Gå til innhold

Louise Angelica Riise og David Eriksen

Fremhevede innlegg

Skrevet
MizzVic skrev (1 time siden):

Syns rett og slett det er dårlig gjort å bli sammen med en yngre dame som ønsker seg flere barn, når du selv er helt ferdig med det livet.

En dag blir kjæresten for "gammel".

Da er det for sent for hun å bli mor igjen, ikke kan hun bli ny "trophy-wife", mens han kan "kjøpe" en ny yngre utgave igjen.

Man er alderen sin, samme hvor ung man føler seg.

Hvorfor er det dårlig gjort? Hun velger da selv å bli sammen med han. Hun er godt kjent medzalderen hans. Pluss at hun er tidenes golddigger og har gjort det et levebrød å bare date velstående menn. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns rett og slett det er dårlig gjort å bli sammen med en yngre dame som ønsker seg flere barn, når du selv er helt ferdig med det livet.

Da er det for sent for hun å bli mor igjen, ikke kan hun bli ny "trophy-wife", mens han kan "kjøpe" en ny yngre utgave igjen.

Det er da et valg hun tar for seg selv. Om ønsket om flere barn var viktigst, så kunne gått for et helt annet liv, med en mann i passende alder, men det har hun ikke gjort. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louise bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut, gjør meg kjempe sint. At David godtar det???

Boligmarkedet er jo tøft å komme inn på som student og ung nå i dag.

Hun er så egoistisk at jeg blir kvalm.

Hun koster nok David mer enn hva han bruker på barna sine...

Hun  vil bli hans undergang...slik som det endte med Jon  A Riise....Hun tar ALT!

Endret av Carabilla
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Carabilla skrev (2 minutter siden):

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louisr bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut gjør meg kjeme sint. At David gostar det???

Ja jeg ble pinlig berørt. Louise kan da ikke bare hoppe inn her å si det. Som Lucas sa, hun er ikke mora hans. Blir Louise litt utenfor i denne gjengen? Føler heller ikke David er helt into Louise av en eller annen grunn. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun er jo ikke tvunget til å være sammen med han, og hun visste hvor gammel han var og at han hadde voksne barn, da hun ble sammen med han, så jeg er ikke enig med deg i at det er dårlig gjort av han. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

...og Louise hadde vel neppe egenkapital selv på Lucas sin alder. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

Hun er jo ikke tvunget til å være sammen med han, og hun visste hvor gammel han var og at han hadde voksne barn, da hun ble sammen med han, så jeg er ikke enig med deg i at det er dårlig gjort av han. 

Og Louise er godt voksen selv. Midten av 30åra 

• Nyttig 1
Skrevet
MizzVic skrev (2 timer siden):

Hun lever vel på han økonomisk? Han tjener jo en hel masse.  Hun er voksen og valgte selv å bli med han, så nei. Ikke dårlig gjort. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (9 minutter siden):

Vet at barna til David er voksne og veldig bortskjemt, men måten hun Louise bare kommer å tar over alt og dytter barna han ut, gjør meg kjempe sint. At David godtar det???

Hun koster nok David mer enn hva han bruker på barna sine...

Hun  vil bli hans undergang...slik som det endte med Jon  A Riise....Hun tar ALT!

Lucas oppfører seg jo som en bortskjemt brat, da, som trenger en liten realitetsorientering, men det burde kanskje ikke kommet fra henne.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
29_j skrev (4 minutter siden):

Og Louise er godt voksen selv. Midten av 30åra 

Hun er jo ikke for gammel til å få barn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

Hun er jo ikke for gammel til å få barn. 

Neinei men om hun hadde de hensiktene så burde hun tenkt på det før hun gikk inn i forhold med han. 

Jeg tror helt ærlig at det blir irritasjoner mellom de fremover og at det muligens blir slutt. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
29_j skrev (2 minutter siden):

Neinei men om hun hadde de hensiktene så burde hun tenkt på det før hun gikk inn i forhold med han. 

Jeg tror helt ærlig at det blir irritasjoner mellom de fremover og at det muligens blir slutt. 

Ja, det er det jeg tenker også. Hvis hun vil ha flere barn, burde hun jo ikke gå etter en mann som er en generasjon eldre, som allerede har barn som er voksne. 

Jeg tror ikke det blir et evigvarende forhold, men bedre odds enn forholdet til umodne Hedvig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Reisejenta skrev (1 time siden):

Hvorfor er det dårlig gjort? Hun velger da selv å bli sammen med han. Hun er godt kjent medzalderen hans. Pluss at hun er tidenes golddigger og har gjort det et levebrød å bare date velstående menn. 

Ja det ekke mer Eriksen om penga vart borte. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
MizzVic skrev (3 timer siden):

Herrefred LAR er da vel gammel nok til å telle penga hans dermed velger hun helt fritt selv mer dårlig gjort av henne å knekke mannen på alle måter

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Queen19 skrev (På 13.1.2026 den 23.04):

Det er ikke såå lenge siden han var sammen med Hedvig, likevel syns jeg han så mye yngre ut da han var sammen med henne. Jeg liker ikke å diskutere utseende i disse rampelys-trådene, men han ble plutselig veldig mye eldre på veldig kort tid. 

Er nok Louise som har gitt han noen ekstra bekymringsrynker, han virker også litt irritabel synes jeg. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Denne dama blir Davids undergang, han vil miste ALT inkludert forholdet til barna sine....makan til drittkjærring.

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet
Carabilla skrev (2 timer siden):

Denne dama blir Davids undergang, han vil miste ALT inkludert forholdet til barna sine....makan til drittkjærring.

Det tror jeg også, samtidig "it takes two to tango". David er jo bra dum som går etter smårips. Sier seg selv at de se gull og grønne skoger, mens han ser noe helt annet. Litt creepy faktisk. Å ja, alder er bare et tall, men hva har de til felles? Hvilke fellesnemnere har de, bortsett fra overfladisk pjatt? Da David var 23, var LA fortsatt et frø 🙄 Det blir feil.

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet
Fnugg1 skrev (17 timer siden):

Er nok Louise som har gitt han noen ekstra bekymringsrynker, han virker også litt irritabel synes jeg. 

Ja i episoden igår virket hun skikkelig irritert. Jeg tror ikke dette vil gå i lengden jeg, bare vent å se. Andrea tror jeg klikka best med Hedvig. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hørte litt av intervjuet med han og Ida Fladen. Han holder igjen i forholdet pga aldersforskjellen. Han tror hun blir lei når han virkelig blir gammel. Da ble visst LAR fornærmet. 

Skrevet

LAR blir ikke lei før penga er borte.,,

• Liker 6
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...