Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Friluftsdame skrev (På 5.2.2025 den 11.54):

Man kan jo lure på om LAR har en god rådgiver i sitt management? Håper for hennes del at hun i realiteten ikke er den kravstore, småsure golddiggeren av en overforbruker som hun fremstilles som i serien. Og forsåvidt IG og. 

På kvinners vegne blir jeg oppriktig flau av sånne som henne. Som raserer mannens lommebok og hus, og som verken står for noe eller står støtt på egne bein. Og som tror at andre beundrer deg…. Joda, noen fjortiser med drømmer om en rik mann influeres nok, men de aller fleste forstår nok at dette ikke er bærekraftig. 

Men for den gjengse følger dreier det seg nok mer om å kikke inn i et helt sykt overfladisk og materialistisk liv. Riste litt på hodet, le litt og tenke jaja. 

Både David og gjengen rundt ham har åpenbart ikke skjønt at nå har denne realityserien deres bikket feil vei. Fra et herlig sirkus med klumsete, sjarmerende Hedvig og uselvstendige voksne barn til en gjeng som lever jetset-livet på hans regning - hele gjengen. 

Men ennå mere flaut at voksne menn med penger velger dette, foran alle mulige jordnære, fornuftige og smarte damer der ute. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALT i leiligheten er beige 😬😬

Alltid synes David har en kul, særegen  og urban stil.  Nå er hele leiligheten sykehus...t.o.m soverommet er beige...fargen der var jo kjempe lun og fin.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (14 timer siden):

Men ennå mere flaut at voksne menn med penger velger dette, foran alle mulige jordnære, fornuftige og smarte damer der ute. 

Det er fasaden som er viktigst. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (14 timer siden):

Menn tenner på det visuelle. Trenger ikke være noe i topplokket da dessverre. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (3 timer siden):

Alltid synes David har en kul, særegen  og urban stil.  Nå er hele leiligheten sykehus...t.o.m soverommet er beige...fargen der var jo kjempe lun og fin.

Han har jo fått beholde en stue som er litt sånn som han liker, fortalte han i en episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (6 minutter siden):

Han har jo fått beholde en stue som er litt sånn som han liker, fortalte han i en episode.

For en merkelig dynamikk, er han helt selvutslettende? Og hvordan i alle dager føler hun at hun bare kan flytte inn i en annens leilighet og endre på alt – antagelig med hans penger? Skjønner meg ikke på opplegget, men alt for å gjøre henne fornøyd, antagelig, og hun har vel så mye fritid at oppussing kan bli noe å fylle tida med.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (1 time siden):

For en merkelig dynamikk, er han helt selvutslettende? Og hvordan i alle dager føler hun at hun bare kan flytte inn i en annens leilighet og endre på alt – antagelig med hans penger? Skjønner meg ikke på opplegget, men alt for å gjøre henne fornøyd, antagelig, og hun har vel så mye fritid at oppussing kan bli noe å fylle tida med.

Tror hun er perfeksjonist og er vant til å få viljen sin, og mye av oppussingen tror jeg er for å lage content.

Hva ellers skal hun vise på snap?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (23 timer siden):

Influensa eller noe i den duren. Alt hun pratet om i to dager. 

Å herregud, det var ikke verre nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fascinerende når hun hadde fullt sammenbrudd og gråt over håret sitt over 145 stories på Snap - helt samtidig som skoleskytingen i Sverige. Setter ting i perspektiv 

• Liker 12
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (7 timer siden):

Hu sier hun har kjøpt seg inn i leiligheten så da har hu vel rett til å endre på ting hun og 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (1 minutt siden):

Hu sier hun har kjøpt seg inn i leiligheten så da har hu vel rett til å endre på ting hun og 

Med 5 % sikkert….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise har sortert, ryddet og kastet i boden til David som en overraskelse til Valentines.  Hun har kastet så mye at det fylte den største iSekken. Antar det er samme boden som vi så på tv og var full av hans gamle minner. Etter at de har vært sammen et kvarter så har hun kvittet seg med det også. 😵

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (5 timer siden):

Louise har sortert, ryddet og kastet i boden til David som en overraskelse til Valentines.  Hun har kastet så mye at det fylte den største iSekken. Antar det er samme boden som vi så på tv og var full av hans gamle minner. Etter at de har vært sammen et kvarter så har hun kvittet seg med det også. 😵

Om mannen min hadde ryddet og sortert i mine klær og ting og kastet/solgt, hadde jeg klikket. Det samme om jeg hadde gjort det for ham. 

Dama har for lite å gjøre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (På 13.2.2025 den 13.20):

Han har vært smakløs hele veien (nå enda mer). Det er jo for øvrig serien i seg selv et levende bevis på

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun trenger en jobb. Hun kan prøve et vaskebyrå siden hun liker å rydde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...