Mollebolle Skrevet 8. januar #1981 Skrevet 8. januar (endret) Andre som har lagt merke til at det er veldig mye vifting med hender og armer, når David prater? Jeg har fått en hang-up på det, å kan kjenne det er litt irriterende å se på, Altfor mye fakter 🙈😅 Endret 8. januar av Mollebolle 1
Tough cookie Skrevet 8. januar #1982 Skrevet 8. januar Har nettopp sett episoden der Lukas fyller 22 år, og det var flaut å se Lukas og kompisene med blazer og gullklokker, knapt tørr bak ørene oppføre seg som kakser på 40 år. 26 3
Xstrella Skrevet 9. januar #1983 Skrevet 9. januar Tough cookie skrev (6 timer siden): Har nettopp sett episoden der Lukas fyller 22 år, og det var flaut å se Lukas og kompisene med blazer og gullklokker, knapt tørr bak ørene oppføre seg som kakser på 40 år. Pappagutter som ikke har gjort et dagsverk for å tjene egne penger. For et samfunn det er blitt. 11 5
Carabilla Skrevet 9. januar #1984 Skrevet 9. januar Tough cookie skrev (6 timer siden): Har nettopp sett episoden der Lukas fyller 22 år, og det var flaut å se Lukas og kompisene med blazer og gullklokker, knapt tørr bak ørene oppføre seg som kakser på 40 år. Noe av det kleineste jeg har sett på lenge🫣🫣🤭🤭 14 2
Gjest Sol 54 Skrevet 9. januar #1985 Skrevet 9. januar Tough cookie skrev (9 timer siden): Har nettopp sett episoden der Lukas fyller 22 år, og det var flaut å se Lukas og kompisene med blazer og gullklokker, knapt tørr bak ørene oppføre seg som kakser på 40 år. Er så innimari pinlig! David burde røske tak i både sønn og samboer, er bare så vondt å se!
Mollebolle Skrevet 9. januar #1986 Skrevet 9. januar (endret) Lukas er definisjonen på vestkant pappagutt. Blautfeit, lat og cocky. På tide at David slutter å sy puter under armene på guttungen. Han er 22 år. På tide at gutten klarer seg selv. Dessverre tror jeg ikke han vet hvordan samfunnet går rundt. Men, han får selge klokken han går med, så har han råd til noen måneder med husleie om ikke annet. Flaut å se på, og det virker nesten som at David er stolt over produktet slik det er nå 🙄 Og ang. LA og Anastasia....skjønner Andrea så godt. Det var vondt å se på 🙈 Endret 9. januar av Mollebolle 14 4
Korpsnerden Skrevet 9. januar #1987 Skrevet 9. januar bonsaijenta skrev (På 7.1.2026 den 21.02): Den episoden av AED hvor hun ble starstruck av sminkedama var flau, LAR gjentok 2-3 ganger om at de hadde planer om å dra til LA i den tro at sminkedama ville invitere dem hjem til henne🤪🙈 Så den akkurat. Pute-TV av ypperste kvalitet 😂🙈 8
Cami9 Skrevet 10. januar #1988 Skrevet 10. januar (endret) Hulderen skrev (På 6.1.2026 den 18.11): Er dere sikre på at den lettkledde bekledningen er Louises eget ønske? Kan det være David som vil ha henne sånn? Jeg ser ikke på serien eller følger David, så jeg vet ikke hvordan eksen hans kledde seg. Tror du David ville bedt hun kle seg sånn her offentlig? Never…. Hu kunne like gjerne gått uten overdelen🤣 Endret 10. januar av Cami9 6 1
Hulderen Skrevet 10. januar #1989 Skrevet 10. januar Cami9 skrev (29 minutter siden): Tror du David ville bedt hun kle seg sånn her offentlig? Never…. Hu kunne like gjerne gått uten overdelen🤣 Han viser henne stolt frem i hvert fall, så hvem vet? Hadde jeg kledd meg sånn, så ville garatert mannen min lånt meg dressjakka si 😂 3 1 2
Durancell Skrevet 10. januar #1990 Skrevet 10. januar Cami9 skrev (32 minutter siden): Tror du David ville bedt hun kle seg sånn her offentlig? Never…. Hu kunne like gjerne gått uten overdelen🤣 Kjøpepupper 15 2
Cookie123 Skrevet 10. januar #1991 Skrevet 10. januar Cami9 skrev (4 timer siden): Tror du David ville bedt hun kle seg sånn her offentlig? Never…. Hu kunne like gjerne gått uten overdelen🤣 Herlighet, så utrolig harry!!! Men hun har vel brukt så mye penger på puppene at hun må vise de frem... 18 6
Mollami Skrevet 11. januar #1992 Skrevet 11. januar Grüner skrev (På 5.1.2026 den 20.55): Da jeg så dagens episode med Louise som skulle surprise-male kontoret til David, fikk jeg back-flash til Hedvig sine lite gjennomtenkte påfunn 😳. “ Flash back”😉
Mollami Skrevet 11. januar #1993 Skrevet 11. januar M.H85 skrev (På 14.4.2025 den 15.44): Så på snappen nettopp. Hun er blitt sykelig tynn😱 Er det en trend... Hun er jo stemor også sånnsett for hans datter selv om datteren er voksen, i det alle elsker David showet var det en episode der Andrea snakket såvidt om tidligere spiseforstyrrelser.... Så ser "stemor" ut som en 90talls avmagret modell nå,blitt mye tynnere. Litt forbilde bør man jo være da... Hun spiser jo så mye,sene middager osv. Det er ikke mulig da bli tynnere og tynnere... Kanskje hun ikke spiser noe,alt er bare content.... “Stedattera” virker mer voksen enn “stemora”. Ærlig talt: hun er ikke stemor, men pappas nåværende kjæreste. 11 3
Grüner Skrevet 11. januar #1994 Skrevet 11. januar Mollami skrev (8 timer siden): “ Flash back”😉 Ja, 😅 1
cerruti Skrevet 11. januar #1995 Skrevet 11. januar Cookie123 skrev (19 timer siden): Herlighet, så utrolig harry!!! Men hun har vel brukt så mye penger på puppene at hun må vise de frem... Ja, helt tacky å gå slik. Null klasse. 14 2 1
Reverend Skrevet 11. januar #1996 Skrevet 11. januar Gosjamei så like alle disse damene blir når de kjøper pupper, lepper, øyevipper, tenner og kinnbein...og jakter på de samme veskene og andre statusprodukter. Ingen individualitet, gørrkjedelig. Fint på insta, ikke fullt så fint å se 12 på dusinet irl. 25 2 2
Summerwinter Skrevet 11. januar #1997 Skrevet 11. januar Mollebolle skrev (På 9.1.2026 den 7.56): Lukas er definisjonen på vestkant pappagutt. Blautfeit, lat og cocky. På tide at David slutter å sy puter under armene på guttungen. Han er 22 år. På tide at gutten klarer seg selv. Dessverre tror jeg ikke han vet hvordan samfunnet går rundt. Men, han får selge klokken han går med, så har han råd til noen måneder med husleie om ikke annet. Flaut å se på, og det virker nesten som at David er stolt over produktet slik det er nå 🙄 Og ang. LA og Anastasia....skjønner Andrea så godt. Det var vondt å se på 🙈 Hva skjedde med de?
Sol79 Skrevet 12. januar #1998 Skrevet 12. januar Veldig spesielt å dra rett fra 14 dagers realityinnspilling til en hel helg med festival og fyll når man har en sønn på 6 år... 21 8
Tough cookie Skrevet 12. januar #1999 Skrevet 12. januar Sol79 skrev (1 time siden): Veldig spesielt å dra rett fra 14 dagers realityinnspilling til en hel helg med festival og fyll når man har en sønn på 6 år... Det handler vel om å holde seg aktuell og lage content 3 1
Reverend Skrevet 12. januar #2000 Skrevet 12. januar Content ? Som i innholdsløst jag etter enda mer penger? Uff for en meningsløs gjeng denne influensaen er. 7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå