Grüner Skrevet 15. januar #761 Del Skrevet 15. januar Kålrota skrev (1 time siden): Eller begge deler. Jeg tipper gråterundene hennes funker. Hun oppfører seg som ungene hans gjør og de har jo fått greit med avkastning. Hun har jo mast seg til å få alt nytt til leiligheten… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 16. januar #762 Del Skrevet 16. januar Jeg må si at ingen har noe med det om de skal og når de skal ha barn, det er privat uansett om de er reality eller ikke, det er et privat tema og for noen sår også. Det verste spm jeg vet om er «skal dere ha barn snart». Har du ingenting med, faktisk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 16. januar #763 Del Skrevet 16. januar Sen ve ben skrev (1 time siden): Jeg må si at ingen har noe med det om de skal og når de skal ha barn, det er privat uansett om de er reality eller ikke, det er et privat tema og for noen sår også. Det verste spm jeg vet om er «skal dere ha barn snart». Har du ingenting med, faktisk. Helt enig. Men de har jo hatt det som et hovedtemaene i sist viste episode. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16. januar #764 Del Skrevet 16. januar Sen ve ben skrev (1 time siden): Jeg må si at ingen har noe med det om de skal og når de skal ha barn, det er privat uansett om de er reality eller ikke, det er et privat tema og for noen sår også. Det verste spm jeg vet om er «skal dere ha barn snart». Har du ingenting med, faktisk. Egentlig enig, men her snakker de frivillig om det på kamera. Det er tydeligvis noe de er villige til å dele. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. januar #765 Del Skrevet 16. januar (endret) Sen ve ben skrev (2 timer siden): Jeg må si at ingen har noe med det om de skal og når de skal ha barn, det er privat uansett om de er reality eller ikke, det er et privat tema og for noen sår også. Det verste spm jeg vet om er «skal dere ha barn snart». Har du ingenting med, faktisk. Enig med deg i det, selv om de bruker det som "blikkfang" for episoden. Det vi reagerer på her inne er at LAR er en smule overkjørende og kravstor til David når det gjelder oppussing/innredning/ barn og at det gir seg uttrykk i måten hun snakker til han på, og at han er altfor snill og ettergivende. Endret 16. januar av Tough cookie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 16. januar #766 Del Skrevet 16. januar (endret) Sen ve ben skrev (3 timer siden): Jeg må si at ingen har noe med det om de skal og når de skal ha barn, det er privat uansett om de er reality eller ikke, det er et privat tema og for noen sår også. Det verste spm jeg vet om er «skal dere ha barn snart». Har du ingenting med, faktisk. De deler villig om det på tv, så de ser ikke på det som privat! De vet dette er et tema som selger og de gjør det frivillig. Helt kalkulert. Akkurat som å snakke om sexlivet. Ingenting er privat for de...unger skal og i monitor. Ellers er eg enig...spør aldri folk om de skal ha barn! Endret 16. januar av Moongirl 9 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 16. januar #767 Del Skrevet 16. januar Kan godt forstå at folk spør, hun snakker jo ofte om at hun ønsker flere barn så hun legger liksom opp til at folk skal spør. Mulig hun gjør det for å utøve press, og når andre spør så kommer liksom temaet opp uten at det er hun som “maser”😉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 16. januar #768 Del Skrevet 16. januar Kålrota skrev (19 timer siden): Å filme at en femåring som overleveres til far og hulker sårt i prosessen er jo helt ute. Her burde begge foreldrene satt ned foten og skjermet gutten. Kjære vene. 100% enig, fikk så vondt av han. Tenk å eksponere den mest sårbare situasjonen for han...Så kynisk å ikke ta hensyn. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 16. januar #769 Del Skrevet 16. januar Den hormonspiralen forsvinner nok i skjul og vipps så blir det et barn til...hadde sterilisert meg om jeg var han. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 16. januar #770 Del Skrevet 16. januar (endret) Om David står fast på at barn og bryllup ikke er for han, så får han min respekt også. Mannen nærmer seg 60 år. Ja, han har helt rett i at det er for gammelt. Jeg kjenner ingen småbarnsforeldre i 60-årene. Da starter pensjonisttilværelsen. Vil han tørke bæsjebleier når han går av med pensjon eller nyte livets glade dager på hytta? Jeg vet hva samtlige menn hadde valgt. Endret 16. januar av Marihone Korrektur 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 17. januar #771 Del Skrevet 17. januar Blir spennende å se om LAR tar en Karianne Spetalen for å sikre seg økonomisk. Jeg har sett de nyeste episodene, og LAR evner å manipulere til å få viljen sin. Hun kommer sikkert til å gråte seg til barn/bryllup, og David er opptatt av å være snill mot alt og alle. Det er ikke noe feil med det, men det blir et problem når det går på kompromiss med egne verdier og ønsker - kun for å ikke skuffe andre. Han har vært tydelig på at han ikke vil ha flere barn, og menn som vet hva de vil og er tydelig fra start, er menn med integritet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 17. januar #772 Del Skrevet 17. januar Marihone skrev (På 16.1.2025 den 18.10): Om David står fast på at barn og bryllup ikke er for han, så får han min respekt også. Mannen nærmer seg 60 år. Ja, han har helt rett i at det er for gammelt. Jeg kjenner ingen småbarnsforeldre i 60-årene. Da starter pensjonisttilværelsen. Vil han tørke bæsjebleier når han går av med pensjon eller nyte livets glade dager på hytta? Jeg vet hva samtlige menn hadde valgt. Syntes godt han kan finne seg en dame på sin egen alder jeg. Han vil liksom ha i pose og sekk… 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 17. januar #773 Del Skrevet 17. januar Beyblade skrev (7 minutter siden): Syntes godt han kan finne seg en dame på sin egen alder jeg. Han vil liksom ha i pose og sekk… Enig. Sett henne fri, om hun ønsker flere barn. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. januar #774 Del Skrevet 17. januar Nok en grunn til hvorfor en ikke bør velge en partner som er gammel nok til å være ens egen far/mor eller partner som er ung nok til å være ens sønn/datter. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17. januar #775 Del Skrevet 17. januar Poly skrev (59 minutter siden): Enig. Sett henne fri, om hun ønsker flere barn. Hun kan jo gå selv…. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet 18. januar #776 Del Skrevet 18. januar Får så vondt av den hunden. Lyser deprimert lang vei . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 18. januar #777 Del Skrevet 18. januar Hun viste nok veldig godt at det ikke blir flere barn da hun gikk inn i dette forholdet. Det er ganske så ufint å da sitte å grine på tv fordi en i livet kan «angre på det barnet som en ikke får», stakkars hun og slemme han liksom🙈 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 18. januar #778 Del Skrevet 18. januar anno19 skrev (39 minutter siden): Hun viste nok veldig godt at det ikke blir flere barn da hun gikk inn i dette forholdet. Det er ganske så ufint å da sitte å grine på tv fordi en i livet kan «angre på det barnet som en ikke får», stakkars hun og slemme han liksom🙈 Tror ikke man skal ta det de sier og gjør på skjerm for bokstavelig, eller i det hele tatt som fakta i virkeligheten. De er ute etter å tjene penger, og har forstått hva som skaper seer tall. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. januar #779 Del Skrevet 18. januar heim123 skrev (2 timer siden): Får så vondt av den hunden. Lyser deprimert lang vei . Disco? Jeg synes det ser ut som om den har det bra, men nå er ikke jeg hundepsykolog da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 18. januar #780 Del Skrevet 18. januar heim123 skrev (5 timer siden): Får så vondt av den hunden. Lyser deprimert lang vei . Hvordan da? Synes han ser happy ut 🤔😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå