Tough cookie Skrevet 17. februar #1081 Skrevet 17. februar Mollami skrev (11 timer siden): 😳Dette er jo sykt! "Sparer" for å få råd til å kjøpe nye vesker? Hadde hun inntekt når hun var med JAR da? Hun levde vel på han... 1 4
Doris Becker Skrevet 17. februar #1082 Skrevet 17. februar (endret) heim123 skrev (15 timer siden): https://tv.vg.no/video/81865/louise-aapner-klesskapet-jeg-foeler-meg-veldig-heldig-og-priviligert Så dørgende kjedelige vesker... Hermès og Chanel er blitt "allværsjakker" for reality-kjendiser. Og hun har kun lett omsettelige modeller. Vitner ikke om genuin interesse for mote, sett i kulturhistorisk perpektiv. Hun er kun på jakt etter status, med lett gjenkjennelige merker og modeller. Harry. Endret 17. februar av Doris Becker 14 2
Surikatt Skrevet 17. februar #1083 Skrevet 17. februar Hun burde få seg en jobb og betale vesker og klær selv. Jeg har ALDRI sett noe så pinlig som da hun kjøpte veske i Stockholm for David sine penger. Flaut. 10 2
BLOMSTERKVAST Skrevet 17. februar #1084 Skrevet 17. februar Surikatt skrev (2 timer siden): Hun burde få seg en jobb og betale vesker og klær selv. Jeg har ALDRI sett noe så pinlig som da hun kjøpte veske i Stockholm for David sine penger. Flaut. Hun satt jo der med bankkortet og øveførte fra sparekontoen. 3 3
Tough cookie Skrevet 18. februar #1085 Skrevet 18. februar BLOMSTERKVAST skrev (11 timer siden): Hun satt jo der med bankkortet og øveførte fra sparekontoen. Kanskje hun får lommepenger av David? Hun tjener vel ikke så mye på sosiale medier +dobbel barnetrygd
Sweet Caroline Skrevet 18. februar #1086 Skrevet 18. februar Tough cookie skrev (3 timer siden): Kanskje hun får lommepenger av David? Hun tjener vel ikke så mye på sosiale medier +dobbel barnetrygd Hun driver et AS som ser rimelig greit ut. Hun tjener nok ganske bra på sosiale medier og satt igjen med en liten slump penger da hun solgte leiligheten sin. 4
anno19 Skrevet 18. februar #1087 Skrevet 18. februar Hun har nok fått et kraftig oppsving i egen inntekt fra some da hun ble sammen med han👍🏼 3
Sol79 Skrevet 18. februar #1088 Skrevet 18. februar Sweet Caroline skrev (43 minutter siden): Hun driver et AS som ser rimelig greit ut. Hun tjener nok ganske bra på sosiale medier og satt igjen med en liten slump penger da hun solgte leiligheten sin. Selskapet med knappe 700.000 i omsetning? Det holder jo ikke til en vanlig lønn en gang, og med hennes forbruk.. Snapchatinntekter skal jo være inkludert i tallene her. 3
Sweet Caroline Skrevet 18. februar #1089 Skrevet 18. februar Sol79 skrev (1 time siden): Selskapet med knappe 700.000 i omsetning? Det holder jo ikke til en vanlig lønn en gang, og med hennes forbruk.. Snapchatinntekter skal jo være inkludert i tallene her. 700 000 kr i omsetning trenger ikke være lite om mye av summen er lønn og resten ting hun har kjøpt på firmaet. Og dette er regnskapet fra 2023, høy score på likviditet, soliditet og lønnsomhet. Tenker det ser annerledes ut for 2024. 1
Ellenn Skrevet 18. februar #1090 Skrevet 18. februar Sweet Caroline skrev (3 timer siden): 700 000 kr i omsetning trenger ikke være lite om mye av summen er lønn og resten ting hun har kjøpt på firmaet. Og dette er regnskapet fra 2023, høy score på likviditet, soliditet og lønnsomhet. Tenker det ser annerledes ut for 2024. Omsetning og resultat er to forskjellige ting. Omsetning er det du har solgt for, som så skal dekke lønn og andre kostnader. 3
Sol79 Skrevet 18. februar #1091 Skrevet 18. februar Sweet Caroline skrev (4 timer siden): 700 000 kr i omsetning trenger ikke være lite om mye av summen er lønn og resten ting hun har kjøpt på firmaet. Og dette er regnskapet fra 2023, høy score på likviditet, soliditet og lønnsomhet. Tenker det ser annerledes ut for 2024. Jo, 700.000 er ikke mye når det skal dekke drifts- og lønnskostnader. Så skal du ned på en netto utbetaling som er det hun kan ta ut. Langt mindre enn en gjennomsnittlig lønn. 3
Sweet Caroline Skrevet 18. februar #1092 Skrevet 18. februar Ellenn skrev (1 time siden): Omsetning og resultat er to forskjellige ting. Omsetning er det du har solgt for, som så skal dekke lønn og andre kostnader. Ja, hvor har jeg skrevet noe annet? Hun har tatt ut en ok lønn av omsetningen, en stor del er jo nettopp lønn. Samt pene tall ellers.
Sweet Caroline Skrevet 18. februar #1093 Skrevet 18. februar Sol79 skrev (44 minutter siden): Jo, 700.000 er ikke mye når det skal dekke drifts- og lønnskostnader. Så skal du ned på en netto utbetaling som er det hun kan ta ut. Langt mindre enn en gjennomsnittlig lønn. 700 000 kr i 2023 før hun ble stor på sosiale medier er ikke verst. En stor del er lønn og resten er ting hun har utgiftsført og da sluppet å betale privat. Ja, omsetningen er ikke stor, men det er pene tall uansett. Tror tallene blir ganske forskjellige når 2024 regnskapet er klart. 1
Ellenn Skrevet 18. februar #1094 Skrevet 18. februar (endret) Sweet Caroline skrev (1 time siden): Ja, hvor har jeg skrevet noe annet? Hun har tatt ut en ok lønn av omsetningen, en stor del er jo nettopp lønn. Samt pene tall ellers. Hun hadde en omsetning på ca 700 000. Denne inntekten skal dekke alt av kostnader. Lønnskostnader var på i underkant av 600 000, litt under 500 000 var ren lønn, og 99 000 til andre driftskostnader. Resultatet endte på under 50 000, som absolutt ikke er bra. Og lønn under 500 000 er heller ingenting å skryte av. Endret 18. februar av Ellenn 3
Sol79 Skrevet 18. februar #1095 Skrevet 18. februar Sweet Caroline skrev (1 time siden): 700 000 kr i 2023 før hun ble stor på sosiale medier er ikke verst. En stor del er lønn og resten er ting hun har utgiftsført og da sluppet å betale privat. Ja, omsetningen er ikke stor, men det er pene tall uansett. Tror tallene blir ganske forskjellige når 2024 regnskapet er klart. Mulig vi har forskjellig oppfatning av hva som er en bra lønn. Det som er helt sikkert er at hun kan ikke leve av lønna fra det selskapet der. 1
moroklompen Skrevet 18. februar #1096 Skrevet 18. februar Million skrev (På 16.2.2025 den 9.32): Hvor bor han David (og Louise A) hen? Jeg så en video som tilfeldig kom opp på Snap (tror det var der) og han gikk rundt i en leilighet som var skikkelig diger og kunne innvendig se ut til å være på Frogner i Oslo? Kan det stemme? Leiligheten hans ligger i Bygdøy Allé.
Tough cookie Skrevet 18. februar #1097 Skrevet 18. februar (endret) Sweet Caroline skrev (11 timer siden): Hun driver et AS som ser rimelig greit ut. Hun tjener nok ganske bra på sosiale medier og satt igjen med en liten slump penger da hun solgte leiligheten sin. Hun har kjøpt seg inn i hans leilighet, og hytta omtaler hun som "vår", men hun tenker vel at Davids penger er hennes penger 🤔 Endret 18. februar av Tough cookie 3
Sweet Caroline Skrevet 19. februar #1098 Skrevet 19. februar Sol79 skrev (8 timer siden): Mulig vi har forskjellig oppfatning av hva som er en bra lønn. Det som er helt sikkert er at hun kan ikke leve av lønna fra det selskapet der. Jeg kommenterer selve regnskapet og det er et godt regnskap og et solid firma så langt. Selv om det er lav omsetning og lønna er en tredjedel av min (der fikk jeg sagt det også ). Og som jeg har prøvd å gi tydelig uttrykk for, så er regnskapet fra 2023. MYE kan ha skjedd på halvannet år. Vi får vente til 2024 er klart og se hva som blir tallenes tale da 2
Sweet Caroline Skrevet 19. februar #1099 Skrevet 19. februar Tough cookie skrev (6 timer siden): Hun har kjøpt seg inn i hans leilighet, og hytta omtaler hun som "vår", men hun tenker vel at Davids penger er hennes penger 🤔 Jeg eier 90 % av huset vi bor i og samboeren min 10 %, jeg omtaler huset vårt som vårt og ikke mitt. Samme gjør heldigvis samboeren min også. Har LAR noensinne gitt uttrykk for at Davids penger er hennes? Har knapt sett en episode, så jeg vet bare det som står her inne. 4 2
Sweet Caroline Skrevet 19. februar #1100 Skrevet 19. februar Ellenn skrev (10 timer siden): Hun hadde en omsetning på ca 700 000. Denne inntekten skal dekke alt av kostnader. Lønnskostnader var på i underkant av 600 000, litt under 500 000 var ren lønn, og 99 000 til andre driftskostnader. Resultatet endte på under 50 000, som absolutt ikke er bra. Og lønn under 500 000 er heller ingenting å skryte av. Jeg kan lese regnskap og dere overser fullstendig at regnskapsmessig er dette fine tall. Ja, hun har ikke høy omsetning eller lønn, men likviditeten, soliditeten og lønnsomheten er veldig bra. Ser også bra ut i 2022. Et godt fundament å bygge videre på. I løpet av noen måneder kommer regnskapet for 2024, så får vi se da, om det går opp eller ned. Og når hun i følge mange ikke engang jobber, så er vel 700 000 kr i omsetning strålende 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå