Margit777 Skrevet 24. desember 2024 #661 Del Skrevet 24. desember 2024 M.H85 skrev (På 4.12.2024 den 21.58): Samme med eksmannen. Han tjente jo fett som fotballspiller, er 100% sikker hun ikke hadde giftet seg med John Arne om han jobba på kiwi for å si det sånn. 🎁💍💎💵 Og skilt 2 minutter etter hun hadde sikret en arving. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. desember 2024 #662 Del Skrevet 25. desember 2024 Margit777 skrev (14 timer siden): Og skilt 2 minutter etter hun hadde sikret en arving. Og barnebidrag. Lat kvinne gjør slikt. Å jobbe selv er hun for lat til. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 26. desember 2024 #663 Del Skrevet 26. desember 2024 Enig i at LA fremstår med et vanvittig forbruk og at hun kaller jobb det andre må gjøre på fritiden. Det livet hun viser, fremstår fjernt for de aller fleste vil jeg tro. LA har solgt leiligheten sin, så vil jo alta at hun har gått inn med 50% i hytten. Men at oppussingen av DE sin leilighet er noe han har finansiert fordi det er han som eier den. Så kommersielle er de nok begge to. Kan bli rimelig matt av alt forbruket hun flasher, enig i det. Men derfra til å ha en formening om hennes personlighet og hensikter, synes jeg er å dra det litt langt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. desember 2024 #664 Del Skrevet 26. desember 2024 Mollebolle skrev (På 10.12.2024 den 7.45): Lurer på hvem som har betalt den nye hytta + alt invetaret? Det er top notch alt sammen. Får en skikkelig bad feeling på det forholdet mellom LA og David. Virker som hun bare peker og han betaler. Håper for gud skyld at hun bidrar med noe økonomisk, og at det ikke er så ille som det ser ut som utenfra. Selvfølgelig bidrar hun ikke økonomisk. Hun peker, han betaler. Han får en ung pen kjæreste i retur. 🙄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. desember 2024 #665 Del Skrevet 26. desember 2024 (endret) Margit777 skrev (På 24.12.2024 den 23.12): Og skilt 2 minutter etter hun hadde sikret en arving. Ja, og noe sier meg at hun ønsker sterkt å sikre seg enda en ny arving nå. Dette har hun også sagt hun ønsker seg barn med den snart 60 år gamle mannen. Jeg er rimelig sikker på at hun klarer å overta David til det også. Just Wait Endret 26. desember 2024 av M.H85 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. desember 2024 #666 Del Skrevet 26. desember 2024 M.H85 skrev (47 minutter siden): Ja, og noe sier meg at hun ønsker sterkt å sikre seg enda en ny arving nå. Dette har hun også sagt hun ønsker seg barn med den snart 60 år gamle mannen. Jeg er rimelig sikker på at hun klarer å overta David til det også. Just Wait Absolutt. Den dama der vet hva hun vil og David er sikkert lett å manipulere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnadonna Skrevet 26. desember 2024 #667 Del Skrevet 26. desember 2024 M.H85 skrev (4 timer siden): Ja, og noe sier meg at hun ønsker sterkt å sikre seg enda en ny arving nå. Dette har hun også sagt hun ønsker seg barn med den snart 60 år gamle mannen. Jeg er rimelig sikker på at hun klarer å overta David til det også. Just Wait Men David er tom for penger! Just sayin’ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. desember 2024 #668 Del Skrevet 26. desember 2024 Tough cookie skrev (3 timer siden): Absolutt. Den dama der vet hva hun vil og David er sikkert lett å manipulere. Ja hun har det talentet..Hun ser seg ut menn som kan gi henne det hun vil,og hun får dem. David er gjerne mye eldre,men lets face it...fryktelig kjekk mann for alderen,bra kropp,masse penger,fame...Han kan velge å vrake i damer men valgte henne. Hun er nok en meget flink dame sjarmere menn. Dybde,personlighet, altså noe som helst slikt finnes ikke i henne da... Dagens gjøremål er å shoppe,gå til frisøren, legge ut sminke tips osv. Sjelden jeg ser en mer overfladisk inluenser enn henne,det er ingenting der. Tomt. Minner mye om en klassisk god gammeldags Hollywood trofé kone. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 26. desember 2024 #669 Del Skrevet 26. desember 2024 Donnadonna skrev (25 minutter siden): Men David er tom for penger! Just sayin’ Heh? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 28. desember 2024 #670 Del Skrevet 28. desember 2024 Donnadonna skrev (På 26.12.2024 den 20.08): Men David er tom for penger! Just sayin’ Kålrota skrev (På 26.12.2024 den 20.34): Heh? Nå viser ikke skattelistene hele sannheten, men jeg stusset litt over at David står med en inntekt på 1,6 mill i 2023. (ref. det som har stått i media). Utifra livsstil og pengebruk, så synes jeg 1,6 mill er lite. Mye mulig han tar det meste på firmaet, men det ser litt rart ut. Personlig liker jeg ikke måten LA fremstår på. Ganske usjarmerende når ingenting av det typen har er godt nok. Vil tro at kjøkken + baderomsrenoveringen som ble gjort i Davids leilighet, kostet 6-700 000,- det er jo ikke spart på noen ting. Fint med en sugar daddy. Så er ikke David helt uskyldig han heller....tenker nok mer med det lille hodet enn det store. Dessverre! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 28. desember 2024 #671 Del Skrevet 28. desember 2024 Tom for penger er vel likevel å dra det særs langt. Han har nettopp pusset opp hele leiligheten og kjøpt hytte. Det er selvsagt mulig han har gjeld som oss andre vanlige dødelige, men tom er å overdrive voldsomt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. desember 2024 #672 Del Skrevet 28. desember 2024 Tough cookie skrev (På 26.12.2024 den 16.50): Absolutt. Den dama der vet hva hun vil og David er sikkert lett å manipulere. Han er en voksen mann , ingenting som tilsier at han blir manipulert , dette er de damene han liker 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. desember 2024 #673 Del Skrevet 28. desember 2024 Mannen er snart 60 og har høyt blodtrykk, og fått beskjed om å roe ned. Mannen blir ikke 60 om han ikke roer ned. Kosthold og trening hjelper mot høyt blodtrykk. Han bør ta vare på seg selv snart, å drite i og løpe etter unge damer som ikke har tenkt å bidra økonomisk. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 28. desember 2024 #674 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) Xstrella skrev (15 minutter siden): Mannen er snart 60 og har høyt blodtrykk, og fått beskjed om å roe ned. Mannen blir ikke 60 om han ikke roer ned. Kosthold og trening hjelper mot høyt blodtrykk. Han bør ta vare på seg selv snart, å drite i og løpe etter unge damer som ikke har tenkt å bidra økonomisk. Tror han både trener og spiser bra, men er det genetisk underliggende sykdom så hjelper det ikke å spise sunt. Tenker heller han bør begrense festing, alkoholinntak og få god søvn. Han må også jobbe døgnet rundt fordi han er " melkeku " både for samboer, hennes sønn og de voksne barna sine...da kreves det høy inntekt. Om han faller fra så kollapser iallefall livet til de 4 parasittene han forsørger. Endret 28. desember 2024 av Carabilla 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 28. desember 2024 #675 Del Skrevet 28. desember 2024 Xstrella skrev (1 time siden): Mannen er snart 60 og har høyt blodtrykk, og fått beskjed om å roe ned. Mannen blir ikke 60 om han ikke roer ned. Kosthold og trening hjelper mot høyt blodtrykk. Han bør ta vare på seg selv snart, å drite i og løpe etter unge damer som ikke har tenkt å bidra økonomisk. Han kjøpte hytte for å roe ned leste jeg, men LA pushet han vel godt i gang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 28. desember 2024 #676 Del Skrevet 28. desember 2024 Xstrella skrev (1 time siden): Mannen er snart 60 og har høyt blodtrykk, og fått beskjed om å roe ned. Mannen blir ikke 60 om han ikke roer ned. Kosthold og trening hjelper mot høyt blodtrykk. Han bør ta vare på seg selv snart, å drite i og løpe etter unge damer som ikke har tenkt å bidra økonomisk. Så på nyhetene klikk deg inn les,men ikke gjort det. Høyt blodtrykk altså? Det er gjerne ikke så rart når du fester som en 25 åring,samt har en ung kjæreste som garantert maser om det meste å gir han høyt blodtrykk. Hjelper ikke på bli en småbarns bonuspappa for en aktiv liten barnehage krabat når du snart er 60 år😅 David kunne funnet seg en rolig dame i 50 årene som roet han ned litt, bare tanken på å ha et slikt jetzet liv når jeg en dag blir 60 år gir meg stress symptomer 😬 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 29. desember 2024 #677 Del Skrevet 29. desember 2024 https://www.nettavisen.no/kjendis/david-eriksen-matte-ta-grep-mange-ar-siden-sist/s/5-95-2206631?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3pRSSFgnMzcFtz8_Um6nb4gU3UZgahUegXMBVBSuvaz7TiaubTOCLzn-c_aem_n9kC52SL6uWKWUD2W49TXA Hvilken karriere har LAR? David sier han stusser på pengebruken og at stuen er mer i hennes stil, men han lar jo damer få det som de vil. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 29. desember 2024 #678 Del Skrevet 29. desember 2024 Marihone skrev (1 time siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/david-eriksen-matte-ta-grep-mange-ar-siden-sist/s/5-95-2206631?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3pRSSFgnMzcFtz8_Um6nb4gU3UZgahUegXMBVBSuvaz7TiaubTOCLzn-c_aem_n9kC52SL6uWKWUD2W49TXA Hvilken karriere har LAR? David sier han stusser på pengebruken og at stuen er mer i hennes stil, men han lar jo damer få det som de vil. Wow, dette hørtes ikke noe bra ut! Mulig de har det helt fantastisk, men de sitatene der gir inntrykk av en mann som blir overkjørt og brukt og som er for dumsnill til å se hva som skjer. Hvis han har vært så stressa som han sier, har han sikkert ikke helt rukket å stoppe opp og tenke over hva som egentlig skjer. Hva er LARs karriere? Det sluket er nok først og fremst hans penger, gitt... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 29. desember 2024 #679 Del Skrevet 29. desember 2024 hvalstad45 skrev (1 minutt siden): Wow, dette hørtes ikke noe bra ut! Mulig de har det helt fantastisk, men de sitatene der gir inntrykk av en mann som blir overkjørt og brukt og som er for dumsnill til å se hva som skjer. Hvis han har vært så stressa som han sier, har han sikkert ikke helt rukket å stoppe opp og tenke over hva som egentlig skjer. Hva er LARs karriere? Det sluket er nok først og fremst hans penger, gitt... Tenker det samme! Hvorfor lar en mann seg overkjøre slik? Og hva får en kvinne til å bare kjøre på og endre alt? Forstår det ikke 😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 29. desember 2024 #680 Del Skrevet 29. desember 2024 Mannen er voksen og vet akkurat hva han gjør, synes det er verre med ei dame som lever på mannen på den måten i 2025.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå