Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Gull vaffel skrev (18 timer siden):

Sendes på sumo

Å ja. Det er sånn betaltjeneste, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kefalinia
Diamant skrev (På 8.2.2021 den 15.22):

Det er svært sjeldent man ser så stor aldersforskjell hvis ikke mannen er rik, kjendis eller begge deler.

Hun har uttalt i en podcast at hun har daddy issues. Mange kvinner som går for eldre menn er ikke nødvendigvis opptatt av status og penger, men trygghet og omsorg. Men at en mann som har eget selskap kontra en som jobber på Rema, vil jo gi økt trygghet i livet om du skjønner hva jeg mener.

Endret av Kefalinia
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
Klementine skrev (På 23.3.2021 den 15.10):

Synes synd på henne etter dagens episode. Det er nok ikke bare bare det å være sammen med en så mye eldre mann, der forholdet er så avhengig av datenights og "hverdagslukus" for å overleve. Ønsker hun barn, så kan virkeligheten bli vel heftig. 

Så er det jo rart da, at godeste Eriksen elsker å omgi seg med yngre mennesker på jobb og privat (?), men vennene til kjæresten gidder han ikke bry seg noe med. Overfladisk fyr ass. Får Exit vibber. 

Slik hadde jeg det i forholdet med min siste eldre ex også. Han jobbet så mye at jeg måtte avtale en fast date nights i uken, for å få han bort fra jobben. I tillegg dro vi på weekend tur annenhver måned. Det var litt kjedelig og ensomt. Så ofte må man ta et valg. Vil man ha en mann som lever A4-livet og jobber 8-4, eller vil man ha en mann som jobber mye/tjener mer enn gjennomsnittet - som igjen gir visse goder?

Eriksen uttalte at han ikke føler seg komfortabel med å bli over 50 år, og at unge mennesker gir han energi og nye impulser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Kefalinia skrev (På 3.4.2021 den 8.49):

Eriksen uttalte at han ikke føler seg komfortabel med å bli over 50 år, og at unge mennesker gir han energi og nye impulser.

Så det er derfor han ofte poserer med en hånd på brystet hennes, ned mot rumpa osv? Ganske kleint.  
Og håpløst synes jeg vitterlig det er når hun nå lar bikkja sitta rett på setet på toget. Teppet dekker ikke hele tiden. Teppe eller ikke, en hund bør ikke sitte slik i setet. Egoistisk. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (16 minutter siden):

Så det er derfor han ofte poserer med en hånd på brystet hennes, ned mot rumpa osv? Ganske kleint.  
Og håpløst synes jeg vitterlig det er når hun nå lar bikkja sitta rett på setet på toget. Teppet dekker ikke hele tiden. Teppe eller ikke, en hund bør ikke sitte slik i setet. Egoistisk. 

Er så enig. 

Jeg elsker dyr, men de kan fint være på gulvet på offentlig transport. 

Jeg pleier å si fra til eieren.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalinia skrev (På 3.4.2021 den 8.38):

Hun har uttalt i en podcast at hun har daddy issues. Mange kvinner som går for eldre menn er ikke nødvendigvis opptatt av status og penger, men trygghet og omsorg. Men at en mann som har eget selskap kontra en som jobber på Rema, vil jo gi økt trygghet i livet om du skjønner hva jeg mener.

Jeg skjønner hva du mener her, selvfølgelig er det lettere for en sånn type mann og fullforsørge en annen. Jeg er ikke egentlig ute etter å kverulere eller å rette pekefinger, men jeg syntes det er så leit å hele tiden lese slike sammenligninger om de som jobber i dagligvare. Det er faktisk ikke så dårlig betalt, man kan helt fint klare seg ypperlig på butikklønn. Dessuten tjener de som driver egen butikk meget bra (Ofte 800.000 ++). Mange velger å ha en butikkjobb fremfor en kontorjobb fordi de trives med det! 🙂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kefalinia
Unika skrev (1 time siden):

Jeg skjønner hva du mener her, selvfølgelig er det lettere for en sånn type mann og fullforsørge en annen. Jeg er ikke egentlig ute etter å kverulere eller å rette pekefinger, men jeg syntes det er så leit å hele tiden lese slike sammenligninger om de som jobber i dagligvare. Det er faktisk ikke så dårlig betalt, man kan helt fint klare seg ypperlig på butikklønn. Dessuten tjener de som driver egen butikk meget bra (Ofte 800.000 ++). Mange velger å ha en butikkjobb fremfor en kontorjobb fordi de trives med det! 🙂

Det var bare et eksempel. Jeg har flere venner som jobber i butikk. Det er ikke noe galt med det. Men jeg tenkte mer på at hun har datet aksjemeglere, og nå dater David Eriksen. At det er et mønster i hva hun liker mtp. på livsstil og frihet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Er det bare jeg som reagerer på hvordan David blir utnyttet av alle rundt seg?

Har sett gjennom alle sesongene av " alle elsker David " om må si det gjør vondt å se hvor grenseoverskridende folk rundt han er...

Spesielt Hedvig, som er så frekk å leier ut sin egen leilighet og flytter inn på hybelen til David gratis for å spare sine egne penger...altså, er det normalt?

Helt sinnsykt å se en x oppføre seg sånn.

Tar seg til rett, roter og styrer i hans leilighet. Jeg hadde klikket i vinkel om min x kom å tok over hjemmet mitt, spiste opp maten min, rotet og grisete til over alt. Merkelig relasjon...

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kritikken som kommer her om «stakkars David». Jeg tror nok det er helt planlagt og tilsiktet. Hva ellers skal denne serien handle om? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (6 timer siden):

Den kritikken som kommer her om «stakkars David». Jeg tror nok det er helt planlagt og tilsiktet. Hva ellers skal denne serien handle om? 

Det er jo ikke lagt opp til "stakkars David"...mer at han er så snill at folk utnytter livsstilen ut av han...men ser ikke ut til at han har noe imot det akkurat, han lar jo alle bare få gjøre som de vil...tilrettelegge egen stilling til datteren,  skjemmer bort sønnen, ansatte kommer og går som de vil, x dama kommer å utnytter og tar seg til rette når hun vil...t.o.m hunden blir håndmatet, så kanskje han bare er så dumsnill da.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke lagt opp til "stakkars David"...mer at han er så snill at folk utnytter livsstilen ut av han...men ser ikke ut til at han har noe imot det akkurat, han lar jo alle bare få gjøre som de vil...tilrettelegge egen stilling til datteren,  skjemmer bort sønnen, ansatte kommer og går som de vil, x dama kommer å utnytter og tar seg til rette når hun vil...t.o.m hunden blir håndmatet, så kanskje han bare er så dumsnill da.

Han elsker å gi. Ganske irriterende type egentlig, men virker jo snill 😄

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 27.5.2023 den 20.28):

Han elsker å gi. Ganske irriterende type egentlig, men virker jo snill 😄

Etter min mening er folka rundt han mer irriterende...selvsentrert og egoistiske folk, både noen av kollegene,  barna og Hedvig. Har null selvkontroll eller grenser for hvordan de bare tar for seg, forlanger, krever og gir lite tilbake.

Se på datteren så lite ydmyk og utakknemlig hun er, får tilrettelagt stilling som egentlig ikke er nødvendig i firma engang. Hedvig som skal ha og ha og ha i pose og sekk, lån av bil, lån av leilighet,  hjelp til alt mulig hele tiden...ikke rart han har fernet dispenser på jobb og drikker med begge henda...hadde seriøst klikka for meg for lenge siden. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (7 timer siden):

Etter min mening er folka rundt han mer irriterende...selvsentrert og egoistiske folk, både noen av kollegene,  barna og Hedvig. Har null selvkontroll eller grenser for hvordan de bare tar for seg, forlanger, krever og gir lite tilbake.

Se på datteren så lite ydmyk og utakknemlig hun er, får tilrettelagt stilling som egentlig ikke er nødvendig i firma engang. Hedvig som skal ha og ha og ha i pose og sekk, lån av bil, lån av leilighet,  hjelp til alt mulig hele tiden...ikke rart han har fernet dispenser på jobb og drikker med begge henda...hadde seriøst klikka for meg for lenge siden. 

Jeg synes at datteren har mer selvinnsikt enn Hedvig.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (14 minutter siden):

Jeg synes at datteren har mer selvinnsikt enn Hedvig.

Jeg tipper datteren jobber hardt. For henne virker jobben som en livsstil. At hun ikke lenger ønsker å jobbe med salg er naturlig. 

Sønnen derimot er en lat type. Hedvig er også bortskjemt.

Men tror dere disse klarer seg bedre om man "klikker"? Jævla rar tankegang.

.

Endret av totti_1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 time siden):

Jeg tipper datteren jobber hardt. For henne virker jobben som en livsstil. At hun ikke lenger ønsker å jobbe med salg er naturlig. 

Sønnen derimot er en lat type. Hedvig er også bortskjemt.

Men tror dere disse klarer seg bedre om man "klikker"? Jævla rar tankegang.

.

Jeg sa at jeg hadde klikket om jeg selv hadde sånne folk rundt meg...tenker David har 100× mer tålmodighet enn meg.

Hadde mitt barn jobbet for meg og vært lei arbeidsoppgavene, så hadde hen måtte søke seg andre jobber. Hadde iallefall aldri laget en helt random stilling bare for å tilfredstillende barnet mitt. 

Hedvig derimot hadde jeg kuttet ut tvert og satt tydelig grenser for. Dama er jo totalt grenseløs og frekk som f...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (2 minutter siden):

Jeg sa at jeg hadde klikket om jeg selv hadde sånne folk rundt meg...tenker David har 100× mer tålmodighet enn meg.

Hadde mitt barn jobbet for meg og vært lei arbeidsoppgavene, så hadde hen måtte søke seg andre jobber. Hadde iallefall aldri laget en helt random stilling bare for å tilfredstillende barnet mitt. 

Hedvig derimot hadde jeg kuttet ut tvert og satt tydelig grenser for. Dama er jo totalt grenseløs og frekk som f...

Ok 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Jeg har ikke sett serien. Har ikke sumo🤔 Jeg så vel 2 episoder for lenge siden på TV. Snart kommer vel hans nye flamme Louise med. Han liker unge damer, og ikke bare litt unge🙈 MEN mannen er meget flott å se tar man alderen i betraktning,ingen tvil. Han ser bedre ut enn mange menn på 40-45😅, og han er 55😱 Mor min og faren  er kun 5  år eldre enn han😂 Jeg nærmer meg 40 om få knappe år, må være mye botox...hvertfall  nye tenner 🤣

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (På 27.5.2023 den 6.11):

Er det bare jeg som reagerer på hvordan David blir utnyttet av alle rundt seg?

Har sett gjennom alle sesongene av " alle elsker David " om må si det gjør vondt å se hvor grenseoverskridende folk rundt han er...

Spesielt Hedvig, som er så frekk å leier ut sin egen leilighet og flytter inn på hybelen til David gratis for å spare sine egne penger...altså, er det normalt?

Helt sinnsykt å se en x oppføre seg sånn.

Tar seg til rett, roter og styrer i hans leilighet. Jeg hadde klikket i vinkel om min x kom å tok over hjemmet mitt, spiste opp maten min, rotet og grisete til over alt. Merkelig relasjon...

Tenker det er TV + hun var nok sammen med han av samme årsak som du sier, penger, daddy issue at han skulle ta vare på henne og gir henne det hun trengte. 🙈

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et særdeles vakkert par da. Må innrømme det at når jeg ser dem tenker jeg ikke den utrolige aldersforskjellen. De ser ut som hånd i hanske kontra han og denne eks kjæresten hans🙈 

Så jeg tror de kan være en god match. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 17.7.2023 den 9.30):

Jeg har ikke sett serien. Har ikke sumo🤔 Jeg så vel 2 episoder for lenge siden på TV. Snart kommer vel hans nye flamme Louise med. Han liker unge damer, og ikke bare litt unge🙈 MEN mannen er meget flott å se tar man alderen i betraktning,ingen tvil. Han ser bedre ut enn mange menn på 40-45😅, og han er 55😱 Mor min og faren  er kun 5  år eldre enn han😂 Jeg nærmer meg 40 om få knappe år, må være mye botox...hvertfall  nye tenner 🤣

Mange menn i den alderen hadde hatt godt av å bry seg om utseende slik han gjør. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...