heim123 Skrevet 19. januar #781 Del Skrevet 19. januar Når en hund ikke vil ha mat så er det faktisk alvor. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 19. januar #782 Del Skrevet 19. januar Moongirl skrev (På 15.1.2025 den 20.58): Hvis hun griner seg til en unge, så er det helt tragisk! Hun valgt seg en 24 år eldre mann og må ta konsekvensene av det! Dette har hun visst fra dag 1!!Hun må respektere hans vilje som viser selvinnsikt og kloke argumenter. Han er for gammel..og vil ikke at barnet skal ha en eldre pappa som sliter med helsen eller dør for tidlig fra den. Og ser uansett ikke hvor et barn til skal passe inn i deres hektiske liv med masse jobbing spesielt for David, mye tid på byen og reising. Og hun elsker jo mye egentid. David er en voksen mann. Han klarer å ta avgjørelser selv. Hvis han ombestemmer seg og ønsker at de skal få et felles barn, må han få lov til det. Føler han at Louise maser og presser på for noe han ikke ønsker, er han fri til å gå. Hun har vel vært like åpen om at hun ønsker barn, så han må vel nesten ta konsekvensene av det han også….? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 20. januar #783 Del Skrevet 20. januar (endret) Velge seg en snart 60 år gammel mann, og sitte å sippe over at hun ønsker seg flere barn 🤣 unnskyld, men jeg klarer ikke helt finne noe sympati her. Det finnes masse unge menn der ute hun kunne fått, men luxus-tilværelsen med Davis fristet mest. Man kan ikke alltid få i pose og sekk. Endret 20. januar av Yoolanda 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 20. januar #784 Del Skrevet 20. januar Jeg opplever at LAR er sååå tilgjort og kunstig på Alle elsker David. Poserer og veldig bevist kamera hele tiden. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 20. januar #785 Del Skrevet 20. januar Han bør løpe til urologen så kjapt som mulig! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 20. januar #786 Del Skrevet 20. januar Ikke rart blodtrykket er høyt...hun koser seg hos frisøren og bare bruker tid på seg selv mens han tar seg av ungen. Sånn var det vel på hytta i helga også, han tar seg av lille og hun sover ut og slapper av. Ekte divastyle. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 20. januar #787 Del Skrevet 20. januar heim123 skrev (På 19.1.2025 den 15.49): Når en hund ikke vil ha mat så er det faktisk alvor. Jeg har ikke sett denne episoden selv og vet ikke hvor lenge det er snakk om, men hunder kan som mennesker ha vondt i magen, være kvalme osv. Jeg vet ikke hva hunden spiser til vanlig, men har sett David steke biff til den for eksempel, da kan den fort bli litt selektiv i matveien. Det hender hunden min takker nei til mat uten at hun er deprimert for det. Og helt ærlig, den hunden er jo Davids beste venn. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 20. januar #788 Del Skrevet 20. januar Ninaen skrev (På 8.1.2025 den 23.01): Apropos Botox-diskusjon både her og i «Hver gang vi møtes»: se på Farmen kjendis. Susann Goksør, dame 53 år, med naturlig og levende ansikt! Helt nydelig å se. Flott dame. DET der burde der vi alle higer etter, ikke stivt ansikt uten rynker og mimikk. Brita er jo ikke til å kjenne igjen i ansiktet. Fikk litt sjokk. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. januar #789 Del Skrevet 20. januar Surikatt skrev (40 minutter siden): Brita er jo ikke til å kjenne igjen i ansiktet. Fikk litt sjokk. Ja det er så stivt at de knapt klarer å lukke øynene. Hun prøver iherdig å holde seg ung. Ikke rart når eksen blir sammen med 30 år yngre. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 20. januar #790 Del Skrevet 20. januar Ikke rart David sliter med helsen. Når han må skjære burgeren til sønnen i to og han svarer "må jeg?" når faren spør om han kan gå tur med hunden, så ser jeg at David gjør alt for alle rundt seg. Datteren ville bli kjørt av han, han måtte hente LAR sin sønn, han måtte handle, han må gå tur med hunden, osv. Denne mannen er snart 60 år! Det eneste han skal er å ligge på en solseng med en god bok om noen år. Neida, da må han følge opp LAR sin sønn på skolen. Hedvig så også annerledes ut i ansiktet. Hun så nesten litt sur og ukomfortabel ut. Det virker som om hun har tatt noe i ansiktet også. Alle disse kvinnene i Davids liv ser helt lik ute både i kropp, hår og stil. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 21. januar #791 Del Skrevet 21. januar På dagens episode så kjenner jeg selv blodtrykket mitt stiger av å se på han vente på Louise. Det virker som om de er som natt og dag de to. Jeg er mer lik han når det gjelder tempo og jeg sliter med å takle mennesker som Louise med hennes tempo. Tilbringe tiden sin på butikker i ferien orker jeg ikke. Men jeg drar heller ikke på butikker bare for å se om det er noe jeg kan kjøpe😅 Jeg sjekker alltid på nett om det er noe jeg skal ha på klesbutikker. Ringer evt butikken og be de holde av slik at jeg bare kommer og betaler. Dårlig gjort at hun tar vannscooteren mens D tar sykkelbåten med sønnen hennes. Men det er vel bare for å lage tv. Håper det ikke er slik i virkeligheten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 21. januar #792 Del Skrevet 21. januar Louise kommer ikke spesielt godt ut av denne sesongen. 🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. januar #793 Del Skrevet 21. januar Får makk av den dama🙈 Får håpe at JAR kommer mer på banen slik at David slipper å være barnepike 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 21. januar #794 Del Skrevet 21. januar Tough cookie skrev (1 time siden): Får makk av den dama🙈 Får håpe at JAR kommer mer på banen slik at David slipper å være barnepike Med sitt rolige og bedagelige vesen, tror jeg LAR har bra impact på en stresset DE. Forbruket hennes er imidlertid hinsides, det er en tikkende bombe tenker jeg. Håper jeg tar feil.. At en godt voksen mann skal falle til ro i en nesten heltids småbarnspappa-rolle i en byleilighet har jeg mer i tvil om vil fungere over tid. Legger merke til at hun liker å flashe bilder av dem som en familie. At hun i det hele tatt tenker tanken på å foreslå at han i hans alder skal få barn, synes jeg det var bra at en ellers så ettergivende fyr sa klart nei til. Håper han står fast ved det. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rigdgen Skrevet 21. januar #795 Del Skrevet 21. januar Sånn de fremstår på TV er hvertfall 100% bedre enn å være drittslenger på KG. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet 21. januar #796 Del Skrevet 21. januar JEG klaaarer bare ikke og unngå kommentere . Louise angelica riise er seriøst noe av det mest hårreisende menneske jeg har kommet over i sosiale medier på LANG tid. Det er heeelt sinnsykt at hun skal være en offentlig profil på tv som muligens unge jenter ser opp til. Hun er så selvopptatt at det er til og gremmes over. HELE livet hennes består av HÅRET sitt, UTSEENDE og SHOPPING , ikke minst og utlevere sønnen og sin EKSTREMT kvalmende livstil som består av di høyeste grader av kostnader. Hvordan kan man orke og leve sånn foran hele Norge. At David ikke har mer selvinnsikt og mer lyst og glede av en litt mer moden, jordnær og varm kvinne som bidrar med noe annet og mer meningsfylt i livet til David er meg heeelt uforståelig. Jeg håper Louise graver dypt i seg selv og inn i hjertet sitt å innser endag at livet hennes er TOTALT meningsløst slik Hun lever nå, bortsett fra og være mamma til sønnen. David er en nydelig sjel , det ses lang vei. Men gud så bortkommen 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 21. januar #797 Del Skrevet 21. januar Moongirl skrev (2 timer siden): Djiiises..han blir jo så stresset og irritert på hu..og det skjønner eg godt!! Og David har Colin mest typ....hjelpes...David virker ikke mye fornøyd med tilværelsen. Og de virker ikke så forelsket at man tåler alt ekstra styr med å være bonuspappa og alt..så hvordan skal dette gå. Som han sa: er det rart jeg blir irritert? så står hun og eksen å diskuterer han og kaller han sur på fest😝 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 21. januar #798 Del Skrevet 21. januar Rigdgen skrev (29 minutter siden): Sånn de fremstår på TV er hvertfall 100% bedre enn å være drittslenger på KG. Mener du at alle som diskuterer på et forum er drittslengere altså? AED er en kommersiell greie; de tjener godt på serien og hun tjener som influencer på det hun legger ut i SoMe. Når man selger livet sitt i en serie, ber man og om oppmerksomhet og med det meninger. Det samme er pakken ift å være influencer. Det sagt, er det nok mange som lever et sånt liv uten å selge det. Da blir man heller ikke diskutert. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. januar #799 Del Skrevet 21. januar heim123 skrev (1 time siden): JEG klaaarer bare ikke og unngå kommentere . Louise angelica riise er seriøst noe av det mest hårreisende menneske jeg har kommet over i sosiale medier på LANG tid. Det er heeelt sinnsykt at hun skal være en offentlig profil på tv som muligens unge jenter ser opp til. Hun er så selvopptatt at det er til og gremmes over. HELE livet hennes består av HÅRET sitt, UTSEENDE og SHOPPING , ikke minst og utlevere sønnen og sin EKSTREMT kvalmende livstil som består av di høyeste grader av kostnader. Hvordan kan man orke og leve sånn foran hele Norge. At David ikke har mer selvinnsikt og mer lyst og glede av en litt mer moden, jordnær og varm kvinne som bidrar med noe annet og mer meningsfylt i livet til David er meg heeelt uforståelig. Jeg håper Louise graver dypt i seg selv og inn i hjertet sitt å innser endag at livet hennes er TOTALT meningsløst slik Hun lever nå, bortsett fra og være mamma til sønnen. David er en nydelig sjel , det ses lang vei. Men gud så bortkommen David vil ha slike damer så jeg synes ikke synd på han. Det er prisen han må betale. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rigdgen Skrevet 21. januar #800 Del Skrevet 21. januar Friluftsdame skrev (2 timer siden): Mener du at alle som diskuterer på et forum er drittslengere altså? Nei, ikke alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå