Surikatt Skrevet 13. august 2024 #521 Del Skrevet 13. august 2024 Marihone skrev (På 7.8.2024 den 8.48): Om hun er så kald og kalkulerende som jeg tror, så har hun nok kjøpt seg inn og de eier 50/50. Det jeg synes er synd er at hun har endret hele leiligheten til David slik at den har blitt like kjedelig som henne selv. Hun tror faktisk hun har god smak, men den er jo beige/lys som alle andre influencere sitt hjem der ute. F.eks Kristina Andersen sitt hjem er lyst/beige. Og hvem betaler for alt? Det er vel David, det. Et merkelig skue. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 13. august 2024 #522 Del Skrevet 13. august 2024 Sjekk LAR sin siste post og nye stua til David! Jeg mener dette ikke er fint og passer sammen. David har jo bedre smak enn henne. De har blandet moderne med gammelt, fargene passer ikke sammen og det ser rotete ut. Fargen på veggen var grusom. Det hjelper ikke at møblene er dyre når det ikke ser fint ut. Det er sikkert noen som er uenig med meg her, men jeg synes ikke det var fint om man sammenligner med hvordan det så ut tidligere. Hvordan kan dette få 200 likes liksom? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 13. august 2024 #523 Del Skrevet 13. august 2024 Marihone skrev (39 minutter siden): Sjekk LAR sin siste post og nye stua til David! Jeg mener dette ikke er fint og passer sammen. David har jo bedre smak enn henne. De har blandet moderne med gammelt, fargene passer ikke sammen og det ser rotete ut. Fargen på veggen var grusom. Det hjelper ikke at møblene er dyre når det ikke ser fint ut. Det er sikkert noen som er uenig med meg her, men jeg synes ikke det var fint om man sammenligner med hvordan det så ut tidligere. Hvordan kan dette få 200 likes liksom? Overhodet ikke fine farger- passet ikke sammen. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 14. august 2024 #524 Del Skrevet 14. august 2024 Wow, det bildet fra stua var virkelig ikke fint. Tragisk når man forsøker på "lekkert og stilrent" og så klarer å bomme så kraftig. Dette er ikke ton-i-ton, det er helt krasj mellom ulike beige-toner. Nesten imponerende. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 14. august 2024 #525 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg synes synd på David. Hele han er jo borte. Dette er ikke lenger hans leilighet, men LAR sin. Kan noen av de nærmeste hjelpe han? Hun har jo ikke god smak. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 14. august 2024 #526 Del Skrevet 14. august 2024 Måtte inn og se.. Huff, det der var virkelig verken pent eller stilrent. Ser kjøkkenet skal skiftes og; blir vel beige det og😆 Her mister David helt grepet tenker jeg. DEN stilige og personlige leiligheten, og så får influenceren ødelegge den så totalt. For ikke å snakke om at hun har et hinsides pengeforbruk og liker å flashe luksus. Så hører det vel og med til historien at dama har drevet med møbler tidligere da hun var gift med Riise. Det gikk kjapt åt skogen. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 15. august 2024 #527 Del Skrevet 15. august 2024 Så usexy med menn som lar seg overkjøre totalt på denne måten. Gud for en tøffel. Hvorfor i all verden skal hun på død og liv pusse opp en leilighet som var strøken? Det er jo HUN som har flyttet inn til han! Så frekt! 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 15. august 2024 #528 Del Skrevet 15. august 2024 (endret) Så ut som tilfeldige møbler plukket opp på finn.no gis bort. Endret 15. august 2024 av Margit777 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. august 2024 #529 Del Skrevet 15. august 2024 Yoolanda skrev (2 timer siden): Så usexy med menn som lar seg overkjøre totalt på denne måten. Gud for en tøffel. Hvorfor i all verden skal hun på død og liv pusse opp en leilighet som var strøken? Det er jo HUN som har flyttet inn til han! Så frekt! Sikkert for å lage "content". Dama må jo ha noe å fylle dagene med😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 15. august 2024 #530 Del Skrevet 15. august 2024 20 minutter siden, Tough cookie said: Sikkert for å lage "content". Dama må jo ha noe å fylle dagene med😬 Hun bør få seg en jobb. Hvorfor vil David være sammen en som ikke jobber? Han selv er jo et arbeidsjern. Nå er det ikke lenge til vi ser David fri til dama. Hun vet nok hvordan hun skal få til det, slik som Annette Haga, men det anbefaler jeg ikke til deg David. Ha dine penger for deg selv og kos deg som pensjonist. 10 år igjen nå! David er visst eldre enn moren min så jeg nå, og jeg er på alder med LAR. 🙄 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. august 2024 #531 Del Skrevet 15. august 2024 Marihone skrev (3 timer siden): Hun bør få seg en jobb. Hvorfor vil David være sammen en som ikke jobber? Han selv er jo et arbeidsjern. Nå er det ikke lenge til vi ser David fri til dama. Hun vet nok hvordan hun skal få til det, slik som Annette Haga, men det anbefaler jeg ikke til deg David. Ha dine penger for deg selv og kos deg som pensjonist. 10 år igjen nå! David er visst eldre enn moren min så jeg nå, og jeg er på alder med LAR. 🙄 Han har jo både eget hår, sixpack og penger, og det er det ikke så mange menn på 57- 58 år som har, så han er attraktiv på markedet og det vet LAR 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 15. august 2024 #532 Del Skrevet 15. august 2024 Hvor lang tid tar det før han skal bli pappa igjen tro? 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 15. august 2024 #533 Del Skrevet 15. august 2024 Når LAR kaller en følger troll fordi hun ikke liker leiligheten nå. Umodent! Stuen er like kjedelig som LAR. Jeg hadde blitt deppa om jeg kom inn der. Jeg vurderer å lage en underskriftskampanje: «Vi som vil ha tilbake Davids stue.» 😂 Så trist å se hvordan leiligheten hans har blitt, og at han tillater dette. Mener han selv LAR har bra smak? Det er to ulike verden på hans stil og hennes. Snart gått ett år etter AED, og mitt inntrykk av LAR har ikke blitt bedre. Tenk at hun krever å endre leiligheten hans etter kun ett år sammen. Frekt…! Et rom kan gå, men HELE leiligheten til mannen. Stakkars. Han har jo bedre stil enn henne. Folk er lei av anonyme, beige influencer hjem. Hun inspirerte ikke meg, eller vent, hun hjalp meg til å bli 100 % sikker på hva jeg ikke vil ha. LAR skriver at begge er fornøyde, men hvor er David sin sjel? Hvor mye har han fått bestemme? Det virker som om han og Hedvig hadde mer lik smak, selv om hun også fikk frie tøyler til å male i leiligheten hans. Betaler han for å la damer «rasere» leiligheten hans? Why? Det er mange som vil ha David, så hvorfor ikke bli selektiv i valg av damer? Alle i jentegjengen synes David er kjekk, så tror han kunne fått hvem som helst. Så velger han LAR.. Jeg gleder meg til AED og om vi får se mer av hennes personlighet. Nå ser jeg kun beige. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. august 2024 #534 Del Skrevet 16. august 2024 (endret) Marihone skrev (1 time siden): Når LAR kaller en følger troll fordi hun ikke liker leiligheten nå. Umodent! Stuen er like kjedelig som LAR. Jeg hadde blitt deppa om jeg kom inn der. Jeg vurderer å lage en underskriftskampanje: «Vi som vil ha tilbake Davids stue.» 😂 Så trist å se hvordan leiligheten hans har blitt, og at han tillater dette. Mener han selv LAR har bra smak? Det er to ulike verden på hans stil og hennes. Snart gått ett år etter AED, og mitt inntrykk av LAR har ikke blitt bedre. Tenk at hun krever å endre leiligheten hans etter kun ett år sammen. Frekt…! Et rom kan gå, men HELE leiligheten til mannen. Stakkars. Han har jo bedre stil enn henne. Folk er lei av anonyme, beige influencer hjem. Hun inspirerte ikke meg, eller vent, hun hjalp meg til å bli 100 % sikker på hva jeg ikke vil ha. LAR skriver at begge er fornøyde, men hvor er David sin sjel? Hvor mye har han fått bestemme? Det virker som om han og Hedvig hadde mer lik smak, selv om hun også fikk frie tøyler til å male i leiligheten hans. Betaler han for å la damer «rasere» leiligheten hans? Why? Det er mange som vil ha David, så hvorfor ikke bli selektiv i valg av damer? Alle i jentegjengen synes David er kjekk, så tror han kunne fått hvem som helst. Så velger han LAR.. Jeg gleder meg til AED og om vi får se mer av hennes personlighet. Nå ser jeg kun beige. Jeg kommenterte på instagrammen hennes at fargen på veggene og møblene ikke passet sammen. Kanskje det var meg hun kalte troll?😀 Endret 16. august 2024 av Tough cookie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 16. august 2024 #535 Del Skrevet 16. august 2024 Smak og behag. Men jeg tviler på at denne influencer-stilen samsvarer med hans smak. Til det er forskjellen for stor. Jeg er enig med dem som har kommentert at fargene ikke passer sammen, og jeg synes heller ikke at maleriet passet så godt til fifty shades og beige. Har ikke kommentert, åpenbart at dama ikke liker å få kritikk. Hun skriver at de skaper sitt felles hjem. Øhhm..det var vel hun som flyttet inn i hans hjem og gjør det om til sitt.. Men pytt, han tenker kanskje at det er kjapt å male om igjen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 17. august 2024 #536 Del Skrevet 17. august 2024 David er som gladest når ex-kone, ex-kjæreste og LAR er sammen på fest 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. august 2024 #537 Del Skrevet 17. august 2024 Marihone skrev (På 14.8.2024 den 10.27): Jeg synes synd på David. Hele han er jo borte. Dette er ikke lenger hans leilighet, men LAR sin. Kan noen av de nærmeste hjelpe han? Hun har jo ikke god smak. Leiligheten var jo etter Hedvig sin smak før. David bare gjør som damene hans vil, han, virker det som. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. august 2024 #538 Del Skrevet 17. august 2024 Marihone skrev (På 16.8.2024 den 1.09): Når LAR kaller en følger troll fordi hun ikke liker leiligheten nå. Umodent! Stuen er like kjedelig som LAR. Jeg hadde blitt deppa om jeg kom inn der. Jeg vurderer å lage en underskriftskampanje: «Vi som vil ha tilbake Davids stue.» 😂 Så trist å se hvordan leiligheten hans har blitt, og at han tillater dette. Mener han selv LAR har bra smak? Det er to ulike verden på hans stil og hennes. Snart gått ett år etter AED, og mitt inntrykk av LAR har ikke blitt bedre. Tenk at hun krever å endre leiligheten hans etter kun ett år sammen. Frekt…! Et rom kan gå, men HELE leiligheten til mannen. Stakkars. Han har jo bedre stil enn henne. Folk er lei av anonyme, beige influencer hjem. Hun inspirerte ikke meg, eller vent, hun hjalp meg til å bli 100 % sikker på hva jeg ikke vil ha. LAR skriver at begge er fornøyde, men hvor er David sin sjel? Hvor mye har han fått bestemme? Det virker som om han og Hedvig hadde mer lik smak, selv om hun også fikk frie tøyler til å male i leiligheten hans. Betaler han for å la damer «rasere» leiligheten hans? Why? Det er mange som vil ha David, så hvorfor ikke bli selektiv i valg av damer? Alle i jentegjengen synes David er kjekk, så tror han kunne fått hvem som helst. Så velger han LAR.. Jeg gleder meg til AED og om vi får se mer av hennes personlighet. Nå ser jeg kun beige. Det var like mye Hedvig sin stil som preget leiligheten før LAR malte alt i beige og grått. Det var Hedvig som ville ha blomstrete vegger og vegger i sterke farger + litt vågale bilder på veggene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. august 2024 #539 Del Skrevet 17. august 2024 Marihone skrev (På 3.8.2024 den 3.34): Beklager å si det, men leiligheten til David ser helt grusom ut etter at LAR kom inn i bildet. Nå skal visst kjøkken og soverom også pusses opp. Hvorfor er David så tøffelhelt? Å pusse opp et rom er vel greit, men hele leiligheten er noe helt annet! Hans leilighet var så kul. Mitt inntrykk av LAR har ikke forbedret seg. Og hennes lille gutt som måtte bytte barnehage fordi mor har funnet kjærligheten i storbyen. Kunne de ikke ha ventet 1-2 år med samboerskap, så han fikk gjøre seg ferdig i barnehagen av hensyn til barnets beste. Hvis han skal begynne på skole i Oslo, er det faktisk ikke så dumt å bytte bhg siste året, for da kan han få med seg noen av bhg-kameratene sine over i skolen, i stedet for å komme fra Bærum og begynne på skole i Oslo uten å kjenne noen der. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. august 2024 #540 Del Skrevet 17. august 2024 Friluftsdame skrev (På 16.8.2024 den 7.21): Smak og behag. Men jeg tviler på at denne influencer-stilen samsvarer med hans smak. Til det er forskjellen for stor. Jeg er enig med dem som har kommentert at fargene ikke passer sammen, og jeg synes heller ikke at maleriet passet så godt til fifty shades og beige. Har ikke kommentert, åpenbart at dama ikke liker å få kritikk. Hun skriver at de skaper sitt felles hjem. Øhhm..det var vel hun som flyttet inn i hans hjem og gjør det om til sitt.. Men pytt, han tenker kanskje at det er kjapt å male om igjen. Samme med Hedvig, det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå