Gå til innhold

Har du sagt «sprut inne i meg!»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekk opp hånden de som har stønnet frem «Sprut inne i meg!»...

Og pleier du å si det fordi du er kåt, fordi det er kinky å si, fordi det er en måte p si at du elsker ham på, fordi du vil vise tillit, fordi det er sexy å bli sprutet full eller fordi du vil bli gravid?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det en god del ganger, med han jeg er gift med. Det har vært i perioder f.eks. med pause i bruk av p-piller, da vi egentlig skulle bruke kondom. Men kondom er kjipt, så vi skulle heller "hoppe av". Men så var det så deilig, så jeg ville ikke at han skulle ut av meg, så jeg tenkte at vi kunne ta sjansen. Eller de gangene på kvelden når vi egentlig skulle hoppe av for at jeg skulle slippe å stå opp av sengen for å vaske meg, men så ville jeg ikke slippe ham ut likevel og sa det.

Anonymkode: f2571...868

• Liker 5
Skrevet

Har gjort det ja.. aner ikke hvorfor.. 😂🙈

Anonymkode: 1d0d6...f6f

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan si det til mannen. Fordi jeg elsker at han kommer i meg, kjenne hvordan penisen rykker til og kroppsspråket til mannen. Det er enklest om vi bruker kondom eller han ikke spruter i meg, da slipper jeg å vaske meg og "lekke" i en evighet etterpå. Men jeg synes det er så godt når han kommer i meg at det gjør vi 9 av 10 ganger. (synd han blir slapp etterpå, for jeg blir veldig kåt når han kommer) 

Anonymkode: 9f18f...01c

• Liker 9
Skrevet

Har da sagt det mange ganger, jeg. Med mannen min. 

Anonymkode: 0dda9...4c2

• Liker 1
Skrevet

En måte å si at jeg elsker han på? Jeg forteller mannen min hver dag at jeg elsker han, uten at jeg sier sprut i meg. 

Anonymkode: cefa8...99a

• Liker 1
Skrevet

Som heterofil mann har jeg ikke sagt det selv, men har opplevd at damer har sagt det. En gang under en one night stand, og da ble jeg litt bekymret for om hun egentlig var ute etter en sæddonor, men jeg tok sjansen og det gikk bra :)

• Liker 4
Skrevet

Har sagt det mange ganger med kjæresten min, er en kombinasjon av intens, altoppslukende forelskelse og at jeg ønsker barn med ham.

Anonymkode: b381a...308

• Liker 3
Skrevet

Jeg sier det. Er over femti år så er ikke det at jeg vil bli gravid nei. 

Anonymkode: 597dd...d50

• Liker 6
Gjest Smeltemann
Skrevet

De fleste kvinner sier det. Det er min erfaring.

Gjest Kirsebæra
Skrevet

Jeg sier "kom i meg!" Men jeg kje ner jo at han kommer, og det er det jeg vil, for det er sykt deilig og turn-on. Jeg liker å kjenne at han når klimaks. At jeg er grunnen til at han har det godt. 

Blir forhåpentligvis ikke gravid da jeg går på p-pilla. Jeg bare liker at han kommer inni meg. 

Gjest Smeltemann
Skrevet
Kirsebæra skrev (Akkurat nå):

Jeg sier "kom i meg!" Men jeg kje ner jo at han kommer, og det er det jeg vil, for det er sykt deilig og turn-on. Jeg liker å kjenne at han når klimaks. At jeg er grunnen til at han har det godt. 

Blir forhåpentligvis ikke gravid da jeg går på p-pilla. Jeg bare liker at han kommer inni meg. 

Det er jo det å "komme" i som er normalt, det er sånn vi menneskene er laget . Da er det fint det finnes p-piller sånn at det er bare å kjøre på.

Skrevet

Du og alle dine kloke spørsmål :P 

Er du mann forresten?

Ja til ett av alternativene. 

Anonymkode: 766b6...56a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen gravidrisk her heller, men jeg elsker det. Følelsen av en kuk som pulserer og rykker rett før spruten, er helt ubeskrivelig magisk. Håper jeg får oppleve det i maaange år til.

• Liker 6
Skrevet

Sier det hver gang, men også fordi jeg digger å bli fylt opp. Jeg er anal gal, og samme med han så vi har mye anal sex og elsker når han fyller  meg opp der. Og vi har mye sex. Selv om vi har vært sammen en stund... hender jeg gir han skikkelig avsugning å fyller meg opp i munn øvelser rå deilig. 

Anonymkode: 81c26...532

Skrevet

Noen ganger, som jeg av og til sier kom på meg, eller kom i munnen min. 

Det går på hva jeg har lyst til der og da. Liker veldig godt at han kommer inni meg, vi kommer ofte samtidig og jeg får sammentrekninger imens han pumper inn i meg, det er en veldig deilig følelse synes vi begge to :) Vi gjør det som oftest sånn. Så det er ikke noe praktisk poeng i å si fram, må heller si fra om jeg vil han skal trekke seg ut og sprute andre steder. Men jeg sier det vel av og til likevel, at han skal komme inni meg, det bare glipper ut i øyeblikkets hete.

Kjæresten min er sterilisert og jeg skal ikke ha noe barn, så det har ikke noe med det å gjøre iallfall :fnise:

Anonymkode: 8cf9d...a08

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg sier det til mannen min :) Det er sjukt digg å kjenne hvordan penis «rykker og napper» litt når han kommer, pluss at det er kjempe deilig når vi kommer sammen på den måten :) 

Men ble et barn på vei pga det. En uplanlagt nr 3 🥳

Anonymkode: 02918...0e1

• Liker 4
Skrevet
bullehurk skrev (16 minutter siden):

Ingen gravidrisk her heller, men jeg elsker det. Følelsen av en kuk som pulserer og rykker rett før spruten, er helt ubeskrivelig magisk. Håper jeg får oppleve det i maaange år til.

Det er også en magisk følelse og beroliggende å høre... da hender jeg skjelver litt da for at de skal kjenne at jeg eksploderer inni dem🤪 ... jeg spår deg ei lys fremtid med mye hærlige rynkninger... Og hvis du faker litt rynkninger samtidig, vil du nok også bli satt merer pris på🤭

• Liker 2
Skrevet
ArneAnd skrev (3 timer siden):

Som heterofil mann har jeg ikke sagt det selv, men har opplevd at damer har sagt det. En gang under en one night stand, og da ble jeg litt bekymret for om hun egentlig var ute etter en sæddonor, men jeg tok sjansen og det gikk bra :)

Så vidt du vet... hahaha

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Elsk!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...