cerruti Skrevet 10. november 2023 #361 Skrevet 10. november 2023 Castor Troy skrev (1 time siden): Hadde Louise og David funnet seg partnere på sin egen alder, og i samme økonomiske situasjon, hadde det ikke blitt så mye spekulasjoner. Det er jo deres eget valg. Ja, men at hun ikke kan sikte høyere pga alder og barn, og at han ikke kan sikte høyere ut i fra sosioøkonomiske posisjon, blir litt for på detaljnivå. Det holder kanskje med at han er eldre, godt bemidlet med makt, og hun er yngre og pen. 4
Castor Troy Skrevet 10. november 2023 #362 Skrevet 10. november 2023 cerruti skrev (3 minutter siden): Ja, men at hun ikke kan sikte høyere pga alder og barn, og at han ikke kan sikte høyere ut i fra sosioøkonomiske posisjon, blir litt for på detaljnivå. Det holder kanskje med at han er eldre, godt bemidlet med makt, og hun er yngre og pen. Ja det er jo hovedingrediensene her, ingen som er uenige i det. Det ble en diskusjon om at hun kunne fått en enda rikere mann, og da kom argumentet med at de aller rikeste gjerne ønsker barnløse yngre kvinner. 1
Xstrella Skrevet 10. november 2023 #363 Skrevet 10. november 2023 cerruti skrev (4 timer siden): En utrolig spesiell måte det skrives på her. Her shames det virkelig til alle kanter. Det er rart ikke alle rikinger i landet her er gift med noen purunge 22-åringer. Eller kanskje et par kråketær og at man er i noen lunde samme generasjon med alt det innebærer trumfer det helt purunge. Hadde David jobbet som sykepleier så hadde aldri frk eks Riise datet han. Her er det pengene som rår. 24 6
Mintbird Skrevet 11. november 2023 #364 Skrevet 11. november 2023 det er helt riktig. David som rørlegger med 500.000 i året så tror jeg ikke Louise hadde slått til. 17 3
Iia Skrevet 12. november 2023 #365 Skrevet 12. november 2023 Kanskje de bare er skikkelig forelska og har det fint sammen? 5 1
cerruti Skrevet 12. november 2023 #366 Skrevet 12. november 2023 (endret) Iia skrev (1 time siden): Kanskje de bare er skikkelig forelska og har det fint sammen? Det må vi jo håpe. Så er det de som ikke tillater seg å falle for noen som er såpass langt fra egen alder også. Tror det er mange voksne barn rundt omkring som er glad for at mamma el pappa valgte en på deres egen alder. Endret 12. november 2023 av cerruti 3
Goodtimes Skrevet 13. november 2023 #367 Skrevet 13. november 2023 Xstrella skrev (På 10.11.2023 den 22.11): Hadde David jobbet som sykepleier så hadde aldri frk eks Riise datet han. Her er det pengene som rår. Du sitter tydeligvis på fasit du? 🙃 Det kommer jo veldig an på settingen man møtes i. Hadde hun vært innlagt på sykehuset og David hadde kommet inn som sykepleier, så kan det nok godt hende at hun hadde falt pladask for han. Verken du eller jeg, eller noen andre her inne vet noe om forholdet deres. Synes bare det er drøyt å si at hun kun går etter pengene, that's it. 8
Xstrella Skrevet 13. november 2023 #368 Skrevet 13. november 2023 Goodtimes skrev (5 timer siden): Du sitter tydeligvis på fasit du? 🙃 Det kommer jo veldig an på settingen man møtes i. Hadde hun vært innlagt på sykehuset og David hadde kommet inn som sykepleier, så kan det nok godt hende at hun hadde falt pladask for han. Verken du eller jeg, eller noen andre her inne vet noe om forholdet deres. Synes bare det er drøyt å si at hun kun går etter pengene, that's it. Kjenner du henne privat? Jeg tolker det slik pga hennes vannvittige pengeforbruk. Dette er kjent via sosiale medier som hun selv la ut. 6 4
Marihone Skrevet 24. november 2023 #369 Skrevet 24. november 2023 Ref. hennes siste story. Noen som synes hun virker lite genuin og autentisk når hun viser frem familieidyllen med David Eriksen? F.eks når de har vært på fjellet med hennes sønn, stiller han framfor kameraet og bruker et barn for innhold? Jeg merket også at kyssebildet i går også virket veldig oppstilt. Og skal de flytte inn til David Eriksen nå som hun selger? Jeg synes synd på mange barn som må flytte rundt pga. mor og far sine nye kjærester. De har ikke vært sammen så lenge heller, så hvordan vet de at det kommer til å fungere for alltid? Det er barn som ofte blir skadelidende. Dette er jo deres valg såklart, men jeg ser mange barn som strever i dagens samfunn. Kjernefamilien og det tradisjonelle familielivet ser vi mindre og mindre av, samtidig som vi ser en økning av barns uhelse. Fra de er små er mange barn også en rekvisitt på foreldrenes bedriftskanal. Jeg er bekymret for utviklingen, men det er nå meg. 17 11
Carabilla Skrevet 2. januar 2024 #370 Skrevet 2. januar 2024 Tittet litt på introduksjon av nye sesongen, stakkar mann...nå har han fått høyt blodtrykk også. Mannen vil gå på en real smell snart om han ikke roer ned litt. Han har jo 2 umodne barn som roper etter han dagen lang både på jobb og privaten, fått seg ung dame og bonusbarn i tillegg til den stressende jobben🥴😵💫. Han er rett og slett for snill å folk spiser han opp med hud og hår. 16 3
Marihone Skrevet 8. januar 2024 #371 Skrevet 8. januar 2024 (endret) Jeg har sett på den nye sesongen nå. Wow, så stor forskjell det er på Louise og Hedvig i personligheten. Louise virker kjedelig i forskjell om man sammenligner de to, men kanskje det han trenger? Jeg kommer til å savne Hedvig litt jeg. Hun skiller seg ut i mengden. Og har Louise alltid så "lurt" ansiktsutrykk? Det ser nesten ut som om hun spiller skuespill eller er falsk, men jeg vet ingenting om dama så skal ikke spekulere... Jeg er fortsatt overrasket over at Eriksen ville date en med småbarn i hans alder. 4-års alderen har vært den tøffeste her i gården. Han virker som en snill og god mann, men min mamma fikk sine første barnebarn da hun var 52 år til sammenligning. Endret 9. januar 2024 av Marihone skrivefeil 11 2
totti_1 Skrevet 8. januar 2024 #372 Skrevet 8. januar 2024 Marihone skrev (1 time siden): Jeg har sett på den nye sesongen nå. Wow, så stor forskjell det er på Louise og Hedvig i personligheten. Louise virker kjedelig i forskjell om man sammenligner de nå Greit å ikke like sjømat, men når du får sjøkreps til 300 kroner peller du ikke på maten som en 5-åring. LAR skal det bli fascinerende å bli kjent med. Hun gjorde et dårlig inntrykk sist (den dokusåpen med Riise for 12 år siden) 7 1
totti_1 Skrevet 8. januar 2024 #373 Skrevet 8. januar 2024 (endret) Carabilla skrev (På 2.1.2024 den 4.12): Tittet litt på introduksjon av nye sesongen, stakkar mann...nå har han fått høyt blodtrykk også. Mannen vil gå på en real smell snart om han ikke roer ned litt. Han har jo 2 umodne barn som roper etter han dagen lang både på jobb og privaten, fått seg ung dame og bonusbarn i tillegg til den stressende jobben🥴😵💫. Han er rett og slett for snill å folk spiser han opp med hud og hår. Blir en herlig sesong når Lucas også begynner i Eccentric People. Da blir det "Surrebukk United" : () Med klienter som Iselin Guttormsen, Tone Damli og Alexandra Joner skal de nok klare arbeidstrykket. Jordas skjebne står ikke på spill med disse tre's karrierer... Endret 8. januar 2024 av totti_1 6 4
Mintbird Skrevet 9. januar 2024 #374 Skrevet 9. januar 2024 https://www.dagbladet.no/kjendis/om-eksen-overrasket/80788690 haha - er det noe JAR ikke har lært seg siste 25 årene, er det å holde kjeft iblandt.. shut the f... up 5 1
Marihone Skrevet 9. januar 2024 #375 Skrevet 9. januar 2024 11 hours ago, totti_1 said: Blir en herlig sesong når Lucas også begynner i Eccentric People. Da blir det "Surrebukk United" : () Med klienter som Iselin Guttormsen, Tone Damli og Alexandra Joner skal de nok klare arbeidstrykket. Jordas skjebne står ikke på spill med disse tre's karrierer... Ja, jeg tror ikke det er smart å la begge barne jobbe i Eccentric. Barna er altfor avhengige av faren sin, selv om de er voksne. De får fortsatt penger av faren sin, selv om de er i jobb? Og det er synd om sønnen ikke fullfører skolen og tar pause når det er så kort tid igjen. Jeg skjønner man ikke alltid er motivert og at studentlivet ikke alltid er en dans på roser, men har han ikke ett år igjen? Det året går så fort. Er det noen som vet hvordan Louise er i real life? Er hun morsom og livlig? Rolig og balansert? Jeg har prøvd å se på noen story av henne, men til og med det har ikke har gitt meg et særlig inntrykk av dama. Men i følge David er hun lett å snakke med og roer han ned, ref. serien. Det trenger han jo, men til og med Louises eks-mann ble overrasket over forholdet, ref. dagens intervju i Nettavisen. 8 6
Stellia Skrevet 9. januar 2024 #376 Skrevet 9. januar 2024 Mintbird skrev (2 timer siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/om-eksen-overrasket/80788690 haha - er det noe JAR ikke har lært seg siste 25 årene, er det å holde kjeft iblandt.. shut the f... up Han er jo en parodi på seg selv. Flaut 🙈 1 1
Tough cookie Skrevet 9. januar 2024 #377 Skrevet 9. januar 2024 Stellia skrev (2 minutter siden): Han er jo en parodi på seg selv. Flaut 🙈 Hva er det som er så flaut med det han sa da? Han snakket jo bare rett fra levra 17 1
lew Skrevet 9. januar 2024 #378 Skrevet 9. januar 2024 Har ikke helt trua på dette forholdet.Varer kansje et 1år eller 2🙈 2
I Grosny Skrevet 9. januar 2024 #379 Skrevet 9. januar 2024 Castor Troy skrev (På 10.11.2023 den 16.50): Menn som kan velge på øverste hylle vil som regel velge en kvinne i 20 årene uten barn. Men jeg tror David og Louise er en god match på mange måter. Det finnes damer på 60 med fine hyller også. 4 2
Carabilla Skrevet 9. januar 2024 #380 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Marihone skrev (16 timer siden): Ja, jeg tror ikke det er smart å la begge barne jobbe i Eccentric. Barna er altfor avhengige av faren sin, selv om de er voksne. De får fortsatt penger av faren sin, selv om de er i jobb? Og det er synd om sønnen ikke fullfører skolen og tar pause når det er så kort tid igjen. Jeg skjønner man ikke alltid er motivert og at studentlivet ikke alltid er en dans på roser, men har han ikke ett år igjen? Det året går så fort. Er det noen som vet hvordan Louise er i real life? Er hun morsom og livlig? Rolig og balansert? Jeg har prøvd å se på noen story av henne, men til og med det har ikke har gitt meg et særlig inntrykk av dama. Men i følge David er hun lett å snakke med og roer han ned, ref. serien. Det trenger han jo, men til og med Louises eks-mann ble overrasket over forholdet, ref. dagens intervju i Nettavisen. Så litt av henne i "bloggerne" da hun var sammen med Jon Arne, fikk inntrykk av at hun tok kontrollen i forholdet og han betalte alt. David er jo egentlig en sånn type også som elsker å gi og damene styrer og bestemmer alt. Hun tjener jo masse på å være sammen med David, hun får tilgang på et helt sinnsykt stort nettverk i bransjen, en snill mann som alltid betaler alt å hun og sønnen får sikkert bo gratis i hans leilighet på Frogner, der hun trives best. Hun får være med på alt av rød løpere, masse event, reiser og frynsegoder, skjermtid og eksponering i media gjennom han. Endret 10. januar 2024 av Carabilla 16 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå