev (11 timer siden):

Syntes ikke han ser så sliten ut jeg? Han er fortsatt 57, ingen høy alder. (Jeg er 38 nå) Men han virker ikke så fornøyd. Er litt god på kroppsspråk, men jeg føler ikke han er 100% happy nå. 

Ja, det er nok bedre formulert. Er man ikke happy og stresser produseres kortisol. Han virker ukomfortabel. Det er tydelig at han er en people pleaser, og det er mange som krever noe av ham; både jobb og særlig privat.

Og ja, han er 57, men fra 60 så begynner årene å rase om man ikke tar bedre vare på seg selv. Reagerer på all festingen, men det er jo et semi-redigert dokudrama så. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...