Gjest lykkelita Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Savner innspill fra oss kronikere,men det er mulig det ikke er noen av de her inne? Kansje du er gift/samboer med kroniker?
Gjest Hippopotamus Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Jeg har både fibromyalgi og ME, og må vel kunne kalles kroniker.
Gjest lykkelita Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Jeg har både fibromyalgi og ME, og må vel kunne kalles kroniker. ← Men,hva er ME? Jeg er allergiker (hardt rammet) noe psoriasis og muskelsyk. jeg er i jobb,men det er mye behandlinger. Arb.giver har meg i jobb,men taper ikke noe på at jeg er borte. Tr.kontor betaler da jeg må ha vikar. Er i arbeide ca 3 mnd, så er det beh i noen uker. På vinterhalvåret kan jeg trenge oftere beh. Ble tilbudt uførep,men det er ingen liv for meg. Må være i aktivitet.
Gjest Ingrid78 Skrevet 18. august 2005 #4 Skrevet 18. august 2005 Jeg har en sykdom som heter Morbus Crohns, det er en kronisk betennelse i tarmen. For mitt vedkommende i tykktarmen. I tillegg har jeg astma og allergi, og endel ledplager. Så kroniker er jeg nok. Desverre.
Gjest Hippopotamus Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 ME = Myalgisk Encefalopati (post-viralt utmattelses-syndrom).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå