Gå til innhold

Louise Angelica Riise og David Eriksen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vibelator skrev (På 31.12.2025 den 12.06):

Man blir sliten av mye alkohol og alltid folk rundt seg

Alenetid UTEN internett er mye viktigere enn mange aner

Men Hedvig herregud for ett rotehue både i klesveien og på kjøkkenet

Småbarnslivet tar på det med alt annet han styrer med

Hedvig er fiiiiin :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekket inn på snappen hennes og som vanlig sier hun at hun skal komme sterkere  tilbake. Ærlig talt, er det noen som savner rantene hennes? Vær tilstede med dine du LA. 

Endret av Kønn
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Altså sååå pinlig å se den Spellemann-scenen. Hele greia var ekstremt uproft, hadde faktisk forventet bedre av David etter flere tiår i bransjen! :sjokkert: 

Enig med dere andre at Tone sin sorg ble pent fortalt. For et forferdelig sjokk det må ha vært, fra den høye toppen og så brått ned i den dypeste dal.
Jeg så episoden på trening i dag tidlig og måtte gråte noen tårer, var heldigvis ingen andre på senteret! Det var en utrolig fin, verdig og nær måte å fortelle det på - helt uten at Tone ble intervuet og sjokket "melket" av serieskaperne. Å bruke Tones egne opptak fra tiden etter, var en fin måte å illustrere hennes side av sorgen. Jeg vil si dette var en PERFEKT balanse mellom personlig vs privat. 

• Liker 8
Skrevet
Sugar&Spice skrev (23 timer siden):

Altså sååå pinlig å se den Spellemann-scenen. Hele greia var ekstremt uproft, hadde faktisk forventet bedre av David etter flere tiår i bransjen! :sjokkert: 

Enig med dere andre at Tone sin sorg ble pent fortalt. For et forferdelig sjokk det må ha vært, fra den høye toppen og så brått ned i den dypeste dal.
Jeg så episoden på trening i dag tidlig og måtte gråte noen tårer, var heldigvis ingen andre på senteret! Det var en utrolig fin, verdig og nær måte å fortelle det på - helt uten at Tone ble intervuet og sjokket "melket" av serieskaperne. Å bruke Tones egne opptak fra tiden etter, var en fin måte å illustrere hennes side av sorgen. Jeg vil si dette var en PERFEKT balanse mellom personlig vs privat. 

Hvilken episode er dette?🥰

Skrevet
Lisasn skrev (Akkurat nå):

Hvilken episode er dette?🥰

Den siste som er kommet ut, episode 3 tror jeg?

Skrevet

Han ser da ikke ut som sin alder, heller motsatt. Operasjoner og nye tenner hjelper ikke på. Mann snart 65 synes jeg. Og LAR har eldes utrolig fort etter JAR. Ser det i Vokteren der hun er mindre sminket og filtrert. Hun og Mona Grudt kunne vært like gamle. 

Tone er preget, men hun begynte å bli tynn før søsteren døde. Nå er hun på sin alder, kvinne snart 40 år. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet

Da jeg så dagens episode med Louise som skulle surprise-male kontoret til David, fikk jeg back-flash til Hedvig sine lite gjennomtenkte påfunn 😳.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Pusset opp kontoret til David igjen, selvfølgelig i Beige🤭🤭🫣🫣🤪

• Liker 6
Skrevet
Carabilla skrev (4 timer siden):

Pusset opp kontoret til David igjen, selvfølgelig i Beige🤭🤭🫣🫣🤪

Pusset hun ikke opp et kontor i forrige sesong også? 😳

• Liker 4
Skrevet

Hun er bare så tilgjort og lite sjarmerende i Alle elsker David. 

• Liker 17
Skrevet
Xstrella skrev (På 4.1.2026 den 17.19):

Han ser da ikke ut som sin alder, heller motsatt. Operasjoner og nye tenner hjelper ikke på. Mann snart 65 synes jeg. Og LAR har eldes utrolig fort etter JAR. Ser det i Vokteren der hun er mindre sminket og filtrert. Hun og Mona Grudt kunne vært like gamle. 

Tone er preget, men hun begynte å bli tynn før søsteren døde. Nå er hun på sin alder, kvinne snart 40 år. 

Han er bare 58 år- ikke 65

• Liker 3
Skrevet
Grüner skrev (10 timer siden):

Da jeg så dagens episode med Louise som skulle surprise-male kontoret til David, fikk jeg back-flash til Hedvig sine lite gjennomtenkte påfunn 😳.

Haha, ja! De sier cirka det samme også. «Det er litt kjedelig å male», «jeg liker ikke grunnarbeid», «trenger ikke å maskere». 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun er iallefall godt på å bruke andres penger😁😁.

Hun pusser jo opp alt i sin egen stil med David sine penger... 

For en merkelig relasjon🫣🫣

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (46 minutter siden):

Hun er iallefall godt på å bruke andres penger😁😁.

Hun pusser jo opp alt i sin egen stil med David sine penger... 

For en merkelig relasjon🫣🫣

Hun liker å bruke (andres) penger og han liker unge plastikkdamer. Vinn-vinn.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Lyser lang vei at hun sliter med hans jobbrelasjoner der han har masse pene damer rundt seg hele tiden. Nå må hun fikse kontoret hans slik at han kan få være i fred på jobb. Om hun ikke får være med på jobbturene, så må hun dra på en fet tur selv som f.eks. til Dubai. Hun virker veldig usikker på seg selv tross all innpakningen.. 

Så kleint at hun introduserer Andrea som "my stepdaughter".  Og fascinerende evne til å bare bruke andres penger. Det kommer jeg aldri til å forstå!

Endret av Sol79
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Kontoret ble jo faktisk fint da! Beige er en ting. Men interiøret var jo bra. Elsker at faren hennes kom med stikk på det med beige, god humor 😂

• Liker 3
Skrevet
Sol79 skrev (42 minutter siden):

Lyser lang vei at hun sliter med hans jobbrelasjoner der han har masse pene damer rundt seg hele tiden. Nå må hun fikse kontoret hans slik at han kan få være i fred på jobb. Om hun ikke får være med på jobbturene, så må hun dra på en fet tur selv som f.eks. til Dubai. Hun virker veldig usikker på seg selv tross all innpakningen.. David hadde jo kul stil, og det var vel kanskje litt av det som gjorde personligheten hans. Nå er det bare beige.

Louise hadde også kul stil, før hun ble sammen med David vel og merke - etter de ble sammen er det mer og mer slutty påkledning og så mye hud som mulig. Før hadde hun klasse i bekledningen sin

• Liker 4
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Louise hadde også kul stil, før hun ble sammen med David vel og merke - etter de ble sammen er det mer og mer slutty påkledning og så mye hud som mulig. Før hadde hun klasse i bekledningen sin

Hun brukte Jon Arne sine penger ,så ja da kan jo de fleste  ha god stil,når man slipper å betale. Synes alt er tatt rett ut av et magasin eller utstilling...David hadde en kul  og egen stil fra før.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (På 28.12.2025 den 15.54):

For meg framsto de som en overflatisk, utseendefiksert gjeng med minimalt å komme med av sjarm eller «underholding» for seerne av programmet. 

Helt enig!🤌

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...