M.H85 Skrevet 23. juli #481 Del Skrevet 23. juli Jaytee skrev (20 timer siden): Maria hvem? Maria mulig dama Rise altså Louise sin eks har 2 barn med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 24. juli #482 Del Skrevet 24. juli M.H85 skrev (9 timer siden): Maria mulig dama Rise altså Louise sin eks har 2 barn med. Å det komiske er at JAR har hatt samme store diamant gifteringen 3 ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. juli #483 Del Skrevet 24. juli kaiturid skrev (9 timer siden): Å det komiske er at JAR har hatt samme store diamant gifteringen 3 ganger. Han er glad i å gifte seg ja og har vel barn med 3😅 Men han har holdt lav profil/ingen ny forlovede på mange år så det er jo forsåvidt positivt. Verre med Louise.. Hun er nok klar for 💍...har jo litt cash i banken han eldre David for å si det slik😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 24. juli #484 Del Skrevet 24. juli M.H85 skrev (3 timer siden): Han er glad i å gifte seg ja og har vel barn med 3😅 Men han har holdt lav profil/ingen ny forlovede på mange år så det er jo forsåvidt positivt. Verre med Louise.. Hun er nok klar for 💍...har jo litt cash i banken han eldre David for å si det slik😂 Jepp,å få byttet etternavn. Men lurer på om de sliter litt med lønninga...LA bruker nesten ikke klær om dagen 😂 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. juli #485 Del Skrevet 26. juli (endret) Jeg sjekket inn på Kragerø Resort i ettermiddag, og den første jeg gikk meg på i heisen var David Eriksen, Louise Angelica og Colin. David smilte og virket hyggelig, mens Louise Angelica hadde steinansikt. Endret 27. juli av Tough cookie 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. juli #486 Del Skrevet 26. juli Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg sjekket inn på Kragerø Resort i ettermiddag, og den første jeg gikk meg på i heisen var David Eriksen, Louise Angelica og Colin. David smilte og virket hyggelig, mens Louise Angelica hadde steinansikt. Hold oss oppdatert. 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 26. juli #487 Del Skrevet 26. juli 3 hours ago, Tough cookie said: Jeg sjekket inn på Kragerø Resort i ettermiddag, og den første jeg gikk meg på i heisen var David Eriksen, Louise Angelica og Colin. David smilte og virket hyggelig, mens Louise Angelica hadde steinansikt. Det vi har sagt hele tiden, men mulig man får det av injeksjoner? Jeg har aldri prøvd, men mange har ofte samme ansiktsuttrykk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 26. juli #488 Del Skrevet 26. juli LAR poster familiebilde med David. Det ser bare ikke ekte ut for meg 😄 Mann på 57 år som snart er pensjonist. Nei, da vil David løpe etter en på fem år. 60 er det nye 20 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 27. juli #489 Del Skrevet 27. juli Det er ikke enkelt å definere hva som er riktig for andre, men de lever jo av og oppsøker offentlighet. Mine refleksjoner er disse LAR fremstår som en intetsigende influencer med et ekstremt fokus på utseende og et veldig høyt personlig forbruk. Dagene går til shopping, egenpleie, sus og dus i tillegg til å være mor. En omsorgsfull mor basert på det hun viser. DE har basert på det begrensede jeg har sett av serien (Alle elsker David) vist seg som en snill og omtenksom mann. Han liker luksuslivet og legger ikke skjul på det. DE fremstår som raus, og at han har inkludert C i dagliglivet passer godt inn i bildet av en som tar vare på og inkluderer mennesker rundt seg. Det kan virke som om de ofte har kameraer på slep og opptak til serien, så det hele har en finansiering i en kommersiell kontekst. Akkurat det må være veldig slitsomt. At leiligheten hans nå pusses opp etter LAR sine smak, kan man smile av. Men som flere skriver; bilder som fremstiller dem som en liten familie på 3 + hund er rart. Hva er egentlig poenget? Han har jo sine 2 som i alder er voksne, der yngste ser ut til å være alt annet enn selvstendig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. juli #490 Del Skrevet 27. juli Jeg glemte å ta med at David og "steinansiktet" hadde med seg et kamerateam på slep på Kragerø Resort, så de spiller nok inn til neste sesong av "Alle elsker David". 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. juli #491 Del Skrevet 27. juli Marihone skrev (20 timer siden): LAR poster familiebilde med David. Det ser bare ikke ekte ut for meg 😄 Mann på 57 år som snart er pensjonist. Nei, da vil David løpe etter en på fem år. 60 er det nye 20 😅 Veldig tilgjort. Se på oss lykkelig familie med et lite barn... Ingen tvil om at David er en hyggelig fin fyr,men tror egentlig ikke han synes det er bare gull bli småbarns "far" igjen... Louise som styrer der,han henger nok bare med på alt hun planlegger🙊 Blir nok slitsomt etterhvert for en snart 60åring...... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. juli #492 Del Skrevet 27. juli (endret) Tough cookie skrev (På 26.7.2024 den 18.23): Jeg sjekket inn på Kragerø Resort i ettermiddag, og den første jeg gikk meg på i heisen var David Eriksen, Louise Angelica og Colin. David smilte og virket hyggelig, mens Louise Angelica hadde steinansikt. Arrogant steinansikt. Handler ikke om botox+...,handler om arroganse og golddigger dame som tror hun er viktigere enn andre... "Look at me" ..Finner seg kun menn som kan gi henne noe helst 💍💸, hva hun gir menn er jeg usikker på... Pent utseende eneste jeg kommer på, samt fasade kle seg fint/opptre korrekt Endret 27. juli av M.H85 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. juli #493 Del Skrevet 28. juli Rart faren godtar denne utleveringen av barnet. Og hva spiller de inn? Hva godt har eks fru Riise 3 og komme med?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 28. juli #494 Del Skrevet 28. juli 4 hours ago, Xstrella said: Rart faren godtar denne utleveringen av barnet. Og hva spiller de inn? Hva godt har eks fru Riise 3 og komme med?? Alle elsker David. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 29. juli #495 Del Skrevet 29. juli Man kan si mye om John Arne Riise, men barnet slipper i hvertfall restaurantbesøk og fester der det florerer av alkohol når det er med faren. Virker som han tilpasser livsstilen deretter når han har barnet. Ser ikke mye ut som at moren gjør det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 29. juli #496 Del Skrevet 29. juli Sol79 skrev (6 timer siden): Man kan si mye om John Arne Riise, men barnet slipper i hvertfall restaurantbesøk og fester der det florerer av alkohol når det er med faren. Virker som han tilpasser livsstilen deretter når han har barnet. Ser ikke mye ut som at moren gjør det. Er nok ikke lenge før hun får bv på døra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 29. juli #497 Del Skrevet 29. juli Xstrella skrev (På 28.7.2024 den 10.56): Rart faren godtar denne utleveringen av barnet. Og hva spiller de inn? Hva godt har eks fru Riise 3 og komme med?? hehe hun liker være nr 3 den dama der🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 30. juli #498 Del Skrevet 30. juli Lite troverdig samarbeid med Bubblerom. Som om hun bruker klær som ikke bare er så rimelige, men også ser billige ut. Ikke hennes stil i det hele tatt. 😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 3. august #499 Del Skrevet 3. august Beklager å si det, men leiligheten til David ser helt grusom ut etter at LAR kom inn i bildet. Nå skal visst kjøkken og soverom også pusses opp. Hvorfor er David så tøffelhelt? Å pusse opp et rom er vel greit, men hele leiligheten er noe helt annet! Hans leilighet var så kul. Mitt inntrykk av LAR har ikke forbedret seg. Og hennes lille gutt som måtte bytte barnehage fordi mor har funnet kjærligheten i storbyen. Kunne de ikke ha ventet 1-2 år med samboerskap, så han fikk gjøre seg ferdig i barnehagen av hensyn til barnets beste. 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 3. august #500 Del Skrevet 3. august Marihone skrev (6 timer siden): Beklager å si det, men leiligheten til David ser helt grusom ut etter at LAR kom inn i bildet. Nå skal visst kjøkken og soverom også pusses opp. Hvorfor er David så tøffelhelt? Å pusse opp et rom er vel greit, men hele leiligheten er noe helt annet! Hans leilighet var så kul. Mitt inntrykk av LAR har ikke forbedret seg. Og hennes lille gutt som måtte bytte barnehage fordi mor har funnet kjærligheten i storbyen. Kunne de ikke ha ventet 1-2 år med samboerskap, så han fikk gjøre seg ferdig i barnehagen av hensyn til barnets beste. Må jo ha innhold til neste runde av den heller overfladiske doku-serien Alle elsker David, som de helt sikkert tjener masse penger på. Har sett noen av episodene, og du verden for et overfladisk og for de fleste alvorlig virkelighetsfjernt liv i sus og dus den viser. Men klart, serien finansierer mye av livet i sus og dus så la gå da om man utleverer litt for mye… Enig i at stilen han hadde passet godt til leiligheten. Men LA må jo ha noe å gjøre utover og shopping og dining&wining. Så nå får David en tvers gjennom beige leilighet, for den «travle» influenceren trives ikke med alle fargene. At C måtte bytte bhg et år før skolestart og flytte inn i en bygård i sentrum har de sikkert tenkt nøye over om er riktig for en 5-åring. Å eksponere ham så mye som hun gjør på en kommersiell konto er jeg mer betenkt over. Men hva gjør man vel ikke for å se pengene renne inn uten å jobbe. Personvern er såklart viktig, men alt med måte - som en annen intetsigende influencer sa. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå